Konferencja Biura Prostego Języka PZU „Z oficjalnym stylem precz!” została uznana w prestiżowym konkursie Meeting Planner Power Awards 2020 za najlepsze edukacyjne wydarzenie online. Jurorzy docenili oryginalny sposób na promocję prostego i komunikatywnego języka w biznesie.
– Dbając o prosty język, pracujemy na zaufanie klientów. Troszczymy się, żeby kierowane do nich informacje były zrozumiałe. Na to stawiamy, szkoląc naszych pracowników, i temu służyła nagrodzona konferencja Biura Prostego Języka PZU. Zgromadziła rekordową liczbę ponad 1600 pracowników PZU. Cieszymy się, że zdobyła też uznanie tak wymagającej i krytycznej branży, jak branża eventowa – mówi członek zarządu PZU Życie Dorota Macieja.
– Motywem konkursu MP Power Awards jest siła przebicia. Sukcesem będzie, jeśli z ideą prostej i zrozumiałej komunikacji przebijemy się jak najszerzej i znajdziemy także coraz więcej naśladowców na rynku. Nagroda daje taką nadzieję – mówi dyrektor Biura Prostego Języka PZU Piotr Bugajski.
Nagrodę w konkursie MP Power Awards w kategorii Edukacja Online odebrała agencja Plej, która zorganizowała dla PZU konferencję Biura Prostego Języka. Organizowany od 2012 roku konkurs ma promować najbardziej profesjonalne przedsięwzięcia branży eventowej.
(AM, źródło: PZU)