Nietypowa kampania Nationale-Nederlanden

0
719

Nationale-Nederlanden w swojej nowej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” zachęca ludzi do odnalezienia zagubionego „Ja”, zwracając w ten sposób uwagę na to, że troszczymy się w życiu o tak wiele rzeczy, iż zapominamy przy tym o sobie. Ambasadorami akcji zostali dziennikarz Marcin Prokop, blogerka kulinarna i osobowość telewizyjna Daria Ładocha, blogerka lifestylowa i autorka książki „Mam wątpliwość” Aleksandra Radomska oraz rekordzista Polski w maratonie Henryk Szost.

– Celem naszej akcji jest zwrócenie uwagi Polaków na to, że w zabieganej codzienności bierzemy na siebie tak wiele obowiązków, iż ich realizacja odbywa się czasem kosztem nas samych i naszego zdrowia. Konsekwencją tego są choroby cywilizacyjne. Dlatego, już po raz kolejny, chcemy przypomnieć, że dbając o siebie, możemy lepiej zadbać o wszystko, co dla nas ważne – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki Nationale-Nederlanden.

Kampania realizowana jest w sposób niestandardowy. W jej pierwszym etapie (24 do 26 listopada) z wpisów w mediach społecznościowych zaangażowanych w akcję ambasadorów, ze wszystkich wyrazów zniknęły cząstki „Ja”. Dodatkowo na 24 godziny zniknęły również ze strony głównej oraz artykułów w portalu naTemat.pl. Miało to zaintrygować odbiorców oraz zachęcić ich do interpretacji zmiany. O tym, że jest to element większej kampanii, dowiedzieli się 26 listopada, kiedy w social mediach Darii Ładochy i Marcina Prokopa zostały opublikowane video, w których ambasadorzy nawiązują do zgubionego „Ja”. Tej fazie kampanii towarzyszą hashtagi #ZgubiłamSwojeJa i #ZgubiłemSwojeJa.

– Prowadzimy coraz intensywniejsze życie rodzinne i zawodowe, a szalone tempo sprawia, że w natłoku obowiązków zapominamy o naszym zdrowiu. Poza sobą samym czuję się odpowiedzialny także za swoich najbliższych, bo jeśli coś mi się stanie, to ich także to dotknie. Powinniśmy więc złapać oddech i zastanowić się, jak o siebie zadbać – mówi Marcin Prokop.

W kolejnych etapach ambasadorzy będą zwracać uwagę odbiorców na problem zapominania o samym sobie i o swoim „Ja”, a także zachęcać do podejmowania aktywności, które mogą pomóc w jego odnalezieniu. Publicznie rzucą sobie także wyzwania, które ich samych zmotywują do skuteczniejszego zadbania o swoje zdrowie. Część z nich będzie opierać się na podjęciu aktywności biegowych, a w ich realizacji wsparcie stanowić będą trenerzy projektu CITY TRAIL z Nationale-Nederlanden.

– Celem naszych mini wyzwań będzie pokazanie na własnym przykładzie, jak małymi krokami można zacząć wprowadzać zmiany w swoim życiu. Jak wzmocnić kondycję, zadbać o samopoczucie i znaleźć czas na profilaktykę zdrowia – mówi Daria Ładocha.

Działania contentowe potrwają do połowy grudnia.

Wideo ambasadorów kampanii:

Marcin Prokop: https://www.instagram.com/p/CIC2qqCB2Wv/

Daria Ładocha: https://www.instagram.com/p/CIC3xQan_fj/

Współpraca z naTemat.pl spot na You Tube: 

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)