Poczta Polska jest w trakcie budowania nowej marki – Provana Finanse. Jeśli wejdzie ona na rynek, to zajmie się m.in. usługami ubezpieczeniowymi – podał cashless.pl.
Serwis podaje, że zgodnie z danymi z Biuletynu Urzędu Patentowego działalność nowej marki będzie obejmować m.in. usługi ubezpieczeniowe, wycenę i obsługę roszczeń ubezpieczeniowych, pośrednictwo i doradztwo ubezpieczeniowe. Poczta Polska przekazała cashless.pl, że nowa marka ma posłużyć Poczcie Polskiej Dystrybucji do sprzedaży usług finansowych, jednak obecnie nie jest wprowadzana na rynek. Na podstawie tej informacji serwis wnioskuje, że to właśnie PPD ma w przyszłości wykorzystywać brand Provana Finanse.
Więcej:
cashless.pl z 13 lipca, Ida Krzemińska-Albrycht „Poczta Polska pracuje nad nową marką finansową. Zobaczcie logo Provana Finanse”
(AM, źródło: cashless.pl)