Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią reklamową. Marka podkreśla w niej, że wraz z wiekiem ludzie zaczynają troszczyć się o coraz więcej ważnych w ich życiu rzeczy, zapominając o sobie samych. Z tego względu misją ubezpieczyciela ma być dbanie o klientów, ich zdrowie oraz bezpieczeństwo finansowe.
– O naszej odpowiedzialności nie świadczy wiek, lecz to, za co bierzemy odpowiedzialność. Z czasem spraw, o które dbamy, przybywa. W tym codziennym pośpiechu często zapominamy jednak, by poświęcić uwagę też sobie, co niestety może poważnie odbić się na naszym zdrowiu. Dlatego jako Nationale-Nederlanden chcemy przypomnieć, że w pierwszej kolejności warto zadbać o siebie, aby potem móc zatroszczyć się o pozostałe ważne w naszym życiu rzeczy – mówi Michał Sobolewski, dyrektor ds. strategii marketingowej i produktów Nationale-Nederlanden.
Zrealizowane niedawno na zlecenie ubezpieczyciela badanie pokazało, że Polacy mają trudności w prowadzeniu zdrowego stylu życia.
– Niezdrowy tryb życia jest czynnikiem zwiększającym ryzyko pojawienia się chorób. Choć świadomość w tym temacie rośnie, to wciąż nie potrafimy zadbać o swoją kondycję. Tymczasem pandemia pokazała, jak wiele może zagrażać naszemu zdrowiu i zdrowiu naszych bliskich. Jako Nationale-Nederlanden od lat pochylamy się nad tematem chorób cywilizacyjnych, edukujemy Polaków w zakresie profilaktyki zdrowotnej oraz oferujemy konkretną ochronę i pomoc w przypadku zachorowania – dodaje Michał Sobolewski.
Na potrzeby kampanii przygotowano 30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne, które będą emitowane w głównych stacjach oraz kanałach tematycznych. Nationale-Nederlanden będzie prowadzić również działania contentowe we współpracy z portalami horyzontalnymi oraz w ramach strony nn.pl. Zaplanowane są także działania w mediach społecznościowych marki oraz jej agentów.
Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca listopada.
Link do spotu na YouTube:
(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)