Należąca do WPP agencja VML zwyciężyła w przetargu na globalną agencję strategiczno-kreatywną Generali. Firma będzie obsługiwać ubezpieczyciela z centralnym zespołem z biur w Wielkiej Brytanii i Włoszech.
Jak podają wirtualnemedia.pl, VML od razu rozpoczyna obsługę ubezpieczyciela. W pierwszej kolejności zajmie się opracowaniem globalnej kampanii, której start planowany jest na drugi kwartał obecnego roku.
Isabelle Conner, dyrektorka ds. marketingu i obsługi klienta Generali zadeklarowała, że ubezpieczyciel „jest podekscytowany” perspektywą współpracy z WPP. – Przedstawili pomysły, które były nie tylko proste i potężne, ale miały potencjał, aby kreatywnie przełamać nowe bariery i znaleźć globalny oddźwięk. To właśnie ta wizja naprawdę ich wyróżnia – podkreśliła.
Czy Asystent AI potrafi merytorycznie odpowiedzieć na zapytania brokerów? O tym w podcaście #RozmowyBezAsekuracji mówią: Adam Sasin, dyrektor Biura Sprzedaży Korporacyjnej w Sieci Agencyjnej i Ubezpieczeń Osobowych, oraz Tomasz Szejnoch, dyrektor Biura Ubezpieczeń Korporacyjnych Majątkowych, Compensa. Rozmawia Aleksandra E. Wysocka.
Dowiesz się:
Jak AI wpływa na konkurencję między ubezpieczycielami?
Na ile Compensa jest gotowa wziąć odpowiedzialność za decyzje podejmowane przez AI?
Drugi miesiąc roku w ubezpieczeniach stał pod znakiem nowoczesnych technologii. Fakt ten znalazł swoje odbicie w lutowej edycji cyklicznego rankingu „Gazety Ubezpieczeniowej”, gdzie połowa laurów została przyznana za rozwiązania high tech, bazujące zazwyczaj na sztucznej inteligencji.
WYDARZENIE MIESIĄCA
Projekt nowych rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezpieczeń autorstwa Komisji Nadzoru Finansowego – w uznaniu dla aktu, który ma zapewnić klientom wartościowe produkty ubezpieczeniowe, lepszą ochronę ich interesów poprzez spójne stosowanie przepisów oraz eliminację nieprawidłowości wykrytych przez KNF w procesie dystrybucji polis.
CZŁOWIEK MIESIĄCA
Piotr Ruszowski – w uznaniu dla osiągnięć w trakcie blisko 15 lat kariery w Mondial Assistance, które przełożyły się na awans na stanowisko członka zarządu spółek ubezpieczeniowych Allianz w Polsce, odpowiedzialnego za sprzedaż przez zewnętrzne kanały dystrybucji.
FIRMA MIESIĄCA
Beesafe – w uznaniu dla osiągnięć marki obchodzącej piątą rocznicę działalności, stawiającej na rozwój projektów technologicznych w Polsce i w Europie w spółkach Vienna Insurance Group, które zwiększają efektywność procesową i poprawiają doświadczenie klientów oraz partnerów biznesowych.
PRODUKT MIESIĄCA
Grupowe ubezpieczenie na życie Program Administracja i Samorząd autorstwa Warty – w uznaniu dla produktu uwzględniającego specyficzne potrzeby pracowników administracji państwowej i lokalnej, np. pogorszenie kondycji psychicznej spowodowane agresją ze strony interesantów oraz zapewniającego tym osobom i ich bliskim szeroki zakres ochrony, m.in. świadczenie za pobyt w szpitalu – również psychiatrycznym – czy wsparcie psychologa, a także szybką realizację prostych świadczeń.
