Generali we współpracy we współpracy z TUATARA uruchomił chatbota opartego na generatywnej sztucznej inteligencji, zaprogramowanego na podstawie dokumentów ogólnych warunków ubezpieczenia oraz FAQ. Narzędzie wdrożone do platformy sprzedażowej wspierającej agentów umożliwia zadawanie ogólnych pytań oraz wyszukiwanie informacji w konkretnych OWU.
Według Generali największą zaletą chatbota jest intuicyjność oraz łatwość w wydobywaniu istotnych informacji. Ubezpieczyciel podkreśla, że głównymi funkcjami narzędzia są: udzielanie szybkich odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, pomoc w przeszukiwaniu dokumentów OWU, intuicyjne i łatwe w użyciu narzędzie dostępne 24/7.
Za cały proces wdrożenia po stronie Generali odpowiedzialny był Sebastian Michałowski wraz z zespołem ds. rozwoju UX i innowacji. Ubezpieczyciel zwrócił też uwagę na szczególną rolę Aleksandry Ścięgaj, która poprowadziła przedsięwzięcie od samego jego pomysłu aż po pełne wdrożenie.
(AM, źródło: LinkedIn)