PIB Group jest w trakcie 24 procesów due diligence

0
1387

Przedstawiciele zarządów wszystkich podmiotów wchodzących do PIB Group spotkali się w Sopocie. Okazją do tego była trzydniowa konferencja firmy – International Trading Conference.

– Polska jest jednym z naszych najbardziej postępowych rynków. Rozwija się w ogromnym tempie. Firmy znacząco zwiększają swoje zyski operacyjne. To imponujące. Chcieliśmy zatem przyjechać, aby docenić niesamowitą pracę, jaką wykonał nasz polski oddział – powiedziała Jo Payne, Chief People Officer PIB Group.

Konferencję otworzyli Brendan McManus, CEO PIB Group, i Mariusz Muszyński, CEO PIB Group Poland. Ten drugi zaprezentował plany rozwoju PIB Group w Polsce, w tym dążenie dalszego zwiększania rozmiaru biznesu. Z kolei Brendan McManus skupił się na globalnej wizji rozwoju PIB, podkreślając znaczenie niezależności i lokalnych kultur w międzynarodowej ekspansji. Obecnie firma ma 24 transakcje w fazie due diligence i planuje zainwestować dzięki nowym inwestorom znaczące środki w większe strategiczne przedsięwzięcia w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

W trakcie konferencji odbyły się sesje pytań i odpowiedzi, prezentacje „lightning talks” oraz sesje grupowe. Skupiały się one na roli technologii i sztucznej inteligencji w rozwoju firmy, a także na integracji i dywersyfikacji działań. Konferencja zakończyła się ceremonią wręczenia nagród, podczas której wyróżniono najlepszych pracowników i zespoły, m.in. Michał Kowalczyk otrzymał nagrodę z rąk Mariusza Muszyńskiego za dotychczasową współpracę, zaangażowanie oraz codzienne wsparcie w konsolidacji polskiego rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego. Brendan McManus podkreślił, że głównym celem PIB Group jest budowanie firmy doradczej, która dostarcza wyjątkowych usług swoim klientom na całym świecie.

– Mamy niezwykle różnorodny zespół i jest to duża siła naszej grupy. Chcemy stworzyć tę społeczność i nadal ją wspierać, umożliwiając ludziom budowanie i rozwijanie swoich relacji oraz prowadzenie niezbędnych rozmów. Dlatego jest to dla nas ważne – podkreśliła  Jo Payne. – Rozmawialiśmy dużo o handlu z dwóch perspektyw. Po pierwsze, skupiliśmy się na technologii i prezentowaliśmy rozwiązania, które posiadamy w naszej firmie, aby wzmocnić naszą ofertę. Dużo działamy też w kierunku sztucznej inteligencji i myślimy jak może ona pomóc nam w obsłudze naszych klientów. Po tym spotkaniu wyjedziemy z nowymi wizjami i inspiracjami, które będą dalej nas napędzać – dodała.

(AM, źródło: PIB Group)