6 grudnia rozpoczęła się piąta edycja Tygodnia z Ubezpieczeniami, akcji prowadzonej przez PKO Ubezpieczenia w oddziałach PKO Banku Polskiego. W tym roku jej motywem przewodnim jest hasło #CHRONIMYbardziej. Ubezpieczyciel chce w ten sposób zwrócić uwagę na to, jak ważny jest temat ochrony i jak istotnie wpływa na poczucie bezpieczeństwa każdego człowieka.
– Do akcji zaprosiliśmy 30 oddziałów z całej Polski. W drugim tygodniu grudnia doradcy będą odpowiadać na pytania klientów zainteresowanych ofertą ubezpieczeń – jaką pomoc w trudnych sytuacjach losowych mogą otrzymać dzięki polisie PKO Ubezpieczenia. Nie tylko dla siebie, ale także dla swoich bliskich – mówi Renata Augustynowicz-Sobota, dyrektor Biura Wsparcia Regionalnego PKO Ubezpieczenia. – Podczas Tygodnia z Ubezpieczeniami klienci będą mogli również poznać nasz nowoczesny Program PKO Inteligentny Dom, który łączy polisę mieszkaniową i urządzenia smart home. Na stoiskach w oddziałach, które biorą udział w akcji, będzie można zobaczyć, jak wyglądają inteligentne urządzenia od FIBARO. Na te rozwiązania nasi klienci w okresie trwania polisy PKO Dom otrzymają 40% zniżki. Warto też wspomnieć, że przystępując do programu, klienci zyskują dodatkową ochronę i przede wszystkim szybkie powiadomienie na telefon w razie wystąpienia szkody – dodaje.
Akcję wspierać będzie szeroka kampania informacyjna. Klienci otrzymają zaproszenie do spotkań wiadomością SMS czy mailem, a także przez telefon. Tydzień z Ubezpieczeniami będzie też promowany w serwisie iPKO i aplikacji mobilnej IKO. Ponadto PKO Ubezpieczenia wykorzysta maski bankomatów i ekrany oczekiwaczy w oddziałach PKO Banku Polskiego.
Z okazji Tygodnia z Ubezpieczeniami PKO Ubezpieczenia przygotowało w oddziałach specjalne materiały ekspozycyjne. Dodatkowo klienci, którzy spotkają się z doradcami, otrzymają ulotki o produktach, a także gadżety. W akcji, która potrwa do 10 grudnia, biorą udział wybrane oddziały banku.
(AM, źródło: PKO Ubezpieczenia)