Rozmowy Bez Asekuracji

„Rozmowy bez asekuracji” to nowe audycje o ubezpieczeniach w każdy wtorek. Słuchaj gdzie chcesz i kiedy chcesz.

Odc. 38 – Ubezpieczenia bez serca – Alicja Cybulska, Havas

Dlaczego klienci jedne marki kochają, a obok innych przechodzą obojętnie? Czy ubezpieczenia mogą zrobić coś, by lepiej trafiać do serc i umysłów ludzi, czy...

Odc. 109 – Ubezpieczenia dwóch prędkości

Jeszcze kilka tygodni temu na hasło „chmura ubezpieczeniowa” co bardziej konserwatywni ubezpieczyciele reagowali sceptycyzmem. Padały argumenty związane z bezpieczeństwem danych i z...

Odc. 99 – Noworoczny niezbędnik dyrektora sprzedaży

Co każdy dyrektor sprzedaży powinien mieć w swoim planie? W tym odcinku podcastu ubezpieczeniowego "Rozmowy bez Asekuracji" gościem jest Robert Zagata, menedżer...

Odc. 89 – Ekonomia behawioralna w ubezpieczeniach – Marcin Drogosz, Europa Ubezpieczenia

Jak ludzie kupują ubezpieczenia? Ekonomia behawioralna dowodzi, że wcale nie musi to być proces racjonalny. Gościem tego odcinka podcastu ubezpieczeniowego #RozmowyBezAsekuracji jest...

Odc. 41 – Generalnie o likwidacji – Jakub Jacewicz

O najnowszych wdrożeniach w obszarze likwidacji szkód w Generali opowiada Jakub Jacewicz, członek zarządu. Co można zrobić, żeby proces likwidacji był jeszcze efektywniejszy, a...

Odc. 70 – Żagle i ubezpieczenia

Za nami VI Żeglarskie Mistrzostwa Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych - nie tylko najciekawsze wydarzenie sportowe dla ubezpieczeniowców, ale również jeden z najciekawszych eventów żeglarskich na...

Odc. 51 – Sprzedaż grupówek krok po kroku – Waldemar Poberejko, Gruplowe

Jeśli chcesz w tym roku zwiększyć (lub rozpocząć) sprzedaż ubezpieczeń grupowych, to skorzystaj z porad Waldemara Poberejko, twórcy projektu Gruplowe, który już od 20...

Odc. 107 – Generalnie można zdalnie

Ubezpieczenia przechodzą w tryb zdalny. Jakie procedury wdrożyło Generali? O tym mówi Tomasz Poradzewski, dyrektor Departamentu Sprzedaży Agencyjnej. Z audycji dowiecie...

Odc. 9 – Sprzedaż autentyczna

Sprzedaż jest czasem jak teatr. W co grasz ty, a w co gra twój klient? Czy umiecie naprawdę spotkać się ze sobą i być...

Odc. 48 – OnkoPlan. Jak powstaje nowoczesny produkt ubezpieczeniowy? – Przemysław Pakulski i Ewa...

Jak powstał jeden z ciekawszych i najbardziej innowacyjnych ubezpieczeniowych produktów onkologicznych? Czy ubezpieczyciel zawsze potrafi przewidzieć oczekiwania klientów, czy może się pomylić? W...

Popularne posty z kategorii: Podcast