Blog - Strona 7 z 1482 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

PZU na Targach Pracy u premiera

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W niedzielę 11 maja 2025 r. w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie odbędą się Targi Pracy skierowane do osób zainteresowanych pracą w państwowych instytucjach. Jednym z uczestników imprezy będzie PZU.

Uczestnictwo w wydarzeniu daje szansę na znalezienie pracy, praktyk czy stażu, ale też możliwość zajrzenia za kulisy polskiej administracji publicznej i zobaczenia, jak naprawdę wygląda praca w niej. Odwiedzający targi będą mieli okazję porozmawiać z osobami, które pracują na rzecz bezpieczeństwa kraju, zarządzają kluczowymi projektami i tworzą rozwiązania mające wpływ na życie milionów obywateli.

(AM, źródło: PZU)

WTW: Dobrze zaczęty rok

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Przychody WTW, firmy doradczej i brokerskiej o zasięgu globalnym, w I kwartale 2025 r. wyniosły 2,22 mld dol., co oznacza spadek o 5% w porównaniu z 2,34 mld dol. za I kw. 2024 r. Po wyłączeniu wpływu różnic kursowych przychody spadły o 4%.

W ujęciu organicznym przychody wzrosły o 5%. Przychody netto za I kw. 2025 r. wyniosły 239 mln dol. w porównaniu z 194 mln dol. rok wcześniej. Skorygowany zysk przed opodatkowaniem, odliczeniem odsetek od zobowiązań i amortyzacji (EBITDA) wyniósł 532 mln dol. stanowiące 23,9% przychodów i był niższy o 3% od uzyskanego przed rokiem. Marża operacyjna za I kw. 2025 r. wyniosła 19,4%, o 740 pb. więcej niż przed rokiem. Skorygowana marża operacyjna za I kw. w wysokości 21,6% była o 100 pb. wyższa od ubiegłorocznej.

Mieliśmy solidny początek roku, uzyskując wyniki zgodne z oczekiwaniami i czyniąc znaczny postęp w realizacji naszej strategii przyspieszenia przez zwiększenie wydajności i optymalizację portfela – powiedział Carl Hess, dyrektor generalny WTW.

(AC, źródło: Xprimm)

Odc. 280 – Dlaczego warto otworzyć się na klientów z branży medycznej?

0

O nowoczesnej ochronie dla branży medycznej mówi w podcaście #RozmowyBezAsekuracji Dariusz Kondas, członek zarządu spółek INTER Polska. Rozmawia Aleksandra E. Wysocka.

Dowiesz się:

  • Jak zmienia się codzienność pracy medyków – co musi się zmienić w ubezpieczeniach, żeby naprawdę zapewniały ochronę
  • Czy można nie przeżyć wizyty u dentysty? Zaskakujące szkody w branży medycznej
  • Czy warto wyspecjalizować się w ubezpieczeniach dla medyków – perspektywa agenta i brokera

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W APPLE PODCASTS | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Erste Group przejmuje Santandera. Co dalej z bankowo-ubezpieczeniowym joint venture?

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Erste Group poinformowała 5 maja o zawarciu z Santander Group umowy, na mocy której austriacka grupa nabędzie 49% udziałów Santander Bank Polska. Transakcja ma również aspekt ubezpieczeniowy.

Santander Bank Polska jest trzecim co do wielkości bankiem w Polsce pod względem aktywów, z udziałem w rynku powyżej 8%. Spółki z grupy oferują m.in. fundusze inwestycyjne, usługi maklerskie, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring. Od maja 2022 roku Santander Bank Polska jest też, wraz z Grupą Allianz, udziałowcem joint venture bankowo-ubezpieczeniowego, w którym ma około 49% udziału w kapitale zakładowym obu spółek wchodzących w jego skład.

Santander Allianz to pierwsze na polskim rynku przedsięwzięcie polegające na współpracy banku i ubezpieczyciela poprzez wspólnie utworzone towarzystwa ubezpieczeń. Oba zakłady (życiowy oraz majątkowy) świadczą ochronę ubezpieczeniową w zakresie produktów oferowanych przez bank. Towarzystwa Santander Allianz działają na polskim rynku od sierpnia 2008 r., początkowo jako BZ WBK-Aviva a następnie Santander Aviva, aż do przejęcia polskich aktywów brytyjskiej grupy przez Allianz.

Erste Group ma już ubezpieczeniowego partnera

Na razie nie ma informacji, czy nowy właściciela Santandera zdecyduje się na kontynuację działalności joint venture. Jeśli tak, to obie spółki wchodzące w jego skład czeka rebranding. Sama Erste Group ma duże doświadczenie w partnerstwie bankowo-ubezpieczeniowym. Od 2008 roku strategicznym partnerem grupy jest Vienna Insurance Group. Umowa o współpracy obu podmiotów została przedłużona siedem lat temu do końca 2033 roku. Spółki VIG współpracują z Erste Group w dziesięciu krajach: Austrii, Czechach, na Węgrzech i Słowacji, w Chorwacji, Rumunii, Serbii, Czarnogórze, Macedonii oraz Bośni i Hercegowinie.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl

Rynek odszkodowawczy jeszcze poczeka na regulację

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Mimo wielokrotnie ponawianych apeli Rzecznika Praw Obywatelskich Ministerstwo Sprawiedliwości nadal nie przedstawiło swojego projektu regulacji kancelarii odszkodowawczych. Na przeszkodzie ma stać m.in. skomplikowana materia problemu – informuje „Dziennik Gazeta Prawna”.

W odpowiedzi na pytania zadane przez „DGP” o stan prac nad regulacją ministerstwo podkreśliło, że ze względu na wieloaspektowość zagadnienia jest w kontakcie z UOKiK, który ma największą wiedzę na temat działań odszkodowawców. Resort nie wskazał jednak bezpośrednio, jakie postanowienia znalazły się w opracowywanym przez niego projekcie. Zaznaczył jedynie, że nowe przepisy powinny wpłynąć na lepsze stosowanie prawa oraz na skuteczniejszą ochronę praw konsumentów z poszanowaniem prawa do prowadzenia działalności gospodarczej.

Według gazety chodzi o to, że regulacja oraz prawo do posługiwania się słowem „kancelaria” jest polem konfliktu pomiędzy samorządem adwokackim, Polską Izbą Ubezpieczeń a firmami odszkodowawczymi. Albert Demidowski, prezes zarządu Polskiej Izby Doradców i Pośredników Odszkodowawczych, w rozmowie z „DGP” podkreśla, że firmy odszkodowawcze niejednokrotnie stanowiły dla konsumentów jedyne realne wsparcie w ich sporze z ubezpieczycielem lub bankiem, np. uświadamiając poszkodowanym, jakie prawa im przysługują. Przedstawiciel organizacji uważa, że zgłoszony jako propozycja uregulowania rynku projekt Naczelnej Rady Adwokackiej de facto dotyczy kwestii ustrojowej, a wprowadzenie go w życie oznaczałoby utworzenie w Polsce nowego monopolu adwokackiego na rynku świadczenia pomocy prawnej.

Z kolei według Jana Grzegorza Prądzyńskiego, prezesa PIU, regulacja jest niezbędna ze względu na konieczność ochrony interesów klientów kancelarii. Szef Izby przypomina, że brak nadzoru prowadził do licznych przypadków przetrzymywania środków przez kancelarie czy nieetycznych praktyk akwizycji. Jego zdaniem w regulacji powinny znaleźć się gwarancje bezpośredniej wypłaty odszkodowania na konto poszkodowanego oraz zakaz pobierania prowizji od świadczeń na leczenie i rehabilitację. Prezes postuluje również wprowadzenie limitów wynagrodzeń, które według informacji docierających do PIU rzadko są niższe niż 20%, a mogą przekraczać 30%, obowiązkowego OC, oraz gwarancję, że pomoc prawna będzie świadczona wyłącznie przez profesjonalistów.

Więcej:

„Dziennik Gazeta Prawna” z 6 maja, Adam Pantak „Kancelarie odszkodowawcze bez regulacji”

(AM, źródło: „DGP”)

Małe Gwarancje od PZU

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

PZU wdrożył Małe Gwarancje – nowy, uproszczony proces sprzedaży gwarancji ubezpieczeniowych. Program skierowany jest do klientów z przychodami rocznymi do 5 mln zł.

W ramach Małych Gwarancji możliwe jest zawarcie umowy zlecenia o okresowe udzielanie gwarancji kontraktowych z limitem zaangażowania do 500 tys. zł. Klienci mogą otrzymać wszystkie rodzaje gwarancji: wadium, zwrotu zaliczki, należytego wykonania kontraktu, właściwego usunięcia wad lub usterek, należytego wykonania umowy i usunięcia wad.

Umowa zawierana jest wyłącznie na podstawie uproszczonego wniosku. PZU nie wymaga dodatkowych dokumentów, a decyzja podejmowana jest w ciągu jednego dnia roboczego. Z oferty mogą skorzystać również podmioty rozliczające się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.

(AM, źródło: PZU)

Coface: Wysokie tempo wzrostu upadłości powinno wkrótce osłabnąć

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W pierwszym kwartale 2025 roku ogłoszono niewypłacalność 1969 firm. To o 20,4% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku – wynika z danych zebranych przez Coface.

Łączna kwartalna liczba niewypłacalnych podmiotów odpowiada 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych przed rokiem. Największy wzrost niewypłacalności objął sektor produkcji przemysłowej. Tu liczba ogłoszeń zwiększyła się o 32% względem poprzedniego roku. W największym stopniu problem dotknął przedsiębiorstw przetwarzających metale, a także produkujących artykuły spożywcze oraz wyroby z drewna.

Coface przewiduje, że tempo wzrostu liczby niewypłacalnych firm będzie jednak stopniowo hamować. W ocenie ekspertów ubezpieczyciela spodziewana poprawa koniunktury, oczekiwany cykl obniżek stóp procentowych oraz mniej dynamiczny wzrost wynagrodzeń powinny w pewnym stopniu odciążyć przedsiębiorstwa, dając nadzieję na poprawę warunków.

– Patrząc w przyszłość, przedsiębiorstwa mogą spodziewać się poprawy swojej sytuacji ekonomicznej w 2025 roku. Ostatni kwartał pokazał znaczący spadek dynamiki wynagrodzeń, potencjalnie łagodząc wzrosty kosztów operacyjnych. Z kolei nagły „gołębi” zwrot w Radzie Polityki Pieniężnej sugeruje wcześniejszą realizację obniżek stóp procentowych, która zredukuje koszty kapitału wśród przedsiębiorstw. Jednakże na centralnych prognozach ciąży duże ryzyko pogorszenia się globalnej koniunktury w przypadku wprowadzenia ceł przez USA w deklarowanej skali. Mimo to Coface przewiduje spadek dynamiki niewypłacalności w Polsce w 2025 roku – komentuje Mateusz Dadej, główny ekonomista Coface w Polsce i w Regionie Europy Centralnej.

(AM, źródło: Coface)

Ubezpieczenie grupowe to strategiczny element polityki HR

0
Joanna Łąka-Wałach

Zmieniający się rynek pracy, nowe potrzeby pracowników czy rosnące znaczenie profilaktyki zdrowotnej wpływają na ofertę ubezpieczeń grupowych w Polsce. Organizacje prześcigają się w tworzeniu coraz to bardziej atrakcyjnych pakietów benefitów dla swoich pracowników.

Kluczowe jest jednak, aby oferty nie były wypchane po brzegi benefitami, z których pracownicy rzadko korzystają. Istotne jest takie ich dobranie, aby odpowiadały potrzebom i zapewniały realną wartość. Badania rynkowe (np. Raport Płacowy 2025, Raport Gen Boost Młodzi na Rynku Pracy) jasno pokazują, że benefity medyczne są jednymi z najbardziej cenionych przez pracowników. Właśnie dlatego ubezpieczenia grupowe stają się coraz bardziej strategicznym elementem polityki HR.

Inwestowanie w benefity zdrowotne to sytuacja win-win. Pracownik ma poczucie bezpieczeństwa, możliwość skorzystania z pomocy medycznej i szybkiego powrotu do pracy. Z kolei pracodawca ogranicza ryzyko nadmiernych absencji pracowników. Pamiętajmy, że pracownicy korzystający ze zwolnienia lekarskiego to również dodatkowe koszty dla pracodawcy. Najważniejsze jest jednak to, że zdrowie przekłada się zarówno na efektywność, jak i satysfakcję z wykonywanej pracy.

Kompleksowa opieka medyczna

Niewątpliwym trendem ostatnich lat jest rozszerzanie oferty ubezpieczeń grupowych o produkty zdrowotne. Kiedyś podstawowym benefitem w ramach tzw. grupówek były ubezpieczenia na życie. Obecnie pracownicy oczekują całościowych rozwiązań, czyli nie tylko wsparcia finansowego na wypadek choroby, ale również dostępu do leczenia ambulatoryjnego czy też zabezpieczenia w postaci hospitalizacji, kiedy jest konieczne leczenie szpitalne.

Dlatego ubezpieczenia grupowe coraz częściej obejmują pakiety zdrowotne i dostęp do prywatnych świadczeń medycznych, w tym ubezpieczeń szpitalnych.

Warto zwrócić uwagę, że dostęp do publicznej opieki zdrowotnej, w tym leczenia szpitalnego, nadal jest daleki od oczekiwań. Według raportu Barometr WHC (WatchHealthCare, dane za listopad – grudzień 2024) średni czas oczekiwania na wizytę do internisty w ramach NFZ to ponad miesiąc. Z wizytami do specjalistów jest jeszcze gorzej, do kardiologa poczekamy średnio ponad cztery miesiące, a do laryngologa czy ortopedy średnio ponad osiem miesięcy.

W grudniu 2024 r. przeprowadziliśmy wśród pracodawców badanie na temat wiedzy oraz działań dotyczących wspierania pracowników w sytuacjach, kiedy jest konieczne leczenie szpitalne. Wynika z niego, że 60% pracodawców nie zgadza się ze stwierdzeniem, że pracownicy nie mają problemów z dostępem do leczenia szpitalnego, gdy tego potrzebują. Równocześnie 80% ankietowanych uważa, że pracowników ich firmy nie stać na leczenie w prywatnych szpitalach. Z kolei ponad 40% pracodawców deklaruje, że dofinansowanie prywatnego leczenia szpitalnego przynosi organizacji wymierne korzyści.

Produkt taki jak Ubezpieczenie Szpitalne LUX MED – Pełna Opieka odpowiada na te potrzeby i dopełnia opiekę ambulatoryjną o leczenie szpitalne, od diagnostyki niezbędnej do hospitalizacji, przez hospitalizację, wizyty kontrolne po hospitalizacji czy rehabilitację po zabiegach. W naszym ubezpieczeniu oferujemy realizację świadczenia w ciągu 30 dni w szpitalach własnych Grupy LUX MED lub szpitalach partnerskich. To, co również wyjątkowe w naszej ofercie, to koordynacja całego procesu leczenia – to kolejny atut naszego ubezpieczenia. Nie wypłacamy świadczeń, ale pomagamy pacjentom i odciążamy ich w trudnym dla nich momencie zdrowotnym. Wspieramy ich od samego początku, przez cały proces leczenia. Jest to możliwe dzięki koordynatorom opieki szpitalnej. To polisa, w której pacjent może liczyć na szeroki zakres ochrony, zabezpieczający ponad 80% wszystkich potrzeb medycznych związanych z leczeniem szpitalnym.

Oferta dopasowana do potrzeb

Kolejnym ważnym trendem jest możliwość wyboru zakresu ochrony. Wiemy, że zarówno pracodawcy, jak i pracownicy potrzebują dostosować zakres ochrony do swoich potrzeb. Właśnie dlatego od kwietnia do naszej oferty dołączył kolejny produkt szpitalny, Ubezpieczenie Szpitalne LUX MED – Opieka w Chorobie. To polisa, która oferuje pomoc medyczną w przypadku hospitalizacji planowej.

Gwarantujemy pomoc w szerokim zakresie zabiegów – aż 147 jednostek chorobowych z ośmiu obszarów medycznych dla dorosłych i 64 jednostki chorobowe w ramach trzech obszarów medycznych dla dzieci. W pakiecie pacjenci mają zapewnione badania, diagnostykę, konsultację kwalifikacyjną, przeprowadzenie zabiegu, a także rehabilitacje po zabiegu. Na etapach procesu leczenia szpitalnego pacjenta wspiera koordynator opieki szpitalnej.

Wzrost zainteresowania wśród MŚP

Do tej pory ubezpieczenia grupowe były kojarzone głównie z dużymi korporacjami, które mogły sobie pozwolić na szeroki zakres ochrony i indywidualnie negocjowane warunki. Obecnie jednak obserwujemy dynamiczny wzrost zainteresowania tym rozwiązaniem wśród firm z sektora MŚP. Trend ten podyktowany jest zmianami, które zachodzą na rynku pracy, i rosnącą konkurencją o pracownika. Mniejsze firmy również chcą oferować wartościowe benefity.

Ubezpieczenia grupowe w Polsce będą się mocno rozwijać w kolejnych latach. Zmieniające się potrzeby pracowników, większa świadomość zdrowotna i oczekiwanie elastyczności napędzają rozwój nowych produktów i modeli współpracy. Firmy, które połączą atrakcyjną ofertę z rzeczywistą troską o zdrowie, zyskają przewagę, bo to właśnie zdrowie staje się dziś najcenniejszym benefitem.

Joanna Łąka-Wałach
dyrektorka sprzedaży, LUX MED Ubezpieczenia


Materiał reklamowy. Obowiązują wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela. LUX MED Ubezpieczenia to nazwa handlowa zakładu ubezpieczeń LMG Försäkrings AB z siedzibą w Sztokholmie, wykonującego w Polsce działalność poprzez oddział LMG Försäkrings AB S.A. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie. Szczegółowy zakres oraz warunki Ubezpieczenia Szpitalnego LUX MED – Pełna Opieka znajdziesz w OWU dostępnym pod adresem: https://www.luxmed.pl/dla-firm/ubezpieczenia-dla-klientow-korporacyjnych/ubezpieczenie-szpitalne-lux-med-pelna-opieka

Leasing ubezpieczony w Warcie – stabilność, wzrost i innowacja w niepewnych czasach

0
Źródło zdjęcia: Warta

10 kwietnia 2025 r. Warta zaprosiła kluczowych partnerów – przedstawicieli firm leasingowych, brokerów i agentów specjalizujących się w ubezpieczeniach leasingowych – na trzecie już „Leasingowe śniadanie”. Frekwencja przeszła oczekiwania organizatorów: sala była wypełniona po brzegi.

Gości powitał Grzegorz Bielec, wiceprezes zarządu Warty, który podkreślił strategiczne znaczenie ubezpieczeń komunikacyjnych, w tym leasingowych, dla całej firmy. Zwrócił uwagę na efekty współpracy z partnerami oraz jasno zadeklarował apetyt na dalszy rozwój. Spotkanie skoncentrowane było wokół tematów taryfikacyjnych i regulacyjnych – dwóch kluczowych dla skutecznego prowadzenia działalności w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu.

Leasing 2024: Wzrost, ale nierównomierny

Rok 2024 przyniósł leasingowi długo wyczekiwany oddech. Wartość sfinansowanych aktywów wyniosła 110,5 mld zł – o ponad 10% więcej niż w rekordowym 2023 r. To dowód nie tylko na elastyczność branży, ale i na jej rosnące znaczenie dla polskiej gospodarki.

Jak zauważa Łukasz Brajczewski, dyrektor Departamentu Leasingów w Warcie: – Rynek leasingu pozostaje kluczowym ogniwem finansowania inwestycji – i to nie tylko dla dużych firm, ale również dla MŚP. Jako ubezpieczyciel aktywnie uczestniczący w tym segmencie obserwujemy, jak rosną oczekiwania wobec jakości i elastyczności ochrony ubezpieczeniowej.

Dane Związku Polskiego Leasingu potwierdzają: 71,6% finansowania dotyczyło pojazdów, z imponującym wzrostem dla aut osobowych i dostawczych. Warta, jako partner wielu firm leasingowych, odegrała istotną rolę w zabezpieczaniu tej fali inwestycyjnej.

Ciemniejsza strona rynku: transport pod presją

Nie wszystkie segmenty rynku miały jednak powody do optymizmu. Sektor pojazdów ciężkich zanotował znaczące spadki – ciągniki siodłowe aż o 25,6%, przyczepy i naczepy o 22,2%. Słabsze wyniki były efektem spowolnienia gospodarczego w strefie euro i recesji w przemyśle.

Widzimy, jak mocno wyniki branży leasingowej są skorelowane z kondycją transportu międzynarodowego. Naszym zadaniem jako ubezpieczyciela jest nie tylko zapewnienie ochrony, ale też szybkie reagowanie na zmieniające się realia rynkowe – dodaje Łukasz Brajczewski.

Maszyny i urządzenia: Odbicie i dywersyfikacja

Rynek leasingu maszyn odbił o 4,8%, przy silnym wzroście w budownictwie i lekkim spadku w sektorze agro. Warta aktywnie rozwija swoją obecność także w tym obszarze, dostosowując ofertę ubezpieczeniową do potrzeb klientów korzystających z leasingu operacyjnego i finansowego, a coraz częściej – z pożyczek leasingowych.

Warta w ofensywie: Taryfikacja dynamiczna i optymalizacja portfela

W 2024 r. Warta wdrożyła nowy model taryfikacji dynamicznej dla leasingów – rozwiązanie, które poprawiło jakość portfela i ograniczyło wolumen polis wieloletnich. To odpowiedź na wyzwania związane z niestabilną inflacją i zmieniającą się wartością pojazdów używanych.

Zależało nam, aby wdrożenie nowych zasad odbyło się bez zakłóceń. Współpraca z partnerami leasingowymi pokazała, że transparentność i wspólny cel pozwalają sprawnie przeprowadzić nawet duże zmiany – zaznacza Łukasz Brajczewski.

Dynamiczna taryfikacja to nie tylko odpowiedź na realia ekonomiczne. To sposób na tworzenie bardziej zrównoważonego, przewidywalnego portfela – zarówno dla nas, jak i dla naszych partnerów.

Spotkania, które budują jakość

Cykl „Leasingowych śniadań” zyskał renomę przestrzeni realnego dialogu. W ubiegłym roku odbyły się dwa takie spotkania – poświęcone dystrybucji ubezpieczeń i analizie szkód w segmencie maszyn. W tym roku kontynuacja spotkań wpisuje się w długofalową strategię budowania relacji z rynkiem.

Jako Warta chcemy nie tylko oferować dobre produkty, ale też edukować, słuchać i rozwiązywać problemy u boku naszych partnerów. Leasingowe śniadania to forma, która pozwala nam lepiej zrozumieć, z czym na co dzień mierzą się nasi partnerzy – podkreśla Łukasz Brajczewski.

Warta – partner leasingu z wizją

Rok 2024 pokazał, że leasing w Warcie to nie tylko produkt – to strategia, w której liczy się jakość, elastyczność i innowacja. Obecność na kluczowych wydarzeniach branżowych, wdrażanie nowoczesnych modeli taryfikacyjnych i rozwój analityki – to dowody na to, że Warta patrzy w przyszłość z pewnością i konkretnym planem.

Zależy nam, aby nasi partnerzy – zarówno leasingodawcy, jak i brokerzy czy agenci – widzieli w nas przewidywalnego, solidnego i nowoczesnego partnera. A do tego potrzebna jest nie tylko oferta, ale też dialog i zaangażowanie – podsumowuje Łukasz Brajczewski.

Aon: Plan realizowany z rozmachem

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W ciągu pierwszych 3 miesięcy 2025 r. całkowite przychody Aon wzrosły o 16%, do 4,7 mld dol., co odzwierciedla udział nabytej sieci brokerskiej NFP, 5% organicznego wzrostu przychodów i 2% niekorzystnego wpływu różnic kursowych. Skorygowany wzrost przychodów operacyjnych wyniósł 12%, a skorygowany zysk na akcję 5,67 dol.

Całkowite koszty operacyjne za I kw. wzrosły do 3,3 mld dol., o 25% porównaniu z I kw. 2024 r., wskutek m.in. włączenia kosztów operacyjnych NFP.

Nasze wyniki za I kwartał oznaczają mocny początek 2025 r. Realizujemy Plan 3×3 z rozmachem, o czym świadczą nasze wyniki finansowe. To kolejny kwartał, w którym osiągnęliśmy wzrost przychodów w połowie przedziału jednocyfrowego, wynoszący 5%, i dokonujemy inwestycji, które wspierają zrównoważony wzrost i realizujemy nasz model alokacji kapitału. Potwierdzamy nasze wytyczne na 2025 r. dotyczące wszystkich kluczowych parametrów, co pokazuje odporność i siłę naszego modelu finansowego – skomentował Edmund Reese, dyrektor finansowy Aon.

(AC, źródło: Xprimm)

18,328FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie