Blog - Strona 1463 z 1464 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1463

Odc. 18 – Polisa z prawnikiem czy bez? – D.A.S.

0

Polska jest jednym z liderów, jeśli chodzi o tempo zmiany przepisów prawnych. Żeby nie zgubić się w gąszczu regulacji, warto skonsultować się z prawnikiem. Wybierając prawnika „z ulicy” lub „z googla”, musimy się liczyć z wydatkiem rzędu kilkaset złotych, niezależnie od tego, czy z porady ostatecznie skorzystamy… I tutaj pomocne jest ubezpieczenie ochrony prawnej, które za niewielką miesięczną składkę pozwala na nielimitowane konsultacje prawne, a w razie sporu pokrywa koszty procesowe, nawet jeśli spór przegramy.
Jak dokładnie działa ubezpieczenie ochrony prawnej? O tym opowiedzą Rafał Wiejski i Jacek Ihnatowicz z D.A.S. Towarzystwa Ubezpieczeń Ochrony Prawnej. Z tego odcinka podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji” dowiecie się również:

  • Skąd się bierze popularność ubezpieczeń ochrony prawnej w Niemczech?
  • Jakich dziedzin prawa nie obejmuje ochrona?
  • Czy prawnik „z polisy” pójdzie z nami do sądu?
  • Jak skutecznie dosprzedawać ubezpieczenia ochrony prawnej do innych rodzajów ubezpieczeń?
  • Dlaczego multiagenci i brokerzy sami chętnie korzystają z ubezpieczenia ochrony prawnej?
  • Co ma wspólnego polisa ochrony prawnej z ubezpieczeniem zdrowotnym?

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o ubezpieczeniach ochrony prawnej, posłuchaj 18. odcinka podcastu.

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 17 – Subiektywnie o ubezpieczeniach – Maciej Samcik

0

Gościem tego odcinka podcastu jest Maciej Samcik, dziennikarz finansowy i redaktor naczelny bloga „Subiektywnie o finansach„.

  • Ile pieniędzy wydaje statystyczny Polak na ubezpieczenia?
  • Co to jest „luka ubezpieczeniowa”? Czy to realny problem, czy wymysł ubezpieczycieli?
  • Ilu lat potrzeba, żeby klient wybaczył misselling?
  • 5 problemów branży ubezpieczeniowej z perspektywy konsumenta
  • Co ubezpieczyciele robią dobrze, a gdzie popełniają błędy?
  • Jakich produktów brakuje na polskim rynku?
  • Czy ubezpieczyciele nadążają za przemianami społecznymi i technologicznymi?
  • Które ubezpieczenia są „fair”?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 16 – Czy ubezpieczenia są jak niemieckie porno? – Paweł Tkaczyk

0

Co ubezpieczenia mają wspólnego z niemieckim porno? O tym opowie Paweł Tkaczyk – autor książek „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” i „Narratologia”. Z podcastu dowiesz się również:

  • Co to są mikromomenty i jak je wykorzystywać w sprzedaży ubezpieczeń?
  • O czym chce słuchać twój klient?
  • W jaki sposób skutecznie budować markę osobistą?
  • Co możesz zrobić, żeby potencjalny klient właśnie od ciebie chciał kupić polisę?
  • Jak wejść do głowy klienta?
  • Czy grywalizacja może przydać się agentowi ubezpieczeniowemu?
  • Jak żonglować wartością?
  • Jak być jak fryzjer, który strzygł Cameron Diaz?
  • Jak wykorzystać efekt naturalnego snobizmu w ubezpieczeniach?
  • Jakie jest źródło twojej siły?

PS Jeśli masz chęć, zrób z Pawłem Tkaczykiem 11 kroków do silnej marki osobistej.

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 15 – Trzy rodzaje diagnozy w ubezpieczeniach grupowych, Gruplowe

0

W tym odcinku podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji” poznasz trzy metody sprzedaży ubezpieczeń grupowych: przez wydzwonienie, przez wychodzenie i przez… wysiedzenie. Waldemar Poberejko z Gruplowe przedstawi też trzy rodzaje diagnozy, które pomogą istotnie zwiększyć skuteczność sprzedaży grupówek.

  • Co zrobić przed pierwszym spotkaniem z potencjalnym klientem?
  • Jakich informacji potrzebujesz?
  • Jakie pytania powinieneś sobie zadać?
  • Jak zaprezentować się jako profesjonalista i BYĆ profesjonalistą?
  • Jak wybrać odpowiedni strój na spotkanie z klientem?
  • Co koniecznie należy wiedzieć o produktach?
  • Jak sobie poradzić z konkurencją?
  • Jak „shakować” kontrakt?
  • Czy można stać się sprzedawcą ze 100% skutecznością?
  • W jaki sposób pracować z obiekcjami?
  • Jak budować długofalowe relacje biznesowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 14 – Telematyka w 2 tygodnie, Bacca

0

Telematyka – hit czy kit 2018? I czy da się ją wdrożyć w 2 tygodnie?
Cezary Świerszcz i Piotr Kujawa z firmy Bacca opowiadają o swoich najgorszych doświadczeniach z aplikacjami telematycznymi, dzięki którym wiedzieli, czego NIE ROBIĆ.
Z podcastu dowiecie się:

  • Czy klienci są już gotowi na telematykę?
  • Czy telematyka to „zabawka” tylko dla majątkowych TU?
  • Co jest najtrudniejsze przy wdrożeniu projektu telematycznego?
  • Od czego zacząć?
  • Czy telematyka może być wyrazem zaangażowania społecznego ubezpieczyciela?
  • Co jest kluczowe w aplikacji telematycznej – marketing, underwriting czy misja?
  • Jak nie przedobrzyć?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 13 – Zyskowna multiagencja bez komunikacji, Grzegorz Gasiecki

0

100 tys. polis w multiagencji praktycznie bez komunikacji? Tak właśnie pracuje Grzegorz Gasiecki z zespołem w multiagencji ProPlus. Już od lat największą pasją Grzegorza są ubezpieczenia zdrowotne. Czy mogą być podstawą stabilnego, rozwojowego biznesu ubezpieczeniowego?
Z podcastu dowiecie się:

  • Co ubezpieczenia mają wspólnego z seksem
  • Jak skutecznie sprzedawać klientom korporacyjnym programy zdrowotne, ochronne i mieszane
  • Z kim w firmie rozmawiać o ubezpieczeniach
  • Jak wykorzystać nowe technologie w pracy multiagencji
  • Jakie błędy można popełnić i jak ich uniknąć
  • Czy warto tworzyć programy lojalnościowe
  • Jak zmienia się rynek pracy i co to oznacza dla pośrednika, który specjalizuje się w benefitach pracowniczych
  • Czy multiagent może sam stać się „dajrektem”?
  • Czy bać się RODO?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 12 – Czy każda innowacja ma sens? – AXA

0

Jak wciągnąć organizację do innowacyjnego spisku? Czy warto to robić za wszelką cenę? O innowacjach w AXA opowiada Maciej Stanisław Szczurek, dyrektor Biura Rozwoju Biznesu, który wraz z zespołem poszukuje nowych rozwiązań dla starych problemów.

  • Jak robot może pomóc w likwidacji szkód?
  • Co ma wspólnego pogoda z samochodem zastępczym?
  • Czy roboty są inteligentne?
  • Dlaczego Szwajcarzy nie chcieli telematyki ani zniżek za bezpieczną jazdę?
  • Jak sprzedawać ubezpieczenia użytkownikom BlaBlaCar?
  • Co zaawansowana analityka danych może zaoferować branży ubezpieczeniowej?
  • Jak zmieniają się ryzyka, a z nimi – ubezpieczenia?
  • Czy każdy klient chce być „nowocześnie” obsłużony?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 11 – Broker gotowy na wszystko, Stowarzyszenie Brokerów

0

Obowiązkowe szkolenia? Już od października 2018 r. każdy broker i agent będzie musiał odbyć 15 godzin zawodowego szkolenia w ciągu roku. Stowarzyszenie Brokerów szykuje zupełnie nową ofertę edukacyjną zgodną z nowym reżimem prawnym. Będą mogli z niej skorzystać nie tylko brokerzy, ale również multiagenci. Brokerzy mogą jednak liczyć na dedykowany im program certyfikacyjny.
Gość podcastu „Rozmowy bez asekuracji”, dyrektor Marcin Kapiński ze Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych odpowie na szereg pytań, a wśród nich:

  • Jak żyć w nowej rzeczywistości prawnej
  • Czy „dystrybutor” to brzydkie słowo
  • W jaki sposób broker może skutecznie szkolić się przez internet
  • Kiedy ruszą certyfikowane szkolenia brokerskie
  • Czy warto przyjechać na XXI Kongres Brokerów do Mikołajek
  • Co w trudnych czasach daje brokerowi przynależność do Stowarzyszenia?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 10 – Generalnie z myślą o agentach

0

Czy świat agentów się kończy? Nic na to nie wskazuje – mówi Adam Malinowski, członek zarządu Generali. Co nie zmienia faktu, że w związku z nowymi regulacjami – RODO i IDD przemiany w świecie pośrednictwa ubezpieczeniowego nabierają tempa.

  • Czy wycieczka w świat nowych regulacji to zsyłka na Sybir?
  • Dlaczego szef IT jest najlepszym przyjacielem szefa sprzedaży?
  • Czego można się dowiedzieć z agenckich forów dyskusyjnych?
  • Czy agent naprawdę powinien bać się RODO, banków, directu?
  • Co Generali ma do zaoferowania multiagentom?
  • Czy warto zainwestować w placówkę franczyzową i jakie warunki trzeba spełnić?
  • Czy nadchodzi czas „rozwodów” – masowego rozwiązywania umów agencyjnych z inicjatywy obu stron?
  • Czy coś jest nie tak z kanałem dilerskim?

Jak mówi chińskie przekleństwo: Obyś żył w ciekawych czasach… Jaką strategię powinni przyjąć mali i średni pośrednicy, żeby się zaadaptować do nowej rzeczywistości? O tym w 10. odcinku podcastu „Rozmowy bez asekuracji”.

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 9 – Sprzedaż autentyczna

0

Sprzedaż jest czasem jak teatr. W co grasz ty, a w co gra twój klient? Czy umiecie naprawdę spotkać się ze sobą i być ze sobą szczerzy? Trener i terapeuta Paweł Walczak przekonuje, że szczerość może być w sprzedaży potężnym sojusznikiem.
Z tego odcinka podcastu „Rozmowy bez asekuracji” dowiesz się:

  • ile osób tak naprawdę uczestniczy w rozmowie sprzedażowej
  • w jaki sposób ciało może pomagać w sprzedaży
  • jak budować autentyczne relacje i czy warto to robić w sprzedaży
  • co to jest analiza transakcyjna i dlaczego to dorosły powinien sprzedawać
  • dlaczego sprzedawca jest jednym z najbardziej stresujących zawodów i co można zrobić, żeby nie zwariować
  • jak skutecznie komunikować się wprost
  • jak budować kontekst w rozmowie sprzedażowej

Paweł Walczak o sobie:

Swoją karierę zawodową zaczynałem jako sprzedawca, i całkiem dobrze sobie radziłem. Spełniłem nawet wymagania organizacji MDRT zaliczając się tym samym do najlepszych sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych na świecie. Wtedy zrozumiałem też, że pokonywanie kolejnych progów sprzedażowych nie daje mi takiej satysfakcji, jak mi się wcześniej wydawało, że może dać. Obserwowałem moich kolegów z branży – zestresowanych i pędzących za kolejną prowizją czy realizacją celu sprzedażowego. Od tamtej pory przestałem się skupiać na realizacji celów sprzedażowych i staram się przekazywać innym narzędzia do poprawy jakości życia.

W mojej książce „Proaktywny telemarketing” pokazałem jak podejście mindfulness i różne sposoby pracy z ciałem można wykorzystać do redukcji stresu i zwiększenia wyniku sprzedażowego. Myślę, że to pierwsza tego typu pozycja na polskim rynku. Opublikowałem również wiele artykułów o nowym podejściu do tematyki sprzedaży.

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

18,288FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie