Poczucie bezpieczeństwa głównym tematem nowej kampanii Avivy

0
960

W swojej najnowszej kampanii wizerunkowej Aviva podkreśla znaczenie poczucia bezpieczeństwa jako podstawowej wartości ubezpieczeń. Nowy spot, wykorzystujący utwór „You’ll never walk alone”, ma za zadanie podkreślać misję marki, jaką jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie.

– Ostatnie miesiące pokazały nam, jak bardzo kruche jest życie i cały nasz świat, który z dnia na dzień musiał się przestawić na inne tory. Mamy poczucie, że wiele osób straciło nadzieję, przestało ufać, a dystans społeczny oraz obawy o przyszłość zmniejszyły poczucie bezpieczeństwa – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

Nowa kampania jest manifestem marki Aviva. Spot ma za zadanie pokazywać, że Aviva jest ze swoimi klientami na dobre i na złe oraz że cały czas daje im poczucie bezpieczeństwa. Ono z kolei zachęca do działania, pokonywania trudności, realizacji planów i pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość. W spocie wykorzystana została piosenka „You’ll never walk alone”, która ma wpisywać się w przesłanie kampanii – Jesteśmy przy Tobie. Utwór ten jest hymnem nadziei, który podnosi na duchu, dlatego stał się na nowo popularny podczas niedawnego lockdownu w Wielkiej Brytanii.

– Klienci dobrze nas oceniają, nasi agenci pracują z misją, angażujemy się społecznie. Bezpłatnie ubezpieczyliśmy życie 29 tys. medyków i pracowników ochrony zdrowia, w czasie gdy byli oni najbardziej zagrożoną zarażeniem grupą zawodową. Ta inicjatywa znakomicie pokazuje misję naszej marki – podkreśla Jolanta Karny.

Kampania została przygotowana w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki Aviva, którą firma będzie posługiwać się również w przyszłości. Akcja, którą Aviva wraca do zasięgowych mediów, jest elementem jesiennej ofensywy firmy. Ubezpieczyciel inwestuje w swoją markę, przedstawia nowe propozycje ubezpieczeniowe i chce intensywniej komunikować się z klientami i społeczeństwem.

Kampania telewizyjna startuje 12 października i potrwa przez 6 tygodni. Będzie jej towarzyszyła szeroka kampania online oraz w mediach społecznościowych.

Linki do spotów kampanijnych:

(AM, źródło: Aviva)