NAU świętuje swoje 25-lecie

0
1901

W niezwykły sposób multiagencja ubezpieczeniowa NAU świętowała swoje 25-lecie. Partnerzy biznesowi i przyjaciele dostali zaproszenie na… bal studniówkowy. To nawiązanie do oświatowych korzeni firmy, ale też zaproszenie do symbolicznego cofnięcia się w czasie i powrotu do młodzieńczych lat.

Ubezpieczeniowa Studniówka odbyła się w ostatni piątek karnawału, 9 lutego, w urokliwym Sosnowym Dworze. Otwarciem był (a jakże!) tradycyjny polonez, najpierw wykonany przez artystów z Zespołu Tańca Ludowego „Warszawa” Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, a potem przez wszystkich zgromadzonych gości. Uroczysty korowód w pierwszej parze prowadził prezes Adam Rowicki.

Wydarzeniu towarzyszyło wiele śmiechu, ale też wiele wzruszeń.

Wszyscy tutaj zgromadzeni, chcielibyśmy na moment cofnąć czas, aby ponownie doświadczyć tej adrenaliny i atmosfery bycia znowu w klasie maturalnej. Powrócić do czasów naszej młodości, gdy życie napisało tylko wstęp, a przyszłość była niezapisaną księgą, pełną wyzwań i możliwości – mówił, witając gości, prezes Adam Rowicki.

W 25-letniej historii NAU również przewijają się marzenia. Niektóre z nich udało nam się zrealizować, bo czuliśmy się jak dzieci, dla których nie istnieją granice. Dzięki temu mogliśmy marzyć i przekraczać bariery, które dla wielu wydają się nie do pokonania – podkreślił prezes.

Organizatorzy ubezpieczeniowej studniówki zadbali o każdy szczegół. Kolorowa lemoniada na stołach, tablice z sentencjami pisarzy i filozofów, podział gości na klasy – czy wręczenie wszystkim Dyplomów Wzorowego Ucznia, oczywiście z czerwonym paskiem… Wszystko to razem składało się na niezapomnianą atmosferę tego spotkania.

Gości bawił również teatr improwizacji z Łodzi, odwołujący się do motywów szkolnych oraz przemyśleń i żartów samych uczestników. Nie obyło się też bez wyboru Króla i Królowej Balu.

W szkołach mieliśmy różne doświadczenia, jednak na Balu Studniówkowym NAU każdy czuł się mile widziany i doceniony. Zamiast znanych z ubezpieczeniowych gal wykresów podsumowujących sprzedaż, NAU postawiło na dobrą zabawę z mocnym nawiązaniem do branży edukacyjnej, z której się wywodzi.

Życzymy Nauczycielskiej Agencji Ubezpieczeniowej, żeby w kolejnych latach potrafiła dalej łączyć innowacyjność z dbałością o relacje, wartości i korzenie firmy.

Aleksandra E. Wysocka