PKO BP zwiększy zaangażowanie w sprzedaż ubezpieczeń

0
341

Zdaniem Jana Emeryka Rościszewskiego, nowego prezesa PKO BP, jednym z wyzwań, z jakimi będzie musiał sobie poradzić bank pod jego kierownictwem, jest działalność w środowisku niskich stóp procentowych. Dlatego w najbliższym czasie PKO BP zamierza jeszcze dynamiczniej rozwijać usługi spoza swojej działalności podstawowej – przede wszystkim ubezpieczenia.

W wywiadzie dla „Rzeczpospolitej” Jan Emeryk Rościszewski zadeklarował, że celem banku jest stanie się hurtownią sprzedaży ubezpieczeń w zakresie związanym z produktami finansowymi, zdrowiem, życiem i majątkiem czy ubezpieczeniami komunikacyjnymi. Prezes ma nadzieję, że dzięki cyfryzacji pozwalającej na stały kontakt z klientami uda się wreszcie zrealizować przedsięwzięcie, którego banki przez lata bezskutecznie próbowały się podjąć – wprowadzić indywidualne produkty ochronne do masowej sprzedaży. Jan Emeryk Rościszewski wyraził nadzieję, że PKO BP uda się zostać wiodącym operatorem ubezpieczeniowym w Polsce, tak jak ma to miejsce w przypadku banków we Włoszech, Francji i Hiszpanii.

Więcej:
„Rzeczpospolita” z 14 czerwca, Andrzej Stec, Maciej Rudke „Jan Emeryk Rościszewski – nowy prezes PKO BP stawia na cyfryzację i ubezpieczenia”:
Jan Emeryk Rościszewski – nowy prezes PKO BP ….

(AM, źródło: „Rzeczpospolita”)