Nationale-Nederlanden inspiruje kobiety

0
632

O motywacji i poczuciu bezpieczeństwa rozmawiały kluczowe partnerki biznesowe Nationale-Nederlanden na zorganizowanej specjalnie dla nich Sesji Inspiracji „O Kobietach dla Kobiet”. Webinarium odbyło się w środę, 27 maja 2020 r. i zgromadziło blisko sto pań.

Jedną z głównych inicjatorek i promotorek spotkania była Ewa Dąbrowska – dyrektor Pionu Klienta Korporacyjnego Nationale-Nederlanden i założycielka Klubu Kobiet w N-N. – Idea pojawiła się kilka miesięcy temu. Początkowo dotyczyła kobiet pracujących w Nationale-Nederlanden, ale spotkała się z tak życzliwym przyjęciem, że postanowiliśmy zorganizować kobiece spotkanie również dla naszych partnerek biznesowych z rynku ubezpieczeniowego i finansowego – tłumaczy Ewa Dąbrowska. – Spotkanie miało się odbyć stacjonarnie w okolicach Dnia Kobiet, ale z powodu epidemii przenieśliśmy termin i zdecydowaliśmy się na wydarzenie online.

Spotkanie zorganizowała Grupa NN w Polsce. Ze strony NN Investment Partners gości witała Agnieszka Jaworska-Martycz, dyrektor ds. klienta instytucjonalnego.

Webinarium prowadziła Beata Mońka, menedżer z pasją i 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu wielokulturowymi zespołami, założycielka klubów biznesowych i mentorka w Fundacji Liderek Biznesu. Gościem specjalnym i prelegentem był prof. dr hab. Piotr Zielonka, profesor nadzwyczajny w Zakładzie Ekonofizyki SGGW.

Prof. Piotr Zielonka prowadzi badania naukowe w zakresie ekonomii behawioralnej, procesów motywacyjnych oraz adaptacji hedonicznej. W swojej karierze naukowej zajmował się m.in. eksperymentalną fizjologią mózgu, problematyką psychologii motywacji oraz psychologią sztucznej inteligencji. W swoim wystąpieniu przybliżył temat psychologii motywacji oraz psychologii ryzyka, jak również zysku i strat w biznesie i życiu prywatnym.

Wykład dotyczył bardzo aktualnych tematów, jak radzenie sobie ze zmianą i rozwijanie osobistej misji, a także wewnętrznej pasji. Profesor odnosił się do najnowszych wyników badań z zakresu psychologii społecznej i ekonomii behawioralnej. Wspólnie z uczestniczkami spotkania poszukiwał odpowiedzi na istotne pytania, z którymi zmaga się bardzo wiele kobiet:

  • Jak pozostać zmotywowaną zawsze – nawet w czasach pandemii?
  • Jak przekuć kryzys w szansę?
  • Jak pielęgnować i budować relacje biznesowe oraz swoją pozycję i markę / nazwisko na rynku? Jak się pozycjonować, aby zwiększyć swoją wartość?
  • Jak sprawić, aby kryzys stał się pretekstem do umocnienia swojej pozycji na rynku, w zespole?
  • Jak się skutecznie i świadomie komunikować?
  • Jak czuć się bezpieczną i dać innym takie poczucie? Co to de facto znaczy – bezpieczeństwo podczas zmiany?

Webinarium spotkało się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony uczestniczek. – To dla nas ogromna satysfakcja, że dostarczamy nie tylko wysokiej jakości rozwiązania ubezpieczeniowe i finansowe, ale także tematy do refleksji i inspirację do bardziej świadomego życia. Promujemy też odpowiedzialne postawy oraz wrażliwość społeczną – podsumowała Ewa Dąbrowska. – W Nationale-Nederlanden nie redukujemy człowieka do jego funkcji zawodowych. Wiemy, że każdy nasz klient i partner biznesowy to osoba ze swoim systemem wartości, potrzebami psychologicznymi i społecznymi.

Aleksandra E. Wysocka