Odc. 105 – Najczęstsze problemy z rozliczeniami w multiagencji
Brak ujednoliconych standardów rozliczeń to jeden z najczęstszych problemów z rozliczeniami w multiagencjach. Przy 20 towarzystwach w ofercie to jest poważny problem! Jakie są...
Odc. 101 – Strategia sprzedaży grupówek TU i TERAZ
Co by było, gdybyś poważnie zabrał(a) się za sprzedaż ubezpieczeń grupowych TU i TERAZ? Gościem podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez Asekuracji" jest Waldemar Poberejko...
Odc. 90 – Najczęstsze błędy przy wdrażaniu PPK – Przemysław Gawlak, Esaliens TFI
Pierwsza runda wyścigu o wdrożenie pracowniczych planów kapitałowych w polskich firmach dobiega końca. Zdecydowana większość firm zatrudniających ponad 250 osób już wybrała dostawcę PPK....
Odc. 170 – ESG i ubezpieczyciele
Co to jest ESG i co oznacza dla polskich ubezpieczycieli? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówią Irena Pichola z Deloitte i Dorota Macieja...
Odc. 204 – Nadchodzi OmniCUK
Co zmieniło się w modelu sprzedaży CUK Ubezpieczenia? O tym w podcaście #RozmowyBezAsekuracji mówi Agata Kujawiak. Rozmawia Aleksandra Wysocka.
Dowiesz się:
Co to jest OmniCUK i...
Odc. 38 – Ubezpieczenia bez serca – Alicja Cybulska, Havas
Dlaczego klienci jedne marki kochają, a obok innych przechodzą obojętnie? Czy ubezpieczenia mogą zrobić coś, by lepiej trafiać do serc i umysłów ludzi, czy...
Odc. 235 – Trzy filary sukcesji
O czym przedsiębiorca powinien pamiętać, planując sukcesję? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówi Sylwester Poniewierski, dyrektor Biura Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich w...
Odc. 260 – Ubezpieczenia transakcyjne – to warto wiedzieć
Co warto wiedzieć o ubezpieczeniach transakcyjnych? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówią Marcin Stoń, Marsh, oraz Łukasz Targoszyński, Baker McKenzie. Rozmawia Aleksandra E....
Odc. 47 – Co czeka agentów w 2019 roku? – Maciej Biegajewski, Insly
Jakie wyzwania stoją przed agentami ubezpieczeniowymi w 2019 roku?
Na czym się skupić i w jakim kierunku rozwijać swój biznes?
Które trendy w...
Odc. 145 – Dobra cena to dobre doświadczenie klienta
Czym jest dobra cena dla klienta, a czym dla ubezpieczyciela? Czy możliwa jest klientocentryczność bez zaawansowanej analityki danych? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji...