Nowa misja marki wefox

0
304

Firma wefox podjęła decyzję o zmianie hasła marki. Niemiecki insurtech, który prowadzi działalność również w Polsce, zastąpił dotychczasowy slogan „Insurance. But Simple” nowym o brzmieniu „Empowering Insurance”. 

Nowe hasło marki ma określać wyjątkową pozycję insurtechu jako więcej niż tylko firmy ubezpieczeniowej.

Kiedy zakładaliśmy wefox, kierowaliśmy się prostą obietnicą zapewnienia ludziom bezpieczeństwa – powiedział Julian Teicke, dyrektor generalny i współzałożyciel wefox. – Postawiliśmy sobie zadanie przywrócenia ubezpieczeń do korzeni – musiało być proste, łatwe i adekwatne do celu, aby ludzie i wszystko, co dla nich ważne, byli bezpieczni i chronieni przed ryzykiem. Aby spełnić nasze obietnice, zawsze korzystaliśmy z technologii. Z biegiem czasu wiele się nauczyliśmy. Dostrzegliśmy luki w ekosystemie ubezpieczeniowym i zdaliśmy sobie sprawę, że dzięki platformie technologicznej wefox możemy wzmocnić pozycję większej liczby naszych partnerów i brokerów oraz pomóc zapewnić bezpieczeństwo wszystkim naszym klientom – dodał.

Firma wefox kontynuuje wysiłki mające na celu rozwój i udoskonalanie swojej autorskiej platformy technologicznej. Narzędzie wykorzystuje sztuczną inteligencję, analizę danych i automatyzację w celu usprawnienia procesów, poprawy oceny ryzyka oraz doświadczeń klientów, niezależnie od tego, czy chodzi o firmę ubezpieczeniową, brokera, partnera, czy osobę fizyczną.

Film o przyczynach zmiany hasła marki

(AM, źródło: wefox)