Portal MojePPK działa już od trzech lat

0
403

8 stycznia minęły trzy lata od oficjalnej inauguracji strony mojeppk.pl – portalu informacyjnego poświęconego Pracowniczym Planom Kapitałowym. Od tego czasu wiele się zmieniło w serwisie.

Pierwszego dnia w portalu znajdowało się 8 stron, które do końca dnia obejrzało niespełna 1800 osób, generując ponad 8 tys. odsłon. Dziś mojeppk.pl to ponad 3000 stron, ponad 6 milionów użytkowników i blisko 19 mln odsłon.

 Mimo zakończenia w maju wdrożenia programu Pracowniczych Planów Kapitałowych, nie osiadamy na laurach. Cały czas rozwijamy nasz portal. Świadczą o tym przede wszystkim wyniki serwisu. Prawie połowa pracowników, którzy mogą być uczestnikami programu, weszła na nasz serwis – informuje Małgorzata Smołkowska, członkini zarządu PFR Portal PPK.

W minionym roku serwis wprowadził szereg usprawnień. Pod koniec 2021 roku  został uruchomiony serwis rachunek.mojeppk.pl dla uczestników systemu. Po zalogowaniu przez profil zaufany lub za pomocą konta w serwisie uzyskują oni dostęp do danych o łącznych środkach zgromadzonych w programie, a także szczegółowe informacje o posiadanych rachunkach PPK. Portal ma charakter wyłącznie informacyjny. Do tej pory już 26 tys. osób sprawdziło stan swoich rachunków PPK

 Serwis MojePPK to przełomowy krok we wdrażaniu Pracowniczych Planów Kapitałowych, który ułatwia pracownikowi obserwowanie, jak rośnie jego kapitał na przyszłość. Do tej pory na swoje rachunki logowało się tylko ok. 22% uczestników programu. Możliwość szybkiego sprawdzenia stanu swoich oszczędności w jednym miejscu i potwierdzenia konkretnych, wymiernych zysków utwierdzi uczestników PPK w przekonaniu, że warto być w programie – powiedział Robert Zapotoczny, prezes PFR Portal PPK.

Na stronie udostępniono również blisko 90 różnych materiałów informacyjnych o PPK do pobrania, zarówno dla pracownika, jak i pracodawcy. Znajdują się tam deklaracje, wnioski i wzory, ale także liczne poradniki, prezentacje, ulotki i plakaty tworzone przez zespół ekspertów PFR Portal PPK. Na mojeppk.pl prezentowane są również oferty wszystkich instytucji finansowych, które są wpisane do ewidencji PPK.

Rozwijając bezpośrednie kanały kontaktu użytkowników z ekspertami z zakresu PPK, serwis uruchomił chatbota obsługiwanego przez infolinię PPK. Poprzez ten kanał komunikacji udzielono w 2021 roku 3643 odpowiedzi.

Jednocześnie strona od roku funkcjonuje według standardu WCAG 2.0. Dzięki temu poprawił się komfort korzystania z serwisu dla osób z niepełnosprawnościami.

(AM, źródło: mojeppk.pl)