Nowe AC w internetowej i agencyjnej sprzedaży Balcii

0
1232

Balcia uruchomiła sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych online. W ofercie znajdzie się m.in. nowe autocasco, dostępne także w sieci agencyjnej – podał cashless.pl.  

Charakterystyczną cechą nowego AC jest wypłata do 120% ceny zakupu auta, jeśli zostało ono skradzione w pierwszym roku użytkowania, a ceny u dealerów wzrosły. Jeśli łupem złodziei padnie pojazd w wielu do 3 lat, zakład pomoże poszkodowanemu znaleźć identyczny na rynku. Innego rodzaju opcją jest gwarantowana suma ubezpieczenia, dzięki której w razie szkody kradzieżowej lub całkowitej odszkodowanie będzie równe sumie ubezpieczenia wskazanej na polisie od drugiego do piątego roku użytkowania fabrycznie nowego pojazdu. Ubezpieczony nie straci zniżek w przypadku kradzieży oraz utraty, zniszczenia lub zgubienia kluczyków.

W rozmowie z serwisem cashless.pl Jan Pijewski, szef oddziału Balcia w Polsce, wyjaśnia, że nowe AC wpisuje się w nową strategię zakładu, w ramach której dąży on do oferowania  ubezpieczeń z możliwie szerokimi zakresami i małą liczbą wyłączeń. Podobna idea ma przyświecać planowanym przez firmę ubezpieczeniom biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe.

Więcej:

cashless.pl z 22 marca, Ida Krzemińska-Albrycht „Balcia zaoferuje ubezpieczenia komunikacyjne online. Wprowadza też nowe autocasco z rozszerzonym zakresem”

(AM, źródło: cashless.pl)