Odc. 16 – Czy ubezpieczenia są jak niemieckie porno? – Paweł Tkaczyk
Co ubezpieczenia mają wspólnego z niemieckim porno? O tym opowie Paweł Tkaczyk - autor książek "Zakamarki marki", "Grywalizacja" i "Narratologia". Z podcastu dowiesz się...
Odc. 15 – Trzy rodzaje diagnozy w ubezpieczeniach grupowych, Gruplowe
W tym odcinku podcastu ubezpieczeniowego "Rozmowy bez asekuracji" poznasz trzy metody sprzedaży ubezpieczeń grupowych: przez wydzwonienie, przez wychodzenie i przez... wysiedzenie. Waldemar Poberejko z...
Odc. 14 – Telematyka w 2 tygodnie, Bacca
Telematyka - hit czy kit 2018? I czy da się ją wdrożyć w 2 tygodnie?
Cezary Świerszcz i Piotr Kujawa z firmy Bacca opowiadają o...
Odc. 13 – Zyskowna multiagencja bez komunikacji, Grzegorz Gasiecki
100 tys. polis w multiagencji praktycznie bez komunikacji? Tak właśnie pracuje Grzegorz Gasiecki z zespołem w multiagencji ProPlus. Już od lat największą pasją Grzegorza...
Odc. 12 – Czy każda innowacja ma sens? – AXA
Jak wciągnąć organizację do innowacyjnego spisku? Czy warto to robić za wszelką cenę? O innowacjach w AXA opowiada Maciej Stanisław Szczurek, dyrektor Biura Rozwoju...
Odc. 11 – Broker gotowy na wszystko, Stowarzyszenie Brokerów
Obowiązkowe szkolenia? Już od października 2018 r. każdy broker i agent będzie musiał odbyć 15 godzin zawodowego szkolenia w ciągu roku. Stowarzyszenie Brokerów szykuje...
Odc. 10 – Generalnie z myślą o agentach
Czy świat agentów się kończy? Nic na to nie wskazuje - mówi Adam Malinowski, członek zarządu Generali. Co nie zmienia faktu, że w związku...
Odc. 9 – Sprzedaż autentyczna
Sprzedaż jest czasem jak teatr. W co grasz ty, a w co gra twój klient? Czy umiecie naprawdę spotkać się ze sobą i być...
Odc. 8 – Czy brokerzy powinni się bać? – Stowarzyszenie Brokerów
Gościem tego odcinka podcastu jest Łukasz Zoń, prezes Polskiego Stowarzyszenia Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych (SPBUiR), który opowie:
Co IDD ma wspólnego z przyjazdem teściowej?
...
Odc. 7 – Everest nie tylko dla himalaistów, PZU
W styczniu 2018 r. poznaliśmy strategię #nowePZU. Jakie plany ma lider rynku wobec multiagentów? Opowiada o tym Łukasz Heinowski, dyrektor Biura Sprzedaży Multiagencyjnej i...