Nationale-Nederlanden wesprze kampanię „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”

0
429

Co trzeci pacjent chory na raka zmaga się także z depresją, która, jeśli nie jest leczona, obniża rokowania w walce z nowotworem. To fakty i będzie o nich mowa w 16. edycji kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”. Akcja startuje 23 lutego w Ogólnopolskim Dniu Walki z Depresją. Partnerem głównym kampanii jest Nationale-Nederlanden.

Ambasadorami 16. edycji są znane osoby, które doświadczyły zarówno choroby onkologicznej, jak i depresji, wśród nich: Urszula Dudziak, Marcin Bosak i Anna Wyszkoni. Po raz pierwszy do kampanii dołączył Jan Młynarski, który choruje na depresję. Poza tym kampanię wsparli również: Agnieszka Kobus-Zawojska, Mika Urbaniak, Andrzej Bober i Tomasz Ginter, którego żona zmarła na raka i osierociła czworo dzieci.

15 lutego w stolicach wojewódzkich ruszyła kampania billboardowa i CityLights, ale formalnie zostanie zainaugurowana 23 lutego podczas konferencji prasowej w Centrum Prasowym Foksal w Warszawie o godz. 11.00. Wezmą w niej udział zarówno ambasadorzy Fundacji „Twarze Depresji”, jak i specjaliści: psychiatrzy, onkolodzy, psychoonkolodzy, a także pacjentka cierpiąca na depresję lekooporną. Partnerem głównym kampanii jest Nationale-Nederlanden.

W ramach kampanii zaplanowano również dwa bezpłatne webinary, które będą transmitowane na profilu Fundacji „Twarze Depresji” na Facebooku.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)