Nationale-Nederlanden: Kampania rekrutacyjna dla branży IT

0
832

W najbliższym czasie Nationale-Nederlanden chce zatrudnić kilkadziesiąt nowych osób do zespołu IT. W pozyskaniu nowych kadr ma pomóc kampania rekrutacyjna „Twoja historia ma z nami przyszłość” z udziałem pracowników, którzy opowiadają autentyczne historie pracy w Nationale-Nederlanden.

Digitalizacja procesów sprzedażowych i obsługowych to jedno z naszych głównych założeń strategicznych na najbliższe lata. Dlatego tak wielką wagę przykładamy do rozbudowy zespołu IT i ciągłego podnoszenia kwalifikacji naszych pracowników – zaznacza Aleksandra Paszkiewicz, członek zarządu ds. HR Nationale-Nederlanden.

W tej chwili zespół IT liczy ponad 200 osób. W najbliższych miesiącach ma się zwiększyć o kolejne kilkadziesiąt. Wsparcie strategicznych zmian w obszarze technologii, m.in. rozbudowa zespołu i pozyskanie nowych pracowników, ma zapewnić kampania rekrutacyjna pod hasłem „Twoja historia ma z nami przyszłość”, prowadzona przede wszystkim w kanałach online, w tym mediach społecznościowych. W ramach akcji stworzony został odrębny serwis dla kandydatów – twojahistoriawit.pl. Platforma umożliwia szybkie wyszukanie aktualnych rekrutacji, są na niej szczegółowo opisane elementy oferty, benefity, a także systemy i technologie wykorzystywane w obszarze IT.  

W działania włączają się też obecni pracownicy. W krótkich, retrospektywnych filmikach opowiadają, jak zaczęła się ich historia w Nationale-Nederlanden, czym się na co dzień zajmują, co wyróżnia ich pracodawcę, z jakich benefitów najczęściej korzystają i co najbardziej motywuje ich w pracy.

– Poza działaniami kampanijnymi na zewnątrz, liczymy również na naszych pracowników. Wierzymy mocno, że autentyczne historie opowiadane przez kolegów z zespołów pokażą, jak pracuje się w Nationale-Nederlanden na co dzień. Dodatkowo, zachęcamy pracowników do polecania nas jako miejsca pracy w ramach programu rekomendacji. Chcemy tym samym zaangażować naszych ekspertów w budowanie firmowych zespołów i podkreślić, że mają realny wpływ na to, z kim pracują – mówi Aleksandra Paszkiewicz.

Kampania rekrutacyjna pokazuje również szereg niestandardowych benefitów, z których mogą korzystać pracownicy zespołu IT. Jeden z nich to Technology Day 4 You – dzień w tygodniu, kiedy eksperci IT mają czas na budowanie prototypów nowych rozwiązań. Pracownicy sami decydują, jaki projekt chcą stworzyć i czego się nauczyć. Firma angażuje się też w program wolontariacki, oferuje pakiet wsparcia dla rodziców (wydłużony urlop ojcowski oraz asystenta Ask Henry), a w biurze regularnie organizowane są badania profilaktyczne i akcje zdrowotne.

W ramach kampanii przewidziane są dodatkowo liczne działania partnerskie, m.in. współpraca przy Perspektywy Women In Tech Summit oraz z Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)