INNOWACJA MIESIĄCA
Asystent AI wdrożony przez Compensę – w uznaniu dla narzędzia opartego na sztucznej inteligencji opracowanego we współpracy z Beesafe i Spyrosoft, które znacząco przyspieszyło przygotowanie oferty ubezpieczenia dla przedsiębiorstw, ułatwiając pracę underwriterom i brokerom oraz umożliwiając sprawniejszą obsługę klientów końcowych (przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa), co powinno mieć pozytywny wpływ na sprzedaż ubezpieczeń korporacyjnych przez Compensę.
INICJATYWA MIESIĄCA
Wdrożenie Systemu FOTO – w uznaniu dla narzędzia opracowanego przez Komisję ds. Likwidacji Szkód Polskiej Izby Ubezpieczeń, ControlExpert i Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, które dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji usprawniło likwidację szkód komunikacyjnych oraz zwiększyło efektywność walki z przestępczością ubezpieczeniową, wychwytując już w pierwszym miesiącu funkcjonowania ok. 3,5 tys. przypadków powtarzających się uszkodzeń w różnych pojazdach.
Z dniem 1 marca na mocy decyzji rady nadzorczej PZU Życie w skład zarządu spółki wszedł Michał Kopyt. Jednocześnie rezygnację z pełnienia funkcji członka organu władz towarzystwa złożył Sławomir Bilik.
Michał Kopyt posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołami IT oraz wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W latach 2009–2016 pełnił kluczowe funkcje w Grupie PZU jako dyrektor transformacji IT, odpowiadając za strategiczne projekty cyfryzacji, w tym projekt Everest – największą w Europie Środkowo-Wschodniej implementacją systemu Guidewire, usprawniającą sprzedaż i administrację polis. Wdrożył jedną z największych transformacji agile w Polsce, integrując IT z biznesem i skracając czas wdrażania produktów. Od 2016 r. był związany z EY, gdzie jako dyrektor wykonawczy w EY Global Delivery Services stworzył i rozwijał centrum technologiczne obsługujące projekty IT dla europejskich firm ubezpieczeniowych i finansowych. Od 2019 r. jako partner i lider Technology Consulting w EY Polska wspierał największe firmy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w cyfryzacji i optymalizacji procesów, współpracując m.in. z PZU. Odpowiadał za rozwój praktyki technologicznej, skalowanie zespołów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań IT. Przed 2016 rokiem zdobywał doświadczenie w firmach technologicznych i konsultingowych, realizując projekty w sektorach ubezpieczeń, bankowości i telekomunikacji. Jako lider praktyki ubezpieczeniowej w Cube ITG współpracował z PZU nad wdrażaniem nowych metodologii zarządzania IT. W Sygnity oraz Easy Net realizował wdrożenia systemów ERP i Oracle EBS dla międzynarodowych klientów.
Od 1 marca zarząd PZU Życie tworzą: Tomasz Tarkowski, czasowo wykonujący obowiązki prezesa, Iwona Wróbel, Tomasz Kulik, Maciej Fedyna oraz Michał Kopyt.
Od marca LINK4 ma nowego dyrektora Departamentu Rozwoju i Optymalizacji Procesów. Stanowisko to objął Bartosz Jakubiel.
Menedżer jest związany z LINK4 od ponad szesnastu lat. W trakcie kariery pełnił funkcje m.in. dyrektora Departamentu Obsługi Klienta Direct, dyrektora Departamentu Wsparcia Klienta i Rozwoju Biznesu oraz dyrektora Departamentu ds. Projektów i Rozwoju Biznesu.
Dwukrotnie – w 2014 i 2016 r. – zdobywał nagrodę prezesa zarządu LINK4. Był też finalistą Polish National Sales Awards 2012 w kategorii menedżer sprzedaży roku.
Rozmowa z Piotrem Tańskim, członkiem zarządu Vienna Life odpowiedzialnym za produkty i ryzyko
Aleksandra E. Wysocka: – Gdzie Pana zdaniem znajduje się rynek ubezpieczeń grupowych?
Piotr Tański: – Obserwuję ten segment rynku od blisko 30 lat i widzę jego stabilny, ewoluujący rozwój, w którym czołowi gracze utrzymują swoje pozycje. Analogicznie dzieje się na rynku brokerskim.
Oczywiście, pojawiają się nowi uczestnicy z próbą agresywnej ekspansji poprzez oferowanie ochrony po cenach nieadekwatnych do jej zakresu. Taka strategia zazwyczaj prowadzi do szybkiej weryfikacji rynkowej i w konsekwencji – drastycznych podwyżek w relatywnie krótkim czasie.
Czyli cena nie powinna być głównym argumentem przy pozyskiwaniu klientów?
– Nie konkurujemy ceną – oferujemy ochronę po adekwatnej składce. Tak jak powiedziałem wcześniej, polityka ofertowania, w której jedynym atraktorem jest niska cena, w krótkim okresie prowadzi do gwałtownych podwyżek przy odnawianiu polis, a w dłuższej perspektywie – najczęściej do niezadowalającego procesu likwidacji szkód.
Dla rozwoju naszego biznesu istotne jest spojrzenie w długim horyzoncie czasowym. Naszym priorytetem jest stabilny i zrównoważony rozwój, oparty na solidnych fundamentach.
Skoro odpada kuszenie ceną, to jak będziecie realizować plany podboju rynku?
– Nasze podejście jest holistyczne. Zapewniamy kompleksową i realną ochronę, której zakres można elastycznie dopasować do zapotrzebowania klientów. Dzięki stabilnemu portfelowi mamy solidną bazę do dalszego wzrostu.
Nie zamykamy się na żaden segment – nasza oferta skierowana jest zarówno do korporacji zatrudniających tysiące osób, do średniej wielkości podmiotów, jak i do mniejszych grup, które liczą kilkanaście osób.
Czy będziecie wprowadzać zmiany w ofercie?
– Rozwój oferty to proces ciągły. Wprowadzając nowy produkt czy modyfikacje, już na starcie analizujemy kolejne etapy jego rozwoju. Naszym celem jest zapewnienie jak najszerszej, kompleksowej ochrony i skupienie się na ryzykach, które odzwierciedlają faktyczne potrzeby klientów. Priorytetowo traktujemy ryzyka zgonowe, wypadkowe oraz uszczerbkowe.
W naszych działaniach nie przewidujemy rewolucji, ale stale analizujemy potrzeby rynku. Nasze flagowe produkty grupowe: Compensa Bezpieczna Grupa i Bezpieczni Razem oraz grupy otwarte – Między Nami i Między Nami Gold – przeszły gruntowną modernizację i dziś są jednymi z najnowocześniejszych na rynku.
Ale czy nie warto jednak promować świadczenia, które rzeczywiście mogą mieć kluczowy wpływ na bezpieczeństwo finansowe klientów?
– Zdecydowanie. Największe konsekwencje finansowe niosą takie zdarzenia, jak nagła śmierć w wyniku wypadku, poważna choroba czy długotrwała hospitalizacja. To właśnie te ryzyka są dla nas priorytetowe. Chcemy edukować klientów, by świadomie wybierali ochronę zapewniającą realne bezpieczeństwo im i ich rodzinom.
W ostatnich latach popularność zdobyły tzw. cegiełki, czyli możliwość indywidualnego wyboru ryzyk dodatkowych przez pracowników. Jak to wygląda w Vienna Life?
– W ubezpieczeniach grupowych, zwłaszcza tam, gdzie struktura zatrudnionych jest bardzo zróżnicowana, kluczowa jest wariantowość ochrony, która umożliwia dopasowanie zakresu do potrzeb różnych grup klientów. Pracownicy mogą wybierać opcje bardziej rodzinne czy też skierowane do singli.
Uzupełnieniem oferty są tzw. cegiełki – najczęściej zdrowotne, chorobowe czy wypadkowe. Co istotne, ochrona świadczona w ramach cegiełek jest doskonałym uzupełnieniem tego, co zapewnia umowa podstawowa.
A jak wygląda rozwój technologiczny procesu sprzedaży? Digitalizacja to przecież kluczowy element poszerzania rynku.
– Sam produkt to nie wszystko. Ważny jest cały proces: łatwość przystąpienia do ubezpieczenia, prosta procedura zmiany wariantu czy sprawne zgłaszanie wypłaty świadczenia. Nasze systemy umożliwiają szybkie zgłaszanie roszczeń online, co znacząco przyspiesza ich likwidację.
Stawiamy też na integrację naszych rozwiązań IT z systemami partnerów. Dopasowujemy się również do tych partnerów, którzy nie chcą być aż tak digitalni.
Skoro mowa o brokerach – jak układa się Wasza współpraca i czy planujecie tu jakieś zmiany?
– Mimo że od lat współpracujemy z największymi brokerami w Polsce, to nadal widzimy potencjał do rozwoju. Chcemy mocniej otworzyć się na pośredników lokalnych, którzy doskonale znają swoje rynki i mają realny wpływ na decyzje klientów. Reasumując, każdy pośrednik jest dla nas istotnym partnerem – zarówno międzynarodowi brokerzy, najwięksi pośrednicy ogólnokrajowi, jak i ci operujący lokalnie.
Vienna Life przeszła ostatnio dużą metamorfozę, stając się bardziej widoczna na rynku. Wiemy jednak, że dla brokerów kluczowe są relacje, profesjonalizm, szybkie odpowiadanie na zapytania ofertowe, transparentne warunki współpracy i efektywność procesów. To właśnie na tych fundamentach budujemy naszą strategię jako najbardziej życiowy ubezpieczyciel. Choć zawsze jest przestrzeń na dalszą optymalizację, już dziś otrzymujemy od brokerów bardzo pozytywne sygnały zwrotne. Nie osiadamy jednak na laurach. Rozwój zarówno oferty, systemów, jak i procesów obsługowo-sprzedażowych jest dla nas priorytetem.
Niemal 40% z nas czuje się nieprzygotowanych na wypadek poważnej choroby. Zadowolenie z obecnego systemu opieki zdrowotnej wyraża jedynie jeden na trzech Polaków (27%), co pokazuje badanie „Jak chorują Polacy” na zlecenie Nationale-Nederlanden.
W dłuższej perspektywie obawiamy się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory czy choroby serca, co przyznało blisko 60% osób. Aby móc skupić się na tym, co dla nas najważniejsze, potrzebujemy zabezpieczenia dla dobrego zdrowia naszego i naszych bliskich.
Zapewnienie szybkiej, kompleksowej opieki w przypadku zachorowań, nawet tych ciężkich, razem ze wsparciem finansowym, jest jednym z głównych wyzwań rynku ubezpieczeń zdrowotnych.
Tylko jeden na trzech Polaków deklaruje dobre zdrowie
Co alarmujące, aż 70% Polaków nie jest zadowolonych ze stanu swojego zdrowia. Zatem lepiej działać zapobiegawczo, niż później mierzyć się z negatywnymi skutkami – zarówno na wypadek zachorowania, jak i w finansach. W ciągu ostatniego roku ok. 15% Polaków doświadczyło hospitalizacji, a prawie 30% zetknęło się z pobytem w szpitalu kogoś bliskiego. Oznacza to, że blisko 40% społeczeństwa miało bezpośrednią styczność z procesem leczenia szpitalnego, co podkreśla rosnące zapotrzebowanie na specjalistyczną opiekę medyczną. Co ważne, Polacy oczekują lepszego dostępu do diagnostyki, większej liczby specjalistów oraz wyższej jakości świadczeń zdrowotnych.
Jednym z problemów pozostaje brak finansowego zabezpieczenia, który niemal połowa badanych wskazuje jako istotną barierę w dostępie do leczenia. Diagnostyka obrazowa stała się standardem – 82% respondentów miało z nią styczność, najczęściej w postaci USG (50%) i RTG (40%). Bardziej zaawansowane metody, takie jak rezonans magnetyczny czy tomografia komputerowa, wciąż są trudniej dostępne. Jednocześnie aż 93% ankietowanych podkreśla, że szybkie postawienie diagnozy ma kluczowe znaczenie dla skuteczności leczenia.
Nowoczesne podejście do zdrowia:szybka diagnoza, skuteczne leczenie i wsparcie finansowe
Pod koniec roku na rynku pojawił się pierwszy taki w Polsce program stworzony przez Nationale-Nederlanden razem ze strategicznym partnerem medycznym – kompleksowy program ochrony zdrowia, który odpowiada na kluczowe wyzwania systemu opieki medycznej w naszym kraju.
Ta unikalna oferta zapewnia pomoc na każdym etapie choroby – od diagnostyki, przez leczenie, po zabezpieczenie finansowe, również w przypadku ciężkich zachorowań, w tym np. schorzeń onkologicznych i kardiologicznych. To wsparcie zdrowotne dla każdego z nas na każdym etapie życia, obejmujące już fazę podejrzenia choroby, a nie działające dopiero po jej zdiagnozowaniu. Program składa się z czterech głównych filarów.
Pierwszym filarem oferty jest szybki dostęp do specjalistycznych konsultacji w kierunku poważnych schorzeń, zapewniany przez partnera medycznego. Pacjenci mają możliwość skorzystania z 26 specjalizacji i 667 procedur diagnostycznych, od badań laboratoryjnych po zaawansowane badania obrazowe. Dzięki krótkim terminom – do trzech dni roboczych na badania laboratoryjne i do dziesięciu dni na diagnostykę obrazową – możliwe jest sprawne rozpoczęcie procesu diagnostycznego, bez dodatkowych kosztów.
Drugim filarem jest leczenie operacyjne, które obejmuje 177 różnych schorzeń. Proces ten realizowany jest pod opieką dedykowanego Koordynatora Opieki Szpitalnej, który wspiera pacjentów w kwalifikacji do zabiegu oraz w procesie rekonwalescencji, obejmującym trzy wizyty pooperacyjne. Program umożliwia wielokrotne korzystanie z tej opcji w przypadku różnych lub powtarzających się problemów zdrowotnych, we współpracy z placówkami medycznymi.
Trzecia część programu to ochrona zdrowia rozszerzająca się w czasie, obejmująca 32 poważne choroby. Pacjenci otrzymują wsparcie finansowe i dodatkową pomoc, taką jak konsultacje specjalistyczne, rehabilitacja czy pomoc domowa, które są dostosowane do ich wieku i potrzeb.
Ostatni filar programu skupia się na wsparciu w przypadku częściowej lub całkowitej utraty samodzielności. Klienci mogą liczyć na jednorazowe wsparcie finansowe, które pomoże im w dostosowaniu się do nowej sytuacji życiowej i zapewni niezbędne środki na opiekę.
Pełna ochrona zdrowia i finansów na każdym etapie życia
Tradycyjne ubezpieczenia zdrowotne skupiają się przede wszystkim na wsparciu finansowym, ale oczekiwania pacjentów idą dalej – chcą oni również pomocy w organizacji leczenia, dostępie do diagnostyki i umawianiu wizyt u specjalistów. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden w ramach Ubezpieczeniowego Programu Wsparcia w Chorobie oferuje kompleksową ochronę zdrowia i stabilność finansową w całym cyklu życia. Dzięki szerokiemu wachlarzowi usług klienci mogą liczyć nie tylko na wsparcie finansowe w razie nagłych problemów zdrowotnych, ale także na długoterminowe planowanie przyszłości po chorobie.
Polacy coraz częściej poszukują wysokiej jakości usług medycznych oraz łatwiejszego dostępu do specjalistów, bez względu na wiek. Ten trend jest wyraźny już wśród młodszych pokoleń, co ujawniło badanie Nationale-Nederlanden. To właśnie osoby z generacji Z i milenialsi częściej są gotowi zainwestować w prywatną opiekę zdrowotną, by zapewnić sobie i bliskim szybsze oraz bardziej komfortowe leczenie. Co ciekawe, badanie pokazało, że choć młodsze pokolenia czują się równie przygotowane na ewentualność choroby jak osoby z generacji X, to aż 40% przedstawicieli pokolenia Z uważa, że ich zabezpieczenie finansowe w razie problemów zdrowotnych jest niewystarczające (dla porównania, w starszych grupach wiekowych ten odsetek wynosi ok. 30%). Wraz z wiekiem wzrasta natomiast skłonność do polegania na wsparciu rodziny w razie choroby. Młodsi częściej wierzą, że w trudnej sytuacji mogą liczyć na pomoc przyjaciół lub skorzystać z płatnych form opieki medycznej.
Bogata oferta usług pozwala klientom nie tylko uzyskać wsparcie finansowe w przypadku nagłych problemów zdrowotnych, ale także skutecznie zadbać o swoją przyszłość. Nationale-Nederlanden proponuje elastyczne rozwiązania, które łączą ochronę zdrowia z możliwością oszczędzania i inwestowania, dostosowując się do zmieniających się potrzeb na każdym etapie życia. Dzięki temu my, jak i nasi bliscy możemy czuć się bezpieczni – zarówno pod względem zdrowotnym, jak i finansowym, niezależnie od okoliczności.
Michał Nestorowicz dyrektor Segmentu Ubezpieczeń Indywidualnych w Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
Przyjaciółka dietetyczka zaleciła mi dietę keto. Podobno działa cuda: poprawia pracę mózgu, pozwala chudnąć bez głodu, usuwa nadmiar wody i tłuszczu, a przy okazji oczyszcza ze złych emocji, traumy pokoleniowej, poprawia relacje rodzinne, daje awans, premię, a nawet sprawia, że dzieci rosną zdrowe i wysokie.
Moim zadaniem było jedynie znaleźć w Google, co jeść i na czym polega magia. W aplikacji dietetycznej dostanę rozpisaną dietę, co prawda nie dla mnie, ale za to dla kogoś innego. Kaloryczność? 1700 kcal dziennie.
W internecie zdania są podzielone. Albo już za dwa dni poczuję się jak bóg, albo umrę na raka lub sepsę w ciągu miesiąca. A jeśli jednak przetrwam cztery niedziele, to podobno zostaje mi tylko sznur i strych, bo zamiast poprawionych relacji z rodziną czeka mnie depresja. Za każdym razem wiedza z internetu dostarcza nowych zagrożeń i jeszcze lepszych rozwiązań.
Inwestycje – tak czy nie?
Mam wrażenie, że podobnie jest z naszymi produktami. Polisy oszczędnościowe? Dobre, bo dają gwarancję i udział w zyskach, a do tego gdy umrzesz, rodzina dostanie sumę, którą zamierzaliśmy wpłacić. Ale jednocześnie blokują środki na kilka lat. Może to i dobrze, bo jakbym umiał oszczędzać, to już bym to robił, a tak uczę się „nawyku oszczędzania”. Nie, jednak nie, bo zyski za małe. Więc można wrzucić trochę w polisę, trochę w fundusz inwestycyjny? No tak, ale fundusz oznacza ryzyko i mogę wszystko stracić. Takie dokumenty kazał mi podpisać dystrybutor, a ja nie lubię tracić. Może nieruchomości? Trzeba mieć wkład, a ja go nie mam. A nawet gdybym miał, to nie chcę drugiego kredytu na 30 lat. I podobno mogą być problemy z lokatorami i wtedy nie inwestycja, tylko koszt. Tak przynajmniej mówią.
Gdzie bym nie wszedł, to źle jem, źle śpię, bo na brzuchu zamiast na plecach. Źle oddycham, bo ustami zamiast nosem. O seksie nie wspomnę, bo patrząc na to, co się dzieje w internecie, to ja najwyraźniej nic nie umiem. Cały świat mówi nam, że coś robimy źle, i potem daje nam na to rozwiązanie. Wystarczy, że kupimy malakser z przepisami za 8000 zł na raty.
Czasem to naprawdę nie dla nas
Nie dziwmy się więc, gdy ktoś mówi: „To nie dla mnie”. Bo może rzeczywiście nie jest dla niego? Jeśli ktoś oczekuje dużych zwrotów z inwestycji, to nie będzie płacić przez 20 lat polisy na dożycie albo UFK. A jeśli nie ma rodziny, to może nie potrzebuje polisy na życie. Wiem, herezja. Ale spokojnie, zgaście stosy – w końcu zawsze ludzie sobie jakoś radzą.
Oczywiście łatwiej jest z polisą, bo mam zabezpieczenie, ale 8 mld ludzi żyje i lepiej albo gorzej daje radę.Normalne więc, że nie każdy czuje dzisiaj potrzebę kupienia dodatkowych ubezpieczeń. Może jeszcze spłaca raty za malakser? A kiedy mówi, że w tym roku nie ma na to szans, to słuchajmy i ewentualnie zajmijmy się tym, żeby inne rozwiązania – składki i raty miał na jak najlepszym poziomie.
Jeśli wciąż będziemy napierać, nie dziwmy się też, że klient czasem nie odbierze od nas telefonu lub w ogóle przestanie to robić i nagle po jakimś czasie wraca. Albo nie.
KioskPolis.pl udostępnił na swojej stronie kalkulator umożliwiający porównanie ofert i zakupu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i przerwania podróży. Rozwiązanie stanowi rozszerzenie flagowego produktu porównywarki, tj. ubezpieczenia turystycznego, z którego do dzisiaj skorzystało już ponad 120 tys. klientów.
W kalkulatorze są już dostępne oferty UNIQA oraz Europ Assistance. Poza standardowymi ryzykami jak choroba, nieszczęśliwy wypadek klienci znajdą w zakresie ofert takie ryzyka, jak ubezpieczenia od odwołania wyjazdu z tytułu katastrof i klęsk żywiołowych czy chorób nowotworowych, które nie są dostępne w standardowych produktach od innych zakładów ubezpieczeń.
Proces zakupu jest prosty i intuicyjny i zajmuje mniej niż 3 min.
W dniach 3–4 kwietnia w warszawskim The Westin Warsaw Hotel odbędzie się 41. Konferencja Energetyczna EuroPOWER & OZE POWER. To jedno z najważniejszych wydarzeń branży energetycznej. Patronem medialnym konferencji jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
Konferencję otworzy dyskusja ekspertów i przedstawicieli rządu na temat wizji transformacji energetycznej w Polsce. Dyskutanci omówią rolę gazu w transformacji, przyszłość LNG oraz inwestycje w biogaz i wodór. Następnie przeanalizują wpływ OZE na stabilność systemu energetycznego. W dalszej części konferencji mowa będzie o energetyce jądrowej, technologii SMR oraz finansowaniu transformacji, w tym partnerstwach publiczno-prywatnych i regulacjach inwestycyjnych.
Drugi dzień otworzy temat modernizacji sieci elektroenergetycznych, w tym wdrażanie inteligentnych sieci, roli AI w bilansowaniu popytu i podaży oraz cyberbezpieczeństwie. Prelegenci omówią suwerenność technologiczną Polski, rozwój krajowego sektora produkcyjnego oraz wsparcie dla firm z branży OZE i elektromobilności. Na zakończenie odbędzie się debata o przyszłości energetyki wiatrowej, uwzględniająca rozwój farm offshore, nowe regulacje i innowacje technologiczne.
Więcej informacji oraz szczegółowa agenda wydarzenia dostępne są na stronie wydarzenia.
Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. OK
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.