Mój Allianz w nowej, zintegrowanej odsłonie

0
960

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Allianz Polska wprowadził nową odsłonę serwisu dla klientów pod nazwą Mój Allianz. Łączy on w sobie system zakładu i dawnej Avivy. Teraz klienci ubezpieczeń majątkowych i na życie obu marek znajdą informacje o swoich produktach w jednym portalu. To jeden z ostatnich kroków w integracji.

W ramach zintegrowanego serwisu klienci ubezpieczyciela mogą liczyć na wiele udogodnień, takich jak:

  • jeden punkt logowania do swojego konta w Mój Allianz i jedne dane dostępowe
  • jeden widok swoich ubezpieczeń na życie i majątkowych (polis/wniosków) oraz zgłoszonych szkód i roszczeń
  • jedno miejsce, gdzie klient ma szybki i łatwy dostęp do:
  • informacji o zakresie i czasie swojej ochrony oraz terminach płatności składek
  • większości swoich polis w formacie PDF
  • swoich danych osobowych i kontaktowych (danych profilowych)
  • jedno miejsce z dostępem do danych kontaktowych swoich agentów ubezpieczeniowych (jeśli dany klient ma ubezpieczenia obsługiwane przez więcej niż jednego agenta Allianz Polska)

W zależności od posiadanego ubezpieczenia, w serwisie klient może też dokonać niektórych czynności samoobsługowo, np. zapłacić składkę, zmienić fundusze kapitałowe w ubezpieczeniach na życie, zgłosić wiele zdarzeń, w tym wypadkowych i związanych z urodzeniem dziecka, dołączyć dokumenty o zgłaszanej szkodzie lub zdarzeniu, wybrać wariant rocznicowy dla ubezpieczenia na życie.

– Wdrożenie integracji serwisów dla klienta było kamieniem milowym integracji naszych systemów, szczególnie istotnym ze względu na jakość obsługi. W przyszłości planujemy dalszy rozwój narzędzi cyfrowych, aby jeszcze bardziej usprawnić procesy i dostarczyć klientom spersonalizowane usługi – mówi Tomasz Sroka, koordynator ds. projektów digitalnych Allianz Polska.

Klienci TFI Allianz Polska oraz uczestnicy OFE Allianz Polska korzystają – jak dotychczas – z odrębnych serwisów obsługowych.

(AM, źródło: Allianz)