Nationale-Nederlanden zostało po raz kolejny wyróżnione prestiżowym tytułem Superbrands. Zwycięzcy są wyłaniani na podstawie największego badania konsumenckiego w kraju, a kryteriami oceny są jakość produktów lub usług, relacje biznesowe, innowacyjność oraz działania z zakresu CSR.
Nagrodę z rąk organizatorów odebrała dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki Nationale-Nederlanden, Marta Maszewska-Danielewicz.
– Opinie i potrzeby naszych klientów są tym, co napędza nas do działania. Każdego dnia staramy się pielęgnować relacje z nimi, mając świadomość, że to zaufanie, jakim nas darzą, pozwala nam się stale rozwijać. Dlatego ich uznanie w formie takiego wyróżnienia napawa nas dumą i jest sygnałem, że nasza praca przynosi oczekiwane rezultaty w postaci satysfakcji konsumentów – mówi Marta Maszewska-Danielewicz. – Poza zapewnianiem klientom najwyższej jakości usług i produktów, chcemy być marką, która ma pozytywny wpływ na otoczenie. Stąd nasze wieloletnie zaangażowanie w liczne inicjatywy z zakresu CSR, jak chociażby działania mające na celu edukowanie Polaków w zakresie profilaktyki zdrowia czy też promowanie aktywnego trybu życia – dodaje.
W oparciu o oczekiwania klientów i zapotrzebowanie społeczne tylko w tym roku Nationale-Nederlanden zorganizowało m.in. bezpłatne badania profilaktyczne w różnych miastach Polski oraz wprowadziło do oferty ubezpieczenia grupowego dodatkową umowę, która zapewnia klientom specjalistyczne wsparcie psychologiczne i psychiatryczne. Zostało także sponsorem tytularnym Półmaratonu i Maratonu Warszawskiego, w ramach których zachęcało zarówno biegaczy, jak i kibiców do profilaktyki, zgodnie z założeniem, że dbanie o zdrowie to maraton, a nie sprint.
(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)