Patron GO wzbogaci sieć dystrybucji Unilink

0
434

Unilink rozpoczął współpracę z Patron GO, platformą finansową, która analizuje wpływy i wydatki z kont bankowych połączonych z aplikacją. Partnerstwo jest dla multiagencji kolejnym krokiem w ramach rozwoju nowych kanałów dystrybucji ubezpieczeń.

Aplikacja Patron GO pozwala wyszukiwać i identyfikować wymierne oszczędności, możliwe do osiągnięcia w różnych obszarach finansowych. Dzięki współpracy z Unilink użytkownicy aplikacji zyskali dostęp do oferty ubezpieczeniowej ponad 40 towarzystw.

– Naszą rolą w tym procesie jest doradztwo – mówi Marcin Jastrzębski, dyrektor ds. Rozwoju Nowych Kanałów Dystrybucji Unilink. – Proces rozpoczyna się automatycznie, aplikacja sama sugeruje możliwą optymalizację, czyli potencjalnie lepszą ofertę. Dzięki temu użytkownik Patron GO chcący zweryfikować dostępność i warunki korzystniejszej oferty ubezpieczenia może w aplikacji zostawić kontakt do siebie, wyrażając zgodę, aby nasz konsultant – ekspert ubezpieczeniowy – skontaktował się z nim, wykonał profesjonalną analizę potrzeb i wymagań ubezpieczeniowych i zaprezentował konkurencyjną ofertę. Proces ten jest dobrowolny i nie jest związany z żadnymi opłatami dla klientów na tym etapie – wyjaśnia.

Schemat działania

Klienci Patron GO korzystają z rozwiązań technologicznych, aby porządkować, optymalizować i rozwijać swoje finanse osobiste, w zakresie rachunków bankowych, lokat, kredytów i inwestycji. Dzięki współpracy z Unilink zyskują taką możliwość również w zakresie ubezpieczeń. Użytkownik aplikacji dostaje powiadomienie dotyczące obszaru zidentyfikowanego przez nią jako możliwego do optymalizacji, zostawia wszelkie zgody marketingowe oraz niezbędne dane kontaktowe, a następnie specjalista Unilink podejmuje kontakt mailowo lub telefonicznie.

Dobrowolna, bezpłatna usługa 

Klient samodzielnie decyduje, czy chciałby skorzystać z oferowanych przez Unilink rozwiązań. Sam proces doradztwa jest całkowicie bezpłatny dla użytkowników aplikacji oraz w pełni zgodny z przepisami i wymogami legislacyjnymi, obejmując analizę potrzeb klienta.

– Stawiamy na jakość i profesjonalnych konsultantów. Do dyspozycji użytkowników Patron GO wystawiany armię najlepszych ekspertów do rozmów o wszelkiego rodzaju ubezpieczeniach, od komunikacyjnych jak OC, AC, NNW i Assistance, po turystyczne, osobowe i majątkowe – tłumaczy Marcin Jastrzębski. – Warto podkreślić, że w ramach rozpoczętej współpracy Unilink nie oferuje żadnych narzędzi do selfservice’u. Stawiamy na kontakt z żywym specjalistą – zaznacza.

Aplikacja Patron GO jest dostępna w Polsce od czerwca 2024 roku. Firma działa również na rynku czeskim i słowackim.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl