UNIQA stworzyła gwarancje w oparciu o technologię Comarch

0
280

Gwarancje ubezpieczeniowe to produkt dostępny w ramach Portalu Obsługi Sprzedaży. Bazą dla oferty jest system Comarch Digital Insurance. Narzędzie umożliwia agentom szybką i sprawną obsługę gwarancji zapłaty wadium. Dzięki palecie możliwości, jaką zapewnia rozwiązanie, udało się zbudować gwarancje o uproszczonych procedurach wystawiania.

System automatycznie weryfikuje dostępny dla klienta limit na gwarancje, pozwalając tym samym na bieżąco monitorować jego zaangażowanie. Dodatkowo narzędzie umożliwia bezpośredni kontakt z jednostką nadrzędną w celu akceptacji niestandardowych warunków oraz pozwoleń na udzielenie gwarancji. Dzięki temu czas na podjęcie finalnych decyzji może ulec skróceniu.

Proces wystawiania gwarancji w Portalu Obsługi Sprzedaży został zaprojektowany pod kątem nowoczesnego UX. Interfejs jest intuicyjny i ergonomiczny.

– Naszym głównym celem było stworzenie systemu, który ułatwi proces obsługi gwarancji zapłaty wadium i skróci czas ich przygotowania. Projektując nowe narzędzie, wzięliśmy pod uwagę oczekiwania i uwagi naszej sieci sprzedaży, która była zaangażowana na każdym etapie realizacji projektu. Dzięki temu wspólnie wypracowywaliśmy najlepsze rozwiązania, które następnie były implementowane do systemu – mówi Krzysztof Niewiadomski, Product Owner UNIQA.

Przedsięwzięcie było realizowane wspólnymi siłami w metodologii Scrum. Zaletą takiego podejścia było to, że zespół na bieżąco mógł modyfikować zakres projektu oraz reagować na uwagi interesariuszy.

– Kolejny projekt z UNIQA dowiódł, że jesteśmy zgranymi partnerami. Dzięki pracy w metodyce agile udało nam się dowieźć produkt zgodny z oczekiwaniami biznesu w założonym terminie –  dodaje Robert Baranowski, Scrum Master ze strony Comarch.

Comarch Digital Insurance to oprogramowanie dla działów front-office towarzystw ubezpieczeniowych, zapewniające sprawną sprzedaż i obsługę posprzedażową wszystkich linii biznesowych. Nowoczesne technologie i automatyzacja procesów umożliwiają efektywną obsługę klienta i wydajną pracę działów sprzedaży.

(AM, źródło: Comarch)