W listopadzie po raz siódmy rusza akcja Movember Polska promująca profilaktykę nowotworów prostaty oraz jąder. Tegoroczna edycja poruszać będzie również kwestie zdrowia fizycznego i psychicznego. Kampanię po raz szósty wspiera Nationale-Nederlanden.
– Zawsze powtarzaliśmy, że nie można nikogo straszyć rakiem, bo najważniejsze jest mówienie o tym, jak łatwo się przed nim obronić – komentuje tegoroczną edycję akcji jej koordynator Jakub Kajdaniuk. – Nigdy jednak nie mówiliśmy, że nie będziemy straszyć raka! – dodaje.
W tym roku ambasadorzy akcji będą namawiać wszystkich mężczyzn do walki o zmianę wizerunku męskiego zdrowia. Oprócz promowania udziału w badaniach będą także zamieszczać na fanpage’u Movember Polska codzienne wyzwania, które każdy fan akcji będzie mógł wykonać w kwadrans i w ten sposób zadbać o różne aspekty swojego zdrowia i samopoczucia.
Akcję uzupełni także seria badań w centrach handlowych, w trakcie których mężczyźni do 45. roku życia będą mogli sprawdzić zdrowie swoich jąder, zaś panowie powyżej tego wieku będą mogli skontrolować poziom podstawowego markera nowotworowego prostaty przy badaniu z kropli krwi. Kampanię po raz szósty wspiera Nationale-Nederlanden. Firma została uhonorowana tytułem Dobroczyńcy Roku w kategorii zdrowie za wsparcie, jakiego udziela przy organizacji akcji Movember Polska.
– Już od ponad pięciu lat wspieramy działania Movember Polska. Tegoroczna akcja będzie rozgrywać się w nietypowych okolicznościach. Pojawienie się pandemii koronawirusa spowodowało, że jeszcze bardziej niż dotychczas powinniśmy zadbać o swoje zdrowie. Jako marka, która konsekwentnie pochyla się nad tematem profilaktyki zdrowotnej, zachęcamy wszystkich panów do skorzystania z badań i nieodkładania swojego zdrowia na później – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden.
(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)