Wśród wielu form współpracy z multiagencją CUK Ubezpieczenia znajdziemy model GoCUK. Jest to układ doskonały dla tych, którzy już prowadzą swój biznes i chcą go niezobowiązująco wzbogacić o dodatkową usługę. – GoCUK to niezwykle proste rozwiązanie – przedsiębiorca nie musi znać się na ubezpieczeniach, lecz jedynie polecać nasze kalkulatory porównujące ofertę wielu towarzystw ubezpieczeniowych. Dzięki temu zyskuje atrakcyjną prowizję z każdego sfinalizowanego zakupu polisy – informuje Łukasz Lenkiewicz, kierownik sprzedaży sieci zewnętrznej.
Multiagencja CUK Ubezpieczenia posiada w swojej ofercie współpracy także propozycję dla agentów ubezpieczeniowych. Mowa o Niezależnym Doradcy Klienta. Jest to model skierowany do tych agentów, którzy chcą sprzedawać więcej i lepiej. Dzięki niezwykle sprawnemu systemowi, współpraca z CUK Ubezpieczenia zapewni Niezależnemu Doradcy dostęp do ofert wielu towarzystw ubezpieczeniowych. To rozwiązanie czyni ofertę proponowaną przez agenta jeszcze bardziej konkurencyjną.
Jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się form współpracy z CUK Ubezpieczenia jest franczyza. To rozwiązanie pozwala na korzystanie z pełnej oferty multiagencji oraz jej rozwiązań technologicznych, a także pełnego wsparcia menedżera regionu. – Nawiązanie współpracy na zasadach franczyzy to koszt 15 000 zł. Kwota przewiduje zaopatrzenie lokalu w meble oraz niezbędne do pracy narzędzia, jak na przykład komputery. Wystrój powinien być odpowiedni dla naszego klienta i ma sprawiać, że wizyta w placówce będzie czystą przyjemnością – wyjaśnia Michał Kasprzak, wieloletni partner biznesowy CUK Ubezpieczenia.
W ostatnich latach multiagencje stały się bardzo atrakcyjnym biznesem, szczególnie w małych miejscowościach. – Niektórzy partnerzy CUK Ubezpieczenia działający w mniejszych miastach nie poprzestają na jednej placówce, tworząc własne miniregiony – dodaje Łukasz Lenkiewicz.
A co, jeśli już prowadzisz działalność niezwiązaną z ubezpieczeniami? W przeciwieństwie do franczyzy, punkt partnerski można połączyć z inną podobną działalnością, jak na przykład agencją bankową czy punktem kurierskim. – Rozróżniamy Punkty Partnerskie i Punkty Partnerskie Premium. Każdy, kto zdecyduje się na ten model, musi zacząć od zwykłego punktu, a po osiągnięciu odpowiedniego poziomu zysku, nadajemy mu status Premium – komentuje Łukasz Lenkiewicz.
Niezawodne narzędzia CUK Ubezpieczenia
– Multiagencja stworzyła narzędzia, które przyspieszają, ale także znacznie ułatwiają codzienną pracę – informuje Tomasz Nowicki, franczyzobiorca CUK Ubezpieczenia.
Pierwszym z narzędzi jest SmartCUK – dedykowana aplikacja mobilna. Doradcy mogą za jej pomocą dużo szybciej uzupełnić dane z dowodu rejestracyjnego, które są wymagane do wyliczenia składki. Dzieje się tak dzięki funkcji skanowania kodów. – Dzięki apce mogę zeskanować kod AZTEC i uzupełnić wszystkie wymagane pola dotyczące samochodu oraz jego właściciela. SmartCUK sprawia, że wyliczenie składki zmniejsza się z kilku minut do paru sekund – dodaje Agnieszka Palińska, właścicielka placówki franczyzowej CUK.
Drugim, a zarazem głównym narzędziem, z którego korzystają doradcy, jest WebCUK. To system, który ułatwia porównywanie przez doradcę ofert wszystkich ubezpieczycieli naraz. – System WebCUK umożliwia kontrolę nad bazą danych klientów, którzy wykupili u nas polisę. Jako placówka, punkt lub niezależny doradca mamy dostęp wyłącznie do osób, które zakupiły polisę u nas – nie otrzymujemy informacji o klientach innych placówek. Dzięki tej bazie widzimy, kiedy naszym klientom kończą się polisy lub zbliżają kolejne raty – kontynuuje Agnieszka Palińska.
WebCUK świetnie współpracuje z aplikacją SmartCUK i jest platformą stworzoną pod obsługę posprzedażową. Jednak to nie jedyne udogodnienia, które oferujemy zarówno partnerom, jak i samym klientom.
Kolejnym rozwiązaniem dla agentów jest Direct. – Dzięki temu doskonałemu narzędziu klient może podjąć decyzję o zakupie ubezpieczenia w zaciszu swojego domu – mówi Łukasz Lenkiewicz. CUK Ubezpieczenia dzięki sukcesywnemu wprowadzaniu nowych rozwiązań stara się maksymalnie ułatwiać klientom proces zakupu. Dzięki wielu wprowadzonym usprawnieniom klienci są np. na bieżąco informowani o kończącej się polisie lub zbliżającej płatności, za pomocą maila, SMS-a lub listu.
CUK Ubezpieczenia mobilnie
Kontakt z klientami jest dla CUK Ubezpieczenia bardzo ważny. Aby zapewnić klientom bezpieczeństwo na każdym kroku, uruchomiona została aplikacja mobilna CUK Ubezpieczenia, w której jedną z opcji jest przypomnienie o ważnych rzeczach związanych z polisą. – W apce można też gromadzić oraz kupować polisy – podkreśla Łukasz Lenkiewicz.
Najnowszym i najbardziej innowacyjnym narzędziem CUK Ubezpieczenia jest Google Asystent, który ma za zadanie ułatwić i umilić użytkownikowi poszukiwanie najtańszej polisy.
– Multiagencja CUK Ubezpieczenia oferuje wiele różnych modeli współpracy biznesowej, który można dopasować do swoich możliwości czy preferencji. Jeśli chcesz zarabiać i spełniać się zawodowo oraz pracować z najbardziej innowacyjnymi narzędziami, wejdź na cuk.pl/wspolpraca i zostaw kontakt. To takie proste – i opłacalne! – zachęca Artur Buchwald, właściciel pięciu placówek CUK Ubezpieczenia.
CUK Ubezpieczenia już od 18 lat zajmuje się doradztwem w zakresie produktów ubezpieczeniowych, ułatwiając w ten sposób wybór właściwego ubezpieczenia swoim klientom. W swojej ofercie ma produkty ponad 30 wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Wieloletnie doświadczenie przekłada się na zaufanie klientów korzystających z usług CUK Ubezpieczenia osobiście w ponad 330 placówkach, internetowo – za pomocą kalkulatora OC i AC na www.cuk.pl oraz telefonicznie, za pomocą własnego Contact Center. W 2017 r. multiagencja CUK Ubezpieczenia została wyróżniona Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi, zajmując czołową pozycję wśród firm z branży sprzedaży usług finansowych. CUK Ubezpieczenia jest liderem wśród multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce i już od 18 lat skutecznie kreuje przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń.