Prawdziwe doradztwo zaczyna się tam, gdzie kończy się sprzedaż

0
1172

Świat multiagentów ciągle się zmienia. W realiach dynamicznie działającej konkurencji, ogólnodostępnego internetu, ogromnego wyboru produktów, ale i wielu kanałów sprzedaży, musimy skutecznie rozwijać swoje kompetencje.

Zarządzanie firmą, umiejętności komunikacji z klientem, rozwój osobisty czy w końcu jakość w sprzedaży ubezpieczeń na życie to wyzwania, które będą w przyszłości determinować nasze wyniki.

Bardzo cieszy nas aktywność i myślenie proszkoleniowe agentów ubezpieczeniowych w Polsce! Tylko dzięki takiej postawie możemy organizować Pierwszy Kongres Multiagentów Ubezpieczeniowych. Spotkanie świadomych przedsiębiorców i doradców ubezpieczeniowych. Miejsce wymiany doświadczeń i rozmów. Wydarzenie, które będzie nasycone dużą dawką motywacji i inspiracji, i zaprosi doradców do dalszego rozwoju na wszystkich płaszczyznach życia zawodowego.

Aby zrealizować nasze cele, zaprosiliśmy najlepszych prelegentów, specjalistów w swojej branży, którzy potrafią nie tylko podzielić się wiedzą, ale również doświadczeniem i pasją. Na jednej scenie wystąpią:

Fryderyk Karzełek – założyciel i pomysłodawca Heksagon Group, edukator finansowy i twórca koncepcji sprzedaży naturalnej. Człowiek, z którym tysiące Polaków zaczyna dzień o 5:55.

Adam Kubicki – najbardziej znany szkoleniowiec branży ubezpieczeniowej w Polsce, który przeszkolił tysiące agentów. Autor książek Jak ugryźć klienta biznesowego i Bądź liderem albo odejdź, a także wielu publikacji w „Dzienniku Ubezpieczeniowym” i „Gazecie Ubezpieczeniowej”.

Agnieszka Gniotek – właścicielka Xanadu Galeria i Dom Aukcyjny. Kobieta, która dobiera dzieła sztuki pod indywidualne potrzeby klienta. Prowadzi konsultacje i szkolenia z zakresu marketingu i sprzedaży produktów premium. Od września będziemy mogli ją zobaczyć w nowym programie telewizyjnym „Łowcy Skarbów”, w którym jako ekspert będzie omawiać i wyceniać dzieła sztuki i obiekty artystyczne.  

Andrzej Kowerdej – doradca ubezpieczeniowy, specjalista w sprzedaży indywidualnych ubezpieczeń na życie. Od 2009 r. także koordynator Działu Ubezpieczeń na Życie i Ubezpieczeń Zdrowotnych w Phinance, największej multiagencji życiowej w Polsce. Swoją wiedzą i doświadczeniem bardzo chętnie dzieli się z innymi, autor licznych publikacji na rynku ubezpieczeniowym.

Ewelina Kałużna – multiagentka ubezpieczeniowa, która pokazuje, w jaki sposób wykorzystać social media do sprzedaży ubezpieczeń i pozyskiwania nowych klientów. Na swoich szkoleniach dzieli się doświadczeniem, omawiając m.in. przykłady postów, które przyniosły realne efekty w postaci nowych polis.

Marta Piasecka i Waldemar Poberejko, czyli Życie w Multi – praktycy doradztwa ubezpieczeniowego, którzy dają konkretne rozwiązania pomagające rozwinąć multiagencję w zakresie sprzedaży ubezpieczeń grupowych i indywidualnych ubezpieczeń na życie. Zwolennicy szerokiej perspektywy doradztwa i postawienia klienta w centrum uwagi i zainteresowań.

Oprócz inspirujących prelekcji przygotowana została również dla wszystkich uczestników strefa inspiracji i networkingu, w tworzenie której aktywnie zaangażowali się partnerzy wydarzenia: Generali – główny partner wydarzenia, LUX MED – patron zdrowia, Signal Iduna – patron turystyki i podróży, Insly – patron technologiczny, Phinance – patron życia indywidualnego, Polisa Expert – patron multiagencji, MarcinKowalik.online – patron marketingowy, Obiektywne Forum Agentów – patron świata multiagentów, i oczywiście „Gazeta Ubezpieczeniowa” – patron medialny wydarzenia.

Zapraszamy Was bardzo serdecznie 8 października do Łodzi. Rozwijajmy się razem i twórzmy niesamowicie inspirującą społeczność!

Wejdź na www.zyciewmulti.pl i dowiedz się więcej o wydarzeniu.

Marta Piasecka
Waldemar Poberejko
twórcy programu szkoleniowego Życie w Multi
Fb.com/zyciewmulti