Dzięki prostocie i łatwości obsługi serwis Moja Warta szybko zdobył popularność wśród klientów. W zaledwie rok od uruchomienia Warty skorzystało z niego już ponad milion użytkowników. Brak konieczności specjalnej rejestracji, przyjazność w obsłudze oraz dostępność 24/7 sprawiają, że portal pozwala na szybkie i bezpieczne zarządzanie polisami.
Około 90 tys. nowych użytkowników miesięcznie loguje się do serwisu Moja Warta. Ich stale rosnąca baza potwierdza, że inwestycje w rozwój cyfrowych usług przynoszą oczekiwane rezultaty.
Prosta obsługa polis, łatwy dostęp do kluczowych dokumentów i możliwość załatwiania wielu spraw online sprawiły, że Moja Warta stała się wygodnym i praktycznym rozwiązaniem w codziennym zarządzaniu ubezpieczeniami.
– Bardzo cieszy nas fakt, że platforma spotkała się z uznaniem i zdobyła milion użytkowników zaledwie w ciągu roku od startu. Dzięki Mojej Warcie klienci mogą łatwo i bezpiecznie zarządzać swoimi polisami, mając do nich dostęp w każdym miejscu i o każdej porze.
Naszym celem jest dostarczanie rozwiązań, które łączą wygodę z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Stale pracujemy nad dalszym rozwojem platformy i ulepszaniem funkcjonalności – mówi Katarzyna Ostrowska, ekspertka Warty.
Milionowy klient
Aby uczcić ten ważny moment, Warta zorganizowała spotkanie z milionowym użytkownikiem serwisu, którym okazał się Sławomir Andreasik. W wydarzeniu udział wzięli także Marek Celejewski, właściciel agencji, Piotr Bal, przedstawiciel OFWCA, Beata Wójcik-Bradliński, regionalna menedżerka sprzedaży, oraz Marek Medygrał, dyrektor RCS Rzeszów. Spotkanie było dobrą okazją do wymiany doświadczeń związanych z platformą.
– Korzystanie z serwisu Moja Warta oceniam bardzo pozytywnie. Całość jest zaprojektowana w sposób przyjazny dla użytkownika, co sprawia, że korzystanie z serwisu jest przyjemne i odpowiada moim oczekiwaniom. Szczególnie doceniam łatwy dostęp do najważniejszych informacji o polisach, sprawną nawigację po różnych funkcjach serwisu, możliwość szybkiego zgłaszania spraw online, co oszczędza czas – mówi Sławomir Andreasik, milionowy klient Moja Warta.
Moja Warta to także wsparcie dla pośredników, doceniających usprawnienie relacji i współpracy z klientami, które nabierają nowego wymiaru dzięki możliwościom serwisu:
– Do tej pory agent był takim trochę pośrednikiem regionalnym, bazującym na klientach ze swojego miasta. W tym momencie zawieram umowy ubezpieczenia z klientami z całej Polski – dodaje Piotr Bal, który sprzedał polisę milionowemu klientowi Moja Warta.
– Serwis Moja Warta przede wszystkim usprawnia relacje z klientami. Profesjonalność oraz wiedza produktowa agenta buduje zaufanie. System Moja Warta jest taką „kropką nad i”, która puentuje te relacje – zauważa Marek Celejewski, Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Marco – Biuro Turystyczne Podgórze.
Kompleksowa obsługa w jednym miejscu
Do tej pory użytkownicy serwisu przeprowadzili aż 4 mln operacji, najczęściej są to zatwierdzenia polis wystawianych zdalnie, obsługa zgłoszonych szkód czy też możliwość płatności online (w tym płatności cyklicznych dla polis majątkowych). Moja Warta oferuje klientom kompleksowy zestaw funkcji, który znacząco ułatwia zarządzanie ubezpieczeniami.
Serwis wyróżnia się użytecznymi i praktycznymi funkcjonalnościami, które przydają się w codziennych okolicznościach, ale sprawdzają się także w sytuacjach awaryjnych, takich jak pożar, zalanie mieszkania czy powódź. Dzięki aplikacji klienci mogą w prosty sposób zgłosić szkodę, zweryfikować zakres ubezpieczenia oraz otrzymać pomoc assistance – wszystko w jednym miejscu.
Bezpieczeństwo danych klientów
Moja Warta to nie tylko wygoda, ale także odpowiedź na rosnące wymagania dotyczące bezpieczeństwa danych. Wdrożenie nowego serwisu, oprócz praktycznych funkcjonalności dla klientów, podyktowane było wymogami KNF oraz przygotowaniami do unijnego rozporządzenia DORA (Digital Operational Resilience Act), związanymi z cyberbezpieczeństwem, szczególnie w obszarze akceptacji przez klienta elektronicznych dokumentów wystawianych w procesie zdalnym.
Dokumenty dostępne są teraz po zalogowaniu do serwisu – klienci nie otrzymają aktywnych linków w e-mailach czy wiadomościach SMS. Dodatkowo jeszcze w grudniu 2024 r. zostanie wprowadzone nowe udoskonalenie, czyli dwuskładnikowa autoryzacja logowania. Z opcji tej może skorzystać każdy, kto chce maksymalnie zabezpieczyć swoje dane za pomocą PIN-u lub haseł jednorazowych wysyłanych na adres e-mail.