Nationale-Nederlanden ponownie wspiera Uniwersytet Sukcesu

0
513

Ruszyła druga edycja przedsięwzięcia Uniwersytet Sukcesu organizowanego przez fundację Digital University. To edukacyjny program zawodowy skierowany do młodych kobiet, które wchodzą na rynek pracy. Jego celem jest wyposażenie uczestniczek w kompetencje cyfrowe i umiejętności komunikacyjne, które ułatwią im start w dorosłe życie.

– Zainteresowanie I edycją przerosło nasze oczekiwania – zgłosiło się prawie 250 dziewczyn, a zakwalifikowało się 120 uczestniczek. To pokazuje, że skala potrzeb jest ogromna. Wierzymy, że każdy powinien mieć równe szanse na rozwój i edukację. Przed I edycją wierzyliśmy, a po jej realizacji jesteśmy przekonani, że Uniwersytet Sukcesu jest szansą i motywacją do rozpoczęcia nowego życia – mówi Jowita Michalska, prezes fundacji Digital University.

W ramach drugiej odsłony „Uniwersytetu sukcesu” kandydatki wybierają jeden z warsztatów – „Akademię Programistki” lub „Akademię Digital Marketerki”. Tegoroczna edycja odbywa się w sześciu lokalizacjach: Poznaniu, Białymstoku, Krakowie, Warszawie, Wrocławiu oraz w Trójmieście. Do udziału w programie zaproszono młode kobiety z całej Polski.

– Cieszymy się, że już po raz drugi zaangażowaliśmy się jako partner strategiczny w Uniwersytet Sukcesu i że poszerza się grono firm, które wspólnie z nami chcą wspierać tę wyjątkową inicjatywę. Pierwsza edycja pokazała, że program pozytywnie wpłynął  na wiele młodych kobiet, które muszą mierzyć się z trudnymi wyborami życiowymi. Chcemy w dalszym ciągu pomagać im w budowaniu umiejętności i kompetencji niezbędnych do wejścia na rynek pracy. Jesteśmy przekonani, że udział w programie wzmocni uczestniczki nie tylko w zakresie wiedzy o nowych technologiach, ale także przyniesie doświadczenie pomocne w rozwoju osobistym i zawodowym – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej Nationale-Nederlanden.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)