Odc. 140 – Redukcja szkód w przemyśle dzięki Ryzyko PRO
W jaki sposób istotnie zmniejszyć liczbę szkód pożarowych w przemyśle? PZU LAB wprowadziło nowy program zarządzania ryzykiem dla klientów korporacyjnych Ryzyko PRO. Gościem podcastu...
Odc. 280 – Dlaczego warto otworzyć się na klientów z branży medycznej?
O nowoczesnej ochronie dla branży medycznej mówi w podcaście #RozmowyBezAsekuracji Dariusz Kondas, członek zarządu spółek INTER Polska. Rozmawia Aleksandra E. Wysocka.
Dowiesz się:
Jak zmienia się...
Odc. 108 – Wolimy rosnąć niż się bać
Miał być Roadshow, miało być nowe otwarcie... a przyszedł koronawirus. I wszystko idzie zgodnie z planem, tylko z wykorzystaniem cyfrowych narzędzi. Signal Iduna i...
Odc. 177 – Sposób na sukces według CUK Ubezpieczenia
Czy w 2022 rok możliwy jest dynamiczny rozwój multiagencji? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówi Przemysław Grabowski, członek zarządu CUK Ubezpieczenia.
Dowiesz się:
Jak rozwijają...
Odc. 268 – AgentBox: cyfrowe wsparcie dla agenta
W jaki sposób AgentBox wspiera agentów? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówi Żaneta Przybylska, CX Specialist z ecom. Rozmawia Aleksandra E. Wysocka.
Dowiesz się:
Do...
Odc. 122 – Punkt Diagnostyczny. Telemedycyna dla ubezpieczeń
Badania diagnostyczne bez wizyty u lekarza? To możliwe dzięki Punktowi Diagnostycznemu stworzonemu przez Comarch Healthcare. Jak to działa i jak może być zastosowane w...
Odc. 59 – Jak znaleźć klienta w sieci? – Maciej Biegajewski, Insly
Czy internet może być wartościowym źródłem nowych klientów dla pośrednika ubezpieczeniowego?
W jaki sposób wykorzystać potencjał mediów społecznościowych dla rozwoju biznesu ubezpieczeniowego?
Jakie...
Odc. 198 – Pakiety medyczne 67+
Jakich badań i konsultacji medycznych najczęściej potrzebują osoby w wieku 67+? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówi Katarzyna Czupa z PZU Zdrowie.
Dowiesz się:
Jakie...
Odc. 257 – Platforma Cargo – self-service dla klientów i brokerów
O Platformie Cargo dla brokerów i klientów w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówi Alicja Wrona, menedżerka projektów biznesu korporacyjnego w Biurze Rozwoju Biznesu Korporacyjnego w...
Odc. 251 – Jak skuteczniej sprzedawać ubezpieczenia on-line
Jak skuteczniej sprzedawać ubezpieczenia on-line? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówi Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-Commerce CUK Ubezpieczenia. Rozmawia Aleksandra E....