W wyniku głosowania ekspertów Konfederacji Lewiatan Nationale-Nederlanden zostało wyróżnione tytułem Business SuperBrands 2021. Tym samym ubezpieczyciel znalazł się wśród najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku.
Wybór laureatów składa się z trzech etapów. Pierwszym jest badanie konsumenckie, podczas którego zbadany został Indeks Siły Marki Superbrands. W drugim etapie każda z firm została oceniona i wybrana przez ekspertów Konfederacji Lewiatan. Kapituła konkursu wzięła pod uwagę jakość produktów lub usług, jakość relacji B2B, innowacyjność oraz działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Eksperci głosowali na najsilniejsze marki w poszczególnych branżach i w trzecim etapie wyłonili laureatów.
– Bardzo cieszymy się, że możemy dołączyć do grona marek, które mogą pochwalić się najlepszą reputacją i są wskazywane jako te gwarantujące klientom znaczące korzyści. Naszym celem jest oferowanie najwyższej jakości usług oraz produktów, przy jednoczesnym zaangażowaniu w działania z zakresu CSR, które pozytywnie wpływają na nasze otoczenie i interesariuszy – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden.
(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)