Od 22 kwietnia w ofercie produktowej ubezpieczyciela znajdują się ubezpieczenia NNW oraz assistance. Dołączyły one do OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, z którymi Trasti zainaugurowało działalność operacyjną na polskim rynku. Produkty te są dystrybuowane m.in. za pośrednictwem nowego partnera firmy.
– Działamy zgodnie z przyjętym planem, właściwym dla wejścia nowej marki na wymagający rynek. Z miesiąca na miesiąc konsekwentnie będziemy wprowadzać nowe produkty i funkcjonalności, m.in. w zakresie płatności składki i obsługi klienta. Poszerzamy też sieć dystrybucji o kolejnego partnera, jakim jest porównywarka Mubi.pl. Rozmawiamy i przygotowujemy się starannie do rozpoczęcia współpracy z siecią agentów. Pełne portfolio produktowe i obsługowe chcemy wdrożyć do połowy bieżącego roku – mówi współzałożyciel i prezes zarządu Trasti Artur Olech.
NNW Trasti chroniące kierowcę i pasażerów pojazdu zapewnia odszkodowanie w przypadku trwałego uszczerbku na zdrowiu w rezultacie wypadku pojazdu. Suma ubezpieczenia może wynieść do 200 tys. zł.
– Przy kalkulacji składki Trasti uwzględnia m.in. historię ubezpieczenia OC, więc im bezpieczniej jeździsz samochodem i nie powodujesz wypadków tym cena za NNW będzie niższa – komentuje Krzysztof Skarbek, szef sprzedaży Trasti.
Z kolei assistance Trasti zapewnia ochronę w sytuacji, gdy samochód ulegnie awarii, wypadkowi, kolizji lub kradzieży we wszystkich krajach Europy. W ramach podstawowych świadczeń ubezpieczyciel zapewnia naprawę na miejscu zdarzenia albo holowanie. Ubezpieczeni będą mogli również skorzystać z opcji wynajmu samochodu zastępczego, pobytu w hotelu albo kontynuacji podróży. Suma ubezpieczenia wynosi 50 tys. zł.
– Działamy prosto i fair. Dlatego w Trasti nie tworzymy predefiniowanych pakietów, ale nazywamy oferowany serwis po imieniu. Chcemy, aby to nasz klient wybrał to, co rozumie, tj. dopasowany do własnych potrzeb zakres podstawowych świadczeń, takich jak odległość holowania czy liczba dni wynajmu samochodu zastępczego, za czym idzie odpowiednia cena ubezpieczenia – dodaje Krzysztof Skarbek.
Podobnie jak w przypadku NNW, także w taryfikacji assistance Trasti uwzględnia historię OC.
Plany rozwoju Trasti zakładają dalszy stopniowy rozwój oferty produktowej, wspieranej wygodnymi metodami płatności za ubezpieczenie oraz rozwój kolejnych kanałów dystrybucji, w tym zwłaszcza kanału agencyjnego. Firma prowadzi rozmowy z kolejnymi dystrybutorami, w pierwszej kolejności tymi, którzy posiadają własne narzędzia sprzedażowe oraz przygotowuje premierę własnego systemu sprzedażowego dla kanału agencyjnego.
(AM, źródło: Trasti)