1 czerwca wystartowała kampania promocyjna ubezpieczeń komunikacyjnych PZU i LINK4 w Pekao. Klienci banku nabywający za jego pośrednictwem OC i AC mogą zyskać dodatkowe korzyści.
– W kanałach zdalnych można za naszym pośrednictwem kupić ubezpieczenia turystyczne, na życie do kredytu hipotecznego i komunikacyjne. Ubezpieczenie komunikacyjne PZU i LINK4 z każdym tygodniem cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów i liczymy, że obecna promocja będzie dodatkową zachętą do jego zakupu za pośrednictwem naszego banku – mówi Maciej Berger, dyrektor Departamentu Bankowości Ubezpieczeniowej Pekao.
Klient, który spełni warunki promocji, kupując ubezpieczenie komunikacyjne za pośrednictwem banku, zyska premię w postaci e-bonu na zakupy. Za zakup OC otrzyma e-bon o wartości 50 zł, a za zakup OC i AC e-bon o wartości 100 zł. Promocja jest dostępna zarówno w oddziałach banku, jak i przy zakupie polisy online.
– Chcemy w przyjazny, łatwo dostępny sposób oferować nie tylko produkty stricte bankowe, ale również inne przydatne czy wręcz niezbędne w codziennym życiu instrumenty finansowe –dodaje Maciej Berger.
1 czerwca Pekao ruszył z kampanią wspierającą sprzedaż w banku ubezpieczeń komunikacyjnych PZU i LINK4. Akcja obejmuje media społecznościowe oraz oddziały banku – witryny, plakaty, TV oddziałowe oraz reklamę w bankomatach. Promocja będzie także dostępna w bankowości elektronicznej i aplikacji PeoPay, a dzięki hiperpersonalizacji będzie docierać z komunikacją do konkretnego klienta na podstawie zebranych informacji, np. daty końca obecnej polisy OC/AC.
– Współpraca z Pekao otwiera dla klientów nowe możliwości i daje szanse na dodatkowe korzyści, bo każdy z ubezpieczonych będzie mógł wziąć udział w naszej Loterii Jubileuszowej i wygrać atrakcyjne nagrody. Świętujemy nasze 20-lecie, do którego zapraszamy również ważnych partnerów jak bank Pekao – podkreśla Mariusz Rosa, dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Innowacji LINK4, odpowiedzialny w towarzystwie za kanał bankowy.
(AM, źródło: Pekao)