Po zakończeniu wakacyjnego etapu akcji „Droga do zdrowia z PZU” ubezpieczyciel kontynuuje działania na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa. Jego kolejnym przedsięwzięciem jest ogólnopolska kampania prewencyjna #drogadozdrowia.
– Chcemy uświadomić Polakom, że mają ogromny wpływ na swoje zdrowie. Nasze codzienne nawyki i wybory w zakresie zdrowego odżywiania, aktywności fizycznej i regularnych badań profilaktycznych mają kolosalne znaczenie. Pandemia Covid-19 jeszcze mocniej uzmysłowiła nam, że zdrowie to najwyższa wartość i trzeba o nie dbać każdego dnia – wyjaśnia Robert Lubański, dyrektor ds. prewencji PZU.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie PZU w kwietniu 2021 r. wynika, że 85% ich uczestników w wieku 18–65 lat uważa, że warto podejmować działania, by cieszyć się zdrowiem jak najdłużej. Jednak tylko 14% badanych w sposób zdecydowany i świadomy wybiera zdrowy styl życia i przestrzega zalecanych terminów badań profilaktycznych.
Robert Lubański zaznacza, że PZU chce to zmienić i wpłynąć na codzienne zachowanie Polaków. – Przekaz naszej nowej kampanii brzmi: „Droga do zdrowia to świadomy, chociaż czasami niełatwy wybór. Ale warto wykonać na niej nawet mały krok, aby poprawić jakość swojego życia. Każdy z nas ma wpływ na swoje zdrowie”. Chcemy wesprzeć odbiorców kampanii w ich drodze do zdrowia, dlatego udostępnimy im wiedzę naszych ekspertów i najlepsze praktyki oraz profesjonalne porady, jak zadbać o swoje zdrowie – mówi.
W związku z kampanią PZU uruchomił stronę internetową www.drogadozdrowiazpzu.pl, na której znajdują się artykuły i webinary z zakresu m.in. dietetyki, profilaktyki chorób cywilizacyjnych czy aktywności fizycznej, przygotowane przez ekspertów medycznych, trenerów personalnych i influencerów.
W ramach kampanii w telewizji, radiu i internecie wyemitowane zostaną 30- i 15- sekundowe spoty, działania prowadzone będą także w mediach społecznościowych. Akcja PZU potrwa do października.
(AM, źródło: PZU)