Bank Pekao przy współpracy z PZU wdrożył Pakiet Komfort – rozwiązanie zapewniające klientom możliwość realizacji bezpłatnych płatności natychmiastowych oraz m.in. ubezpieczenia transakcji zakupów internetowych czy pomoc w razie awarii bądź kradzieży w domu. Bank rozpoczął kampanię reklamową nowego rozwiązania.
Pakiet Komfort składa się z dwóch części – Pakietu Express Elixir oraz bezpłatnego dla klienta w całym okresie ochrony Pakietu Ubezpieczeń. W tym ostatnim klient otrzymuje bezpłatne ubezpieczenie Twoja Ochrona, w ramach którego może zostać objęty ochroną o różnicowym zakresie w zależności od wybranego wariantu. Pakiet Komfort jest dostępny w trzech wariantach: Standardowym, Złotym i Platynowym.
– Pakiet Komfort to rozwiązanie, które mogliśmy wdrożyć, dzięki naszej współpracy z największym w kraju ubezpieczycielem. Dzięki nowej ofercie dajemy klientom ochronę np. w zakresie transakcji podczas zakupów online i komfort, kiedy trzeba natychmiast przelać pieniądze. Zapewniamy również wsparcie m.in. w przypadku kradzieży torebki czy telefonu komórkowego, a w wariantach szerszych również pomoc dziewięciu różnych fachowców w razie awarii w domu, np. hydraulika, elektryka, ślusarza czy informatyka – mówi Wojciech Werochowski, wiceprezes zarządu Pekao SA, nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.
– Strategia Grupy PZU na lata 2021–2024 zakłada dynamiczne rozwinięcie współpracy z Bankiem Pekao. Ubezpieczenie PZU uzupełnia jeden z wiodących produktów bankowych, jakim jest konto osobiste. Zakres został opracowany z myślą o szczególnych potrzebach klientów banku. Wspólnie chcemy stworzyć unikatową ofertę łączonych produktów ubezpieczeniowo-bankowych. Pakiet Komfort rozszerza portfolio tego typu rozwiązań dostępnych w banku – podkreśla Małgorzata Sadurska, członek zarządu PZU SA.
W ramach Pakietu Komfort Standardowego klient może wykonać dwa przelewy natychmiastowe, a także otrzymuje ubezpieczenie zakupów przez internet oraz rzeczy osobistych. W ramach Złotego wariantu jego posiadacz może wykonać trzy przelewy natychmiastowe w ciągu miesiąca oraz zyskuje ochronę jak przy Pakiecie Komfort Standardowym, wzbogaconą o ubezpieczenie Pomoc w domu. Osoba z Platynowym Pakietem ma do dyspozycji cztery przelewy natychmiastowe, a jej ochrona jest szersza o OC w życiu prywatnym.
Bank rozpoczął już promocję swojego nowego rozwiązania. Spoty reklamowe są emitowane w głównych antenach telewizji oraz w kanałach tematycznych, a od 30 lipca bank zawita również do sal kinowych w dużych i małych miastach. Ponadto kampania będzie realizowana w internecie, mediach społecznościowych oraz poprzez materiały BTL w oddziałach banku. Kampania w TV i kinowa zakończy się 26 września, w pozostałych mediach 30 września.
(AM, źródło: Pekao)