Prestiżowe wyróżnienia dla firm ubezpieczeniowych

0
602

W minionym tygodniu CUK Ubezpieczenia i Link4 zostały laureatami jednych z najbardziej znanych zestawień w Polsce. Pierwsza z firm znalazła się w gronie „Diamentów Forbesa” – rankingu najbardziej prestiżowych firm z naszego kraju. Natomiast w zestawieniu KPMG TOP100 marek oferujących najlepsze doświadczenia na polskim rynku zdaniem klientów Link4 zajął pierwsze miejsce wśród ubezpieczycieli i 70. wśród 100 wyróżnionych firm.

„Diamenty Forbesa” to zestawienie najszybciej rozwijających się polskich przedsiębiorstw. Firma badawcza Bisnode opracowuje listę na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm, uwzględniającej zarówno wyniki finansowe, jak i wartość ich majątku. Metoda ta umożliwia zmierzenie potencjału przedsiębiorstw przy uwzględnieniu realizowanych inwestycji oraz zdolności do powiększania sprzedaży i zysków.

– Bardzo się cieszę, że CUK Ubezpieczenia znalazło się wśród najszybciej rozwijających się firm w Polsce. To wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem skuteczności obranej przez nas misji. Miniony rok przyniósł wiele wyzwań i lekcji, a mimo to zakończyliśmy go z rekordową liczbą leadów sprzedażowych, otworzyliśmy nowe placówki i rozwinęliśmy sieć sprzedaży. Coraz wyższe wyniki sprzedażowe mówią same za siebie – Polacy chcą czuć się bezpiecznie i świadomie wybierają ubezpieczenia. Celem CUK Ubezpieczenia jest pomóc klientowi w wyborze najlepiej dopasowanej do jego potrzeb ochrony w najniższej cenie, a tym samym zapewnienie poczucia bezpieczeństwa w tym jakże szybko zmieniającym się świecie. CUK porównuje, a klient oszczędza – mówi Przemysław Grabowski, członek zarządu CUK Ubezpieczenia.

Z kolei celem badania KPMG pt. „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości” była analiza doświadczeń klientów w interakcjach z marką. Respondenci ocenili w nim poziom satysfakcji z punktu widzenia jakości obsługi na wszystkich etapach podróży klienckiej. Pod uwagę wzięto takie obszary, jak wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania klientów, czas i wysiłek potrzebny do skorzystania z oferty marki, personalizacja i dostosowanie oferty produktowej do nowej sytuacji życiowej klientów. Badanie zostało zrealizowane w drugim kwartale 2020 roku, po wybuchu pandemii.

– Obecność w takim zestawieniu to dla nas ogromne wyróżnienie i dziękujemy wszystkim klientom, którzy docenili nasze starania w budowaniu wspólnych doświadczeń. W Link4 wierzymy, że ubezpieczenia powinny być proste. W ostatnich dwóch latach konsekwentnie wdrażamy nowoczesne rozwiązania, wspierające upraszczanie procesów zakupowych czy szkodowych, ale staramy się też budować tę relację w oparciu o empatię i zaufanie, bo wiemy, że w rozumieniu ubezpieczeń jest jeszcze dużo pracy do wykonania. Takie jednak wyniki bardzo nas motywują – wyjaśnia Marlena Piekut, dyrektor Pionu HR i Relacji z Klientem Link4.

Powrót po latach

Warto też wspomnieć, że w ostatnim czasie ubezpieczyciel po blisko czterech latach ponownie został sponsorem konkursu dla młodych reżyserów – Papaya Young Directors. Firma liczy na ciekawe kreacje, które będą angażować odbiorców.

Papaya Young Directors to konkurs, w którym uczestnicy realizują ciekawe i kreatywne produkcje na podstawie briefu przekazanego przez firmę-sponsora. W 2017 roku to właśnie tu powstał inspirowany słynnym filmem „Powrót do przyszłości” materiał promujący holowanie i auto zastępcze w pakiecie OC w Link4. Jego reżyser, Jakub Gutkowski, otrzymał wówczas za swoje dzieło nagrodę Grand Prix Konkursu.

– Dziś, w dobie mediów społecznościowych, gdy wszyscy jesteśmy w pewnym sensie twórcami treści, bardzo trudno jest wyławiać prawdziwe talenty. Dlatego zdecydowaliśmy się ponownie wesprzeć Papaya Young Directors, bo wierzymy, że takie inicjatywy gromadzą młodych, ambitnych ludzi, którzy chcą związać swoje losy z reżyserią na długie lata, a przy tym wnieść do świata filmu i reklamy świeże spojrzenie – wyjaśnia Patrycja Kotecka, członek zarządu Link4. – Bardzo kibicujemy wszystkim młodym twórcom i trzymamy za nich mocno kciuki – dodaje.

– Musimy pamiętać, że nasza kategoria, czyli ubezpieczenia, jest mało angażująca i często postrzegana jako skomplikowana. Dlatego marzą nam się filmy, które budują zaangażowanie, a do tego dowodzą, że o ubezpieczeniach można mówić lekko i prosto, tak jak właśnie zwycięska kreacja z 2017 roku – mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej Link4. – Dla nas ten konkurs to okazja, by spojrzeć oczami młodych twórców zarówno na naszą firmę, jak i na produkt. Jego uczestnicy potrafią przełamywać stereotypy, tworząc fantastyczne narracje. I to jest dla nas ