PFR Portal PPK, operator portalu Pracowniczych Planów Kapitałowych MojePPK.pl, podjął decyzję o oddelegowaniu pracowników własnej infolinii do wsparcia działań Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ). To efekt nawet dziesięciu tysięcy połączeń dziennie z infolinią NFZ w sprawie koronawirusa.
– Postanowiliśmy przeznaczyć nasze zasoby na potrzeby NFZ – powiedział Robert Zapotoczny, prezes PFR Portal PPK. – Mamy do dyspozycji infolinię prowadzącą działania na rzecz uczestników Pracowniczych Planów Kapitałowych, ale w zaistniałej sytuacji większą część jej zasobów przyłączamy do infolinii NFZ – dodał,
Decyzja zarządu spółki włączyła ją w ogólnokrajową walkę z epidemią Covid-19. Pracownicy infolinii PFR Portal PPK odbierają NFZ-owe połączenia od 23 marca.
– Nie jest to może z naszej strony wielka pomoc, ale wierzymy, że w tej sytuacji każda się przyda – powiedziała Małgorzata Smołkowska, członek zarządu PFR Portal PPK. – Oczywiście pod numerami infolinii PPK nadal będą czuwać nasi eksperci, natomiast przejmiemy część oczekujących połączeń z infolinii NFZ – dodała
(AM, źródło: mojeppk.pl)