PKO BP promuje NNW dla dzieci

0
592

PKO BP rozpoczął kampanię radiową ubezpieczenia NNW dla dzieci przygotowanego przez PKO Ubezpieczenia. Celem akcji jest wyjście z szeroką informacją o tym, że w banku rodzice czy opiekunowie mogą ubezpieczyć swoją pociechę w razie nieszczęśliwego wypadku w szkole, w domu czy na placu zabaw.

– Przygotowaliśmy 30-sekundowy spot radiowy, który zachęca rodziców, aby wraz z rozpoczęciem roku szkolnego dodatkowo zatroszczyli się o ochronę ubezpieczeniową swoich dzieci. Kampania PKO Ubezpieczenie dziecka akcentuje możliwość zakupu ubezpieczenia w aplikacji mobilnej IKO oraz serwisie iPKO PKO Banku Polskiego, a także niską cenę. Składka za ubezpieczenie wynosi tylko 5 zł miesięcznie za ochronę w wariancie podstawowym, a 9 zł w wersji rozszerzonej – mówi Ewa Kapacka, dyrektor Biura Marketingu i PR, PKO Ubezpieczenia. – Zasięg kampanii będzie szeroki. Kampania jest kolejną aktywnością promocyjną w okresie wakacyjnym, której celem jest także wzmocnienie przekazu o szerokiej dostępności ubezpieczeń w PKO Banku Polskim – dodaje.

Kampania radiowa będzie emitowana w ramach dwóch pakietów stacji: RMF 3D, w tym m.in. RMF FM, RMF Maxxx czy RMF Classic, oraz Total Time, w tym m.in. Eska, Vox FM, Eska Rock, Plus, SuperNova (dawniej radio Wawa).

Kampania potrwa od 23 sierpnia do 12 września.

(AM, źródło: PKO Ubezpieczenia)