Nowy operator medyczny w TU Zdrowie

0
992

Od 1 czerwca TU Zdrowie realizuje umawianie usług zdrowotnych poprzez nowego operatora medycznego – Unimedi. Zmiana ta ma na celu podniesienie jakości obsługi ubezpieczonego, możliwość wprowadzania nowoczesnych rozwiązań telemedycznych i informatycznych oraz większą kontrolę nad bezpieczeństwem systemu.

– Rozwiązania telemedyczne i informatyczne odgrywają bardzo ważną rolę w działaniu naszego biznesu. Do tej pory, korzystając z rozwiązań operatora zewnętrznego, mieliśmy ograniczony wpływ na możliwości kształtowania usługi i nie mogliśmy w pełni wykorzystać jej potencjału. Dlatego rozpoczęliśmy pracę nad własnym systemem obsługi pacjenta, który zapewniłby nam pełną kontrolę nad procesem, a jakość obsługi – czynnik bezpośrednio kształtujący nie tylko wizerunek firmy, ale mający bezpośredni wpływ na nasz biznes – byłaby uzależniona wyłącznie od nas – mówi Sławomir Koszewski, członek zarządu TU Zdrowie.

Rozwiązanie przyszło wraz z dołączeniem TU Zdrowie do Grupy Neuca, która od wielu lat buduje kompleksowy system obsługi pacjenta. Ona to powołała do życia spółkę Unimedi, której zadaniem jest zapewnienie pacjentom sprawnej organizacji świadczeń poprzez Infolinię Medyczną oraz wspierającą procesy obsługowe platformę informatyczną.

– Nowa Infolinia Medyczna to kolejny krok milowy w rozwoju TU Zdrowie. Realizujemy go zgodnie z zapowiadaną strategią budowy wartości firmy przez dostarczenie klientom najwyższej możliwej jakości świadczonych usług. Wspólny projekt z Unimedi bardzo dobrze pokazuje siłę współpracy wewnątrz grupy Neuca i płynące z niej korzyści – mówi Aleksander Roda, prezes zarządu TU Zdrowie.

Unimedi w pełni adaptuje rozwiązania, które są już wykorzystywane w TU Zdrowie, takie jak: Panel Ubezpieczającego i Ubezpieczonego, Platforma Medycyny Pracy czy voicebot IGA. Trwają także zaawansowane prace nad rozwiązaniem integrującym grafiki lekarskie w kluczowych placówkach medycznych.

– Docelowo chcemy, aby ubezpieczeni mogli samodzielnie umawiać wizyty, korzystając z grafików lekarzy online lub pomocy asystenta głosowego. Technologia przejmie na siebie także zadania o charakterze standardowym czy powtarzalnym, zapewniając szybki odbiór połączenia i wsparcie dla ubezpieczonego, zapewniające jego sprawną obsługę. W przypadku bardziej skomplikowanych sytuacji ubezpieczony zawsze będzie mógł skorzystać z pomocy zespołu Infolinii Medycznej i omówić swój przypadek z wyspecjalizowanym konsultantem – podsumowuje Sławomir Koszewski.

(AM, źródło: TU Zdrowie)