Blog - Strona 31 z 1482 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 31

Atlas, czyli polska rewolucja w europejskim assistance

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Atlas to stworzony przez ARC Europe Polska innowacyjny technologicznie system dla rynku car assistance, pozwalający skrócić proces obsługi zgłoszeń z 24 do 4 kroków, a dzięki automatyzacji zorganizować 81% spraw związanych z naprawą i holowaniem organizowanych bez udziału człowieka. Skalowalna architektura technologiczna w przyszłości ma zostać rozwinięta o elementy AI.

ARC Europe Polska pracowała nad rozwiązaniem od 2016 roku. Tworzony początkowo przez kilku deweloperów Atlas rozwija obecnie ponad 30-osobowy polski zespół.

– Projektując nowoczesne i elastyczne narzędzie, postawiliśmy na rozwiązanie webowe, dostępne z dowolnego urządzenia i dowolnej lokalizacji. Proces przyjęcia zgłoszenia skróciliśmy z 24 do zaledwie 4 kroków, opracowaliśmy intuicyjny interfejs dla konsultantów, gdzie wszystko, co potrzebne, widoczne jest w jednym oknie, minimalizując ryzyko błędów i umożliwiając szybkie rozpoznanie sprawy, nawet bez jej wcześniejszej znajomości – mówi Sebastian Baranowski, dyrektor IT ARC Europe Polska.

Optymalizacja procesów

Innowacyjność Atlasa polega przede wszystkim na daleko idącej automatyzacji obsługi zgłoszeń. Już w momencie odebrania połączenia przychodzącego od klienta system samodzielnie identyfikuje dzwoniącego i pobiera pakiet niezbędnych informacji: od zakresu assistance poprzez rodzaj silnika samochodu aż po historię zgłoszeń. Konsultant Centrum Obsługi Klienta może tym samym błyskawicznie zrealizować zgłoszenie, nie zadając klientowi szeregu pytań.

Zaawansowane algorytmy Atlasa, integrujące wszystkich uczestników procesu, zaproponują optymalną formę pomocy, opracują (dzięki integracji z Google Maps) trasę holowania samochodu do najbliższego warsztatu i pozwolą konsultantowi skupić się na opiece nad kierowcą. Dzięki automatyzacji 81% spraw związanych z naprawą lub holowaniem jest organizowanych bez udziału człowieka, co skraca czas dojazdu do minimum, a 70% procesów wynajmu samochodów zastępczych przebiega w ten sam sposób.

Dodatkowo funkcja Smart View pozwala kierowcy na bieżąco śledzić lokalizację mechanika lub holownika oraz informuje go o szacowanym czasie jego przybycia.

Integracja procesu organizacji pomocy z kierowcą

Proces organizacji świadczeń assistance odbywa się automatycznie dzięki integracji za pośrednictwem API. Zarządzanie i priorytetyzacja zgłoszeń przebiegają w czasie rzeczywistym, a integracja Atlasa z aplikacją webową ARC Europe Polska pozwala kierowcy samodzielnie zgłosić zdarzenie na drodze. Apka umożliwia wysłanie pomocy drogowej i dobranie elementów wsparcia do charakteru zdarzenia bez udziału konsultanta assistance.

W planach ARC Europe Polska jest rozwinięcie Atlasa o elementy AI, aby wejść w kolejny etap automatyzacji i upraszczania obsługi, unikając negatywnego wpływu na doświadczenia kierowców.

System funkcjonuje już na rynku car assistance. Podczas niezależnego audytu oceniającego jakość systemu w ponad 400 kategoriach Atlas uzyskał ocenę średnio o 50% lepszą od konkurencyjnych narzędzi.

– Atlas został wdrożony w Polsce oraz we francuskim oddziale ARC Europe i obsługuje obecnie kontrakty gigantów motoryzacyjnych na rynku, a także największe firmy ubezpieczeniowe i CFM. Aktualnie trwają ustalenia, aby wdrożyć system w kilku następnych krajach Europy. To zaawansowana technologia o wyjątkowo skalowalnej architekturze, pozwalająca na ewolucję systemu w miarę zmieniających się potrzeb biznesowych – podsumowuje Sebastian Baranowski.

(AM, źródło: ARC Europe Polska)

KUKE ma unijną zgodę na reasekurację ryzyk wojennych w ubezpieczeniach transportowych na terytorium Ukrainy

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Polskie firmy transportowe, które chcą bezpośrednio dostarczać towary ukraińskim odbiorcom, będą mogły ubezpieczyć taką działalność w krajowych zakładach ubezpieczeń dzięki reasekuracji Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych. Pomoc publiczną w takiej formie zatwierdziła Komisja Europejska. Program wsparcia reasekuracyjnego w ubezpieczeniach w transporcie ma wartość 1,5 mld euro (6,4 mld złotych).

Polskie przedsiębiorstwa przewozowe (chodzi o transport kołowy, kolejowy itd.) lub zarejestrowane w Polsce oddziały zagranicznych firm będą ubezpieczać swoją aktywność na rynku ukraińskim od szkód związanych z wojną w polskich zakładach ubezpieczeń, a te będą reasekurować się w związku z wydarzeniami związanymi z wojną (tj. szkodami wynikającymi z bezpośrednich operacji wojskowych, aktów sabotażu, terroryzmu, powstań czy zamieszek) w KUKE. Pomoc przewidziana w programie będzie miała formę reasekuracji gwarantowanej przez Skarb Państwa na poziomie 80%. Pozostałe 20% wezmą na siebie ubezpieczyciele.

Standardowe ryzyko handlowe związane z transportem towarów nie jest objęte programem pomocy. Program będzie obowiązywał do 30 czerwca 2027 r.

– Zatwierdzony 4 kwietnia program przyczyni się do utrzymania i ułatwienia transportu towarów między UE a Ukrainą, zakłóconego przez trwającą rosyjską agresję. Jednocześnie zminimalizowane zostaną wszelkie potencjalne zakłócenia konkurencji  – powiedziała Teresa Ribera, wiceprzewodnicząca wykonawcza do spraw czystej, sprawiedliwej i konkurencyjnej transformacji.

– Jesteśmy pierwszym krajem i pierwszą agencją wsparcia eksportu z programem ubezpieczeń transportowych pokrywających terytorium Ukrainy, który został zainicjowany i uzyskał zgodę KE. Przyniesie on korzyści w wielu wymiarach. Ułatwi polski eksport i zaopatrzenie odbiorców w Ukrainie poprzez zwiększenie liczby podmiotów oferujących usługi przewozu. Zapewni wsparcie dla polskiej branży transportowej, która pozostaje liderem w Europie, ale z powodu trwającej rosyjskiej agresji nie mogła zapewnić sobie ochrony ubezpieczeniowej na rynku komercyjnym i nie realizowała przewozów na terytorium Ukrainy. Wyrównując szanse z firmami ukraińskimi, polskie firmy będą mogły obsługiwać również fracht trafiający na Ukrainę z innych krajów UE. Program umożliwi też zwiększenie obrotów polskim ubezpieczycielom. W trakcie uzgodnień z KE prowadziliśmy rozmowy z krajowymi firmami ubezpieczeniowymi. Można oczekiwać, że niedługo po przyjęciu niezbędnych uregulowań zaoferują one polisy na działalność na terytorium Ukrainy – skomentował Janusz Władyczak, prezes zarządu KUKE.

(AM, źródło: KUKE, Komisja Europejska, LinkedIn)

Rozmowy UKNF z PIU na temat rekomendacji dystrybucyjnych

0
Źródło zdjęcia: KNF

3 kwietnia 2025 roku w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego spotkali się przedstawiciele UKNF i Polskiej Izby Ubezpieczeń. Przedmiotem ich rozmów był projekt rekomendacji KNF dotyczących dystrybucji ubezpieczeń.

W spotkaniu uczestniczył Krystian Wiercioch, zastępca przewodniczącego Komisji odpowiedzialny w UKNF za nadzór nad sektorem ubezpieczeniowym, członkowie Pionu Nadzoru Ubezpieczeniowego Urzędu, Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu PIU, oraz przedstawiciele Izby i zakładów ubezpieczeń.

Było to kolejne spotkanie pracowników UKNF z przedstawicielami rynku ubezpieczeniowego na temat projektu rekomendacji KNF dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezpieczeń. Obecnie jest on konsultowany z zainteresowanymi podmiotami i instytucjami.

Spotkanie odnosiło się w szczególności do metodyki określenia wartości produktu dla klienta w ubezpieczeniach na życie. Na bazie sformułowanych uwag i opinii UKNF chce wypracować optymalną wersję rekomendacji, mających na celu zapewnienie odpowiedniej jakości i wartości produktów ubezpieczeniowych dla klientów.

(AM, źródło: KNF)

Unilink partnerem programu Startup Booster for Social Impact Uniwersytetu SWPS

0

Unilink został partnerem programu Startup Booster for Social Impact, realizowanego przez Centrum Transferu Wiedzy Uniwersytetu SWPS. Przedsięwzięcie ma na celu wspieranie innowacji impaktowych, rozwiązujących istotne problemy społeczne i chroniących środowisko naturalne.

Program akceleracyjny Startup Booster for Social Impact oferuje pięć rund akceleracji dla startupów, które są wrażliwe na problemy społeczne i środowiskowe oraz gotowe podjąć się wyzwania opracowania rozwiązań wpisujących się w cele zrównoważonego rozwoju. Startupy mogą skorzystać z trzech ścieżek akceleracji: INDUSTRY PATH (do której dołączył Unilink), VENTURE CAPITAL PATH oraz SECTOR-AGNOSTIC PATH, które koncentrują się na specjalizacjach takich jak Ed Tech, przemysły kreatywne, deep tech, food tech oraz circular economy.

Unilink będzie wspierać startupy w ich dążeniu do tworzenia innowacyjnych rozwiązań społecznych, dotyczących szeroko pojętego obszaru ubezpieczeń i finansów, np. walki z luką ubezpieczeniową, mitygacją ryzyk, dostępem do telemedycyny lub dbaniem o bezpieczeństwo zdrowotne pracowników.

– Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością współpracy z Uniwersytetem SWPS w ramach programu Startup Booster for Social Impact. Wierzymy, że innowacje impaktowe mają kluczowe znaczenie dla rozwiązywania istotnych problemów społecznych. Nasze partnerstwo pozwoli na wsparcie startupów, które mają potencjał do wprowadzenia pozytywnych zmian i przyczynienia się do zrównoważonego rozwoju. Zapraszamy do udziału w programie i wspólnego tworzenia lepszej przyszłości – mówi Marcin Jastrzębski, dyrektor ds. Rozwoju Nowych Kanałów Dystrybucji Unilink.

W projekcie zostaną ogłoszone jeszcze trzy rundy naboru: minimum dwa nabory do ścieżki INDUSTRY PATH, trzy nabory do VENTURE CAPITAL PATH oraz trzy nabory do SECTOR-AGNOSTIC PATH, z maksymalnymi grantami wynoszącymi odpowiednio 400 tys. zł, 400 tys. zł i 200 tys. zł

Sam proces akceleracji w projekcie poprzedza etap preakceleracji, który obejmuje webinary, szkolenia i konsultacje dotyczące szczegółów projektu i składania aplikacji. Po zakończeniu procesu akceleracji przewidziane są dodatkowe działania mające na celu wzmocnienie skuteczności wsparcia i dalszy rozwój startupów.

Obecna, trzecia runda naboru trwa od 31 marca do 30 kwietnia. Kolejną zaplanowano na czerwiec.

(AM, źródło: Unilink)

Unum uruchamia program edukacyjny „U lekarza”

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Unum ogłasza start nowego programu edukacyjnego „U lekarza”, który ma na celu zwiększanie świadomości zdrowotnej wśród klientów, partnerów biznesowych i interesariuszy. Pierwsze materiały wideo zostaną udostępnione 7 kwietnia, w Światowy Dzień Zdrowia, na oficjalnym kanale YouTube spółki.

 „U lekarza” to seria profesjonalnych materiałów wideo oraz dodatkowych materiałów edukacyjnych poświęconych profilaktyce zdrowotnej, omawiających najczęstsze problemy zdrowotne, sposoby ich zapobiegania oraz metody dbania o zdrowie na co dzień.

Do udziału w pierwszym cyklu spółka zaprosiła dr n. med. Tadeusza Oleszczuka – cenionego ginekologa, położnika i holistę, który podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie radzenia sobie z najczęstszymi kłopotami zdrowotnymi.

– Promocja zdrowia i profilaktyka są dla nas niezwykle ważne. Wierzymy, że dostęp do rzetelnej wiedzy medycznej może pomóc naszym klientom i partnerom biznesowym w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących ich zdrowia. Seria „U lekarza” to kolejny krok w budowaniu kultury dbania o zdrowie w ramach Akademii Zdrowia Unum – komentuje Małgorzata Morańska, rzeczniczka prasowa Unum.

Życie i zdrowie

Cykl „U lekarza” jest kolejnym etapem działań w ramach Akademii Zdrowia Unum, której misją jest wspieranie klientów, partnerów i pracowników w dążeniu do lepszego zdrowia i dobrostanu. W tym roku Unum nawiązało także współpracę z Karolem Bączkowskim, znanym ratownikiem medycznym i edukatorem, wspierając wydanie jego książki oraz finansując kursy Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy (KPP) dla swoich pracowników i współpracowników.

– Nasza misja ochrony życia i zdrowia łączy się z gotowością na niespodziewane. Budowanie silnego zespołu profesjonalnych ratowników w Unum to nasza siła i realne wsparcie w sytuacjach zagrożenia życia – podkreśla Michał Płaczkiewicz, dyrektor Działu HR, Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej Unum. – Współpraca z ekspertami i inwestowanie w edukację zdrowotną to dla nas priorytet. Chcemy, aby nasze działania miały realny wpływ na życie ludzi i jakość ich życia, dlatego konsekwentnie angażujemy się w projekty, które szeroko promują profilaktykę zdrowotną i zwiększają świadomość społeczną w tym obszarze – dodaje.

Wideo z serii „U lekarza” będą sukcesywnie publikowane na kanale YouTube spółki, a także na stronie ulekarza.unum.pl, gdzie można będzie pobrać dodatkowe materiały. Każdy odcinek będzie poruszać istotne zagadnienia związane z profilaktyką zdrowotną i nowotworową, problemami dotyczącymi tarczycy, zaburzeniami menstruacyjnymi czy ogólnym dbaniem o zdrowie. Materiały będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych.

Program „U lekarza” realizowany jest we współpracy z platformą Sophia Health, której celem jest wspieranie zdrowego oraz zaangażowanego środowiska pracy poprzez kompleksowe programy profilaktyki zdrowia i dobrostanu.

(AM, źródło: Unum)

PZU Zdrowie partnerem hackathonu „HaCK NA ZDROWIE 4”

0
Źródło zdjęcia: PZU Zdrowie

4 kwietnia odbyło się oficjalne otwarcie hackathonu „HaCK NA ZDROWIE 4”, organizowanego przez Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. PZU Zdrowie po raz trzeci uczestniczy w przedsięwzięciu jako partner i ekspert.

Celem łódzkiego hackathonu jest stworzenie przestrzeni, która umożliwi wykreowanie innowacyjnych rozwiązań, a także pozyskanie funduszy na rozwinięcie pomysłów i partnerów biznesowych w obszarze ochrony zdrowia. 

Studenci przez sześć tygodni będą pracować w interdyscyplinarnych zespołach pod okiem doświadczonych mentorów z branży medycznej, technologicznej i startupowej. W ich gronie znalazła się również dyrektorka medyczna PZU Zdrowie Agnieszka Nowak-Musiej, która wesprze dwie drużyny mierzące się z wyzwaniem wskazanym przez operatora medycznego, czyli „Zmniejszenie odsetka dzieci zmagających się z otyłością”.

Laureatów na podstawie oceny finałowych prezentacji wybierze jury. Najlepsze zespoły, oprócz nagrody finansowej, dostaną szansę na kontynuowanie projektu poza hackathonem.

(AM, źródło: PZU Zdrowie)

EFDF: Ostatnie dni na zgłoszenie się do konkursu na najlepszą pracę dyplomową z doradztwa finansowego

0

Już tylko przez tydzień Europejska Federacja Doradców Finansowych będzie przyjmować zgłoszenia w ramach I edycji konkursu na najlepszą pracę licencjacką i magisterską w zakresie planowania finansów osobistych i doradztwa finansowego. Patronem medialnym wydarzenia jest  „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Konkurs jest skierowany do autorów prac licencjackich i magisterskich obronionych w 2023 r. i 2024 r. na uczelniach publicznych i niepublicznych w Polsce. Zgłoszenie prac odbywa się poprzez przesłanie kompletu dokumentów określonych w regulaminie konkursu na adres e-mail: konkurs@effp.pl w terminie do 15 kwietnia 2025 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 15 czerwca 2025 r.

Szczegółowe warunki uczestnictwa znajdują się w regulaminie konkursu.

(am)

Global Data: Ryzyka cyber i katastroficzne szansą reasekuracji

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Skumulowana roczna stopa wzrostu rynku reasekuracji regionu Azji i Pacyfiku do 2029 r. będzie wynosić 4,8%. Przyjęta składka reasekuracyjna wzrośnie z 54 mld dol. w 2024 r. do 68,4 mld dol. w 2029 r. Motorem wzrostu będą stabilność cenowa i rosnący popyt na ochronę katastroficzną.

Region Azji i Pacyfiku odpowiadał w 2023 r. za 13,3% globalnych składek reasekuracyjnych – wynika z raportu Global Data o światowym rynku reasekuracji. W 2024 r. rynek cechowała stabilność wycen, wskazująca na odejście od warunków twardego rynku panujących w 2023 r.

Kilka dojrzałych rynków ubezpieczeniowych szybkiego wzrostu w regionie będzie napędzało wzrost w reasekuracji, wraz z coraz większą skłonnością reasekuratorów do przyjmowania ryzyk katastroficznych. Postępy w regulacjach, takie jak wprowadzenie nowego, opartego na ryzyku reżimu kapitałowego w Hongkongu i stress testy ryzyka klimatycznego w Malezji, przyczyniają się do wzmocnienia odporności rynkowej. 

Rynek reasekuracyjny regionu prawdopodobnie odnotuje stabilny wzrost wsparty zdyscyplinowanymi strategiami cenowymi i selektywnym zarządzaniem ryzykiem. Przyjęcie standardu sprawozdawczości finansowej IFRS17 w krajach takich jak Japonia i Korea Płd. skutkuje stabilnymi zwrotami na kapitale i dalszym wzmacnianiem rynku. Niemniej jednak podatność regionu na katastrofy naturalne i niepewność ekonomiczną stanowi problem wymagający od reasekuratorów ostrożności.

Rynek ubezpieczeń cyber prezentuje dla reasekuratorów regionu Azji i Pacyfiku szanse na wzrost, jako że globalny rynek cyberubezpieczeń, zgodnie z szacunkami Swiss Re, w 2025 r. wzrośnie o 8%, do 16,6 mld dol. Mimo to utrzymuje się istotna luka w ochronie cyber, oznaczająca potencjał ekspansji geograficznej. Nierówny rozkład składek cyber, w których region ma tylko 8% udziału, oznacza, że istnieje przestrzeń dla rozwoju w tym segmencie. Ponadto należy się spodziewać wzrostu popytu na ubezpieczenia rolne i katastroficzne w Chinach, w miarę rozwoju pierwotnego rynku ubezpieczeń.

AC

Gazeta Ubezpieczeniowa nr 14/2025

0

Dodatek specjalny TRENDY W LIKWIDACJI SZKÓD:

  • Marcin Augustynowicz, ControlExpert: System FOTO służy wykrywaniu oszustw – str. 11
  • Sławomir Maj, AutoOnline: Pewna sprzedaż, wyższe oferty na pojazdy uszkodzone i europejski zasięg działania – str. 12
  • Dariusz Wołoszka, INFO-EKSPERT: Wartość pojazdu – wczoraj, dziś, jutro – str. 13
  • adw. Tomasz Nierzwicki: Polskie szkody w norweskich sądach – str. 14
  • Paulina Pyrko, Altkom Software: AI i automatyzacja to przyszłość, która dzieje się teraz – str. 15
  • Agnieszka Godlewska: Jak broker może pomóc uratować finanse podmiotu medycznego? – str. 16

Poza tym w numerze:

  • Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. Wszystkie karty odkryte – str. 2
  • PZU Ready for Startups: Innowacje w PZU – co naprawdę działa? – str. 3
  • Łukasz Zoń, SPBUiR: Co nowego na XXVII Kongresie Brokerów? – str. 4
  • Łukasz Heinowski, Krzysztof Bombrych, Edyta Domagalska, PZU: Nowa era dla agenta wyłącznego – str. 5
  • ERGO Hestia: Zarządzanie ryzykiem w branży TSL – str. 7
  • Cyfrowy Agent 007: Przyszłość ubezpieczeń – nowe technologie zmieniają branżę – str. 8
  • UNIQA: Mamy plan na życie. UNIQA o rozwoju współpracy z agentami – str. 9
  • Sławomir Dąblewski: Co można wyłączyć z podstawy wymiaru składek? – str. 21
  • Grzegorz Piotrowski: O co chodzi w ubezpieczeniach na życie – str. 21
  • Adam Kubicki: Długoterminowy cel menedżera sprzedaży – str. 22
  • Małgorzata Kulik: Czy znasz swój życiowy limit odpowiedzialności? – str. 22
  • Waldemar Szubert: Projekt rekomendacji KNF z perspektywy agentów, brokerów i zakładów ubezpieczeń – str. 24

PZU chce wzmocnić sieć agentów wyłącznych

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

„Przyśpiesz z karierą” – pod takim hasłem PZU ruszył z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób zainteresowanych pracą agenta wyłącznego. Nowy model zatrudnienia oferuje trzy zróżnicowane opcje współpracy.

Akcja skierowana jest do trzech grup: osób poszukujących zajęcia w pełnym wymiarze, zatrudnionych na etat lub prowadzących własną firmę, tzw. dwuzawodowców, oraz do kandydatów, którzy poszukują dodatkowego zajęcia i nowych możliwości współpracy. Po podpisaniu umowy agencyjnej będą oni pracować wyłącznie na rzecz PZU.

– Zbudowaliśmy nowy model rekrutacyjny dla agentów wyłącznych, oparty na wnikliwej analizie dynamicznie zmieniającej się sytuacji i trendów rynkowych. Stawiamy na personalizację i elastyczność, ponieważ kandydaci mają bardzo zróżnicowane oczekiwania i potrzeby. Poszukujemy ludzi, dla których, tak jak dla nas, priorytetem jest rozwój oraz najwyższa jakość współpracy i świadczonych usług – mówi Łukasz Heinowski, dyrektor Biura Sprzedaży Wyłącznej PZU.

Trzy opcje współpracy

Pierwszy, flagowy program – „Mocny Start”, skierowany jest do kandydatów, którzy chcieliby związać karierę zawodową z branżą ubezpieczeń, a w przyszłości otworzyć własne biuro i zaprosić do współpracy kolejne osoby. Otrzymają oni premię szkoleniowo-aktywnościową i przypisową oraz wyższy segment po zrealizowaniu określonego progu. Roczny proces wdrożenia obejmuje szkolenia stacjonarne i on-line, webinary oraz aktywności z menedżerem.

Druga z propozycji – program „Bezpieczny Start”, została stworzona z myślą o osobach aktualnie pracujących na etacie lub prowadzących działalność gospodarczą, które chcą wykorzystać swój potencjał i doświadczenie, by budować większą stabilność biznesową. Program oferuje elastyczne godziny działania, premię przypisową oraz wyższy segment po zrealizowaniu określonego progu. Wdrożenie trwa 8 miesięcy i jest oparte na założeniu, że adept poświęca czas również na obowiązki związane z inną pracą.

Natomiast ofertę „START” przeznaczono dla osób chcących spróbować swoich sił w branży ubezpieczeń pod opieką stabilnego i zaufanego partnera. Trwające 6 miesięcy wdrożenie daje kandydatom dużą swobodę w doborze i terminach szkoleń.

Priorytetem jak najszersze wsparcie

– W nowej ofercie rekrutacyjnej dla agentów wyłącznych stawiamy na elastyczność i wsparcie, to one są kluczem do sukcesu. Chcemy stworzyć jak najlepsze warunki do rozwoju i sukcesu każdego agenta, a także zbudować trwałe, wieloletnie relacje, które oprzemy na wzajemnym zaufaniu i partnerstwie. Naszym priorytetem jest zapewnienie agentom wyłącznym jak najszerszego wsparcia: szkoleniowego, motywacyjnego oraz finansowego. Umożliwia nam to zespół złożony z doświadczonych pracowników, którzy mogą pełnić rolę mentorów oraz jedne z najlepszych na rynku ubezpieczeniowym narzędzia i rozwiązania technologiczne. Dzięki nim możemy pomagać agentom w ciągłym rozwoju ich biznesu, ułatwiać pracę i wspierać w osiąganiu sukcesów – dodaje Krzysztof Bombrych, kierownik Zespołu Rozwoju i Wdrożeń Sieci Sprzedaży PZU.

– Chcemy, aby agenci wyłączni czuli, że marka PZU to ich prawdziwa przewaga, a my jesteśmy ich partnerem na każdym kroku. W naszej firmie jest całe zaplecze ludzi, wiedzy i rozwiązań technologicznych, które mają za zadanie wspierać naszych agentów. Zaryzykuję stwierdzenie, że takiej skali wsparcia nie oferuje nikt na rynku. Naszą przewagę budujemy na jakości – w każdym aspekcie współpracy z nami. Chcemy pomagać w rozwoju współpracujących z nami agentów, ułatwiać im codzienną pracę i przyczyniać się do osiągania sukcesów. Nasze działania skupiają się na tworzeniu przewagi, która pozwoli im działać bardziej efektywnie i rozwijać biznes w dłuższej perspektywie – podsumowuje Edyta Domagalska, dyrektorka ds. rozwoju sprzedaży PZU.

(AM, źródło: PZU)

18,328FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie