CUK Ubezpieczenia wprowadziło kolejne rozwiązania w ramach nowego modelu sprzedażowego OmniCUK – podał serwis cashless.pl.
W ramach rozszerzania funkcjonalności systemu multiagencja objęła modelem przypisywania prowizji agentom za samodzielnie kupione przez klientów ubezpieczenia na wszystkie typy produktów ochronnych. Wprowadzono również system automatycznych odnowień w NNW, który wkrótce ma znaleźć zastosowanie także w segmencie komunikacyjnym oraz rekomendacje, dzięki którym podczas samodzielnego zakupu na stronie czy w aplikacji CUK klient może liczyć na podpowiedzi przy doborze adekwatnego zakresu. Z takiej opcji mogą korzystać nabywcy „komunikacji”, ale multiagencja ma go rozszerzyć również na inne linie produktowe.
Serwis zwraca uwagę, że po uruchomieniu OmniCUK wzrosło zainteresowanie aplikacją CUK Ubezpieczenia, co według ekspertów cashless.pl ma związek ze zmianą postrzegania narzędzia przez agentów. Obecnie pośrednicy widzą je jako instrument wsparcia, a nie konkurencję.
Więcej:
cashless.pl z 18 listopada, Ida Krzemińska-Albrycht „Nowości w OmniCUK: automatyczne rekomendacje w porównywarce, wznowienia na jeden klik”
(AM, źródło: cashless.pl)