7 lutego odbyło się posiedzenie Rady Programowej InsurTech Digital Congress, podczas którego przedstawiono propozycje dotyczące ram programowych spotkania. Patronem medialnym kongresu, który odbędzie się w dniach 25–26 maja w Warsaw Marriott Hotel jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
![](/wp-content/uploads/2020/02/rep_mmc-2-12022020.jpg)
Uczestnicy spotkania zaproponowali podział części merytorycznej InsurTech Digital Congress na trzy bloki tematyczne. W ramach pierwszego z nich, poświęconego perspektywom rozwoju sektora ubezpieczeń, poruszone zostałyby takie kwestie, jak m.in. przedefiniowanie myślenia o przyszłości ubezpieczeń, klientocentryzm vs polisocentryzm, wspieranie ubezpieczycieli, aby mogli być insurtechami, API jako element dostarczania ubezpieczeń w nowe miejsca.
Podczas drugiego bloku goście spotkania mieliby znaleźć odpowiedź na pytanie, jak stworzyć nowoczesny biznes ubezpieczeniowy w obszarze telemedycyny i opieki zdrowotnej. Prelegenci opowiedzą o prewencji zdrowotnej w ujęciu nowych technologii i ich zastosowaniu dla ubezpieczeń, finansowaniu potencjału nowych rozwiązań telemedycznych przez sektor ubezpieczeń oraz wykorzystaniu danych z mobilnych urządzeń monitorujących przez ubezpieczycieli.
![](/wp-content/uploads/2020/02/rep_mmc-3-12022020-1024x683.jpg)
Tematem trzeciego bloku byłyby rozwiązania agencyjne. Tematyka wystąpień będzie dotyczyła takich zagadnień, jak synergia na linii ubezpieczyciel–agent, co ubezpieczyciel lub firmy technologiczne mogą zrobić dla agentów i czym różnią się strategie firm ubezpieczeniowych. Uczestnicy spróbują też odpowiedzieć na pytanie, czy agenci są insurtechowi.
Strona wydarzenia:
(am)