Piotr Fronczewski i Andrzej Strejlau promują markę TUZ Ubezpieczenia

0
915

Piotr Fronczewski i Andrzej Strejlau występują w kampanii reklamowej TUZ Ubezpieczenia, która jest prowadzona na antenie 30 stacji radiowych.

Akcję promocyjną zainaugurowała emisja spotu wizerunkowego z Andrzejem Strejlauem, byłym trenerem piłkarskim od lat pracującym jako ekspert w różnych kanałach telewizyjnych, ostatnio głównie w TVP Sport. Reklamy z Andrzejem Strejlauem są emitowane rano i popołudniu w dniach następujących po czerwcowych meczach piłkarskiej reprezentacji Polski, zarówno po meczach towarzyskich, jak i po meczach mistrzostw Europy. Pierwsze emisje spotu wizerunkowego miały miejsce tuż przed i w trakcie długiego weekendu.

– Naszym celem jest przedstawić markę TUZ Ubezpieczenia słuchaczom, którzy jeszcze jej nie znają lub znają ją nie dość dobrze – mówi Piotr Zadrożny, prezes TUZ Ubezpieczenia. – Nasza firma wciąż się zmienia. Dziś TUZ jest jednym z dwóch najszybciej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. To polska firma działająca z sukcesami na polskim rynku, więc warto, żeby usłyszało o niej tutaj szersze grono klientów.

Z kolei 7 czerwca dwie stacje ogólnopolskie (RMF FM i Radio Classic) oraz 28 stacji regionalnych zaczęły emitować pierwszy z dwóch spotów produktowych, w których wykorzystywany jest głos Piotra Fronczewskiego. Muzykę do nich skomponował Janusz Stokłosa.

– Dzięki współpracy ze słynnym aktorem i uznanym kompozytorem chcemy wypromować nasz nowy sztandarowy produkt, czyli Bezpieczny Dom. To kompleksowe ubezpieczenie domu lub mieszkania, rodziny lub bliskich, a nawet – i tu jedna z nowości na rynku – psa lub kota – tłumaczy Piotr Zadrożny. – To zdecydowanie jeden z najlepszych obecnie produktów ubezpieczeniowych, jest wysoko oceniany, zasługuje na szczególną uwagę i ekspozycję w mediach.

Spoty produktowe emitowane są codziennie w dni powszednie w godzinach porannych i popołudniowych. Przez tydzień emitowany będzie spot 30-sekundowy, a od 14 czerwca przez kolejne trzy tygodnie – spot 15-sekundowy.

Dlaczego TUZ Ubezpieczenia wybrał Andrzeja Strejlaua i Piotra Fronczewskiego? – Obaj panowie są bardzo lubiani i wzbudzają pozytywne emocje. Są powszechnie szanowani i bardzo doświadczeni. To bardzo ważne – mówi Piotr Zadrożny.

(AM, źródło: TUZ Ubezpieczenia)