Mondial Assistance jako jedyna firma świadcząca usługi pomocowe znalazł się w największym rankingu medialności brandów na polskim rynku. Wyniki ogłosiły magazyn „Press” oraz „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
– Znalezienie się Mondial Assistance na liście „Top Marka 2019” to dla nas duże wyróżnienie. Tym bardziej istotne, że w tym rankingu, w kategorii „Ubezpieczenia” jesteśmy jedyną firmą, która świadczy usługi assistance – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mondial Assistance.
Dwunasty ranking obejmował 500 marek z 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. Z każdej branży wyłowiono 10 brandów, o których w publikacjach prasowych, cyfrowych oraz mediach społecznościowych wzmiankowano najlepiej i najczęściej. Analizą objęto 73 mln wzmianek (o 20 mln więcej niż rok wcześniej) opublikowanych od 1 lipca 2018 do 30 czerwca 2019 roku. Na tę liczbę składało się około 2 mln tekstów prasowych, 10 mln publikacji serwisów prasowych i 61 mln postów zamieszczonych na otwartych profilach w social mediach.
W rankingu „Top Marka 2019” uwzględniono trzy wskaźniki. Impact, czyli dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane konsumpcji medium. Indeks sentymentu – ukazujący udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu oraz siłę marki, czyli ostateczną wartość decydującą o miejscu w rankingu, która jest indeksem kilku zmiennych.
(AM, źródło: Mondial Assistance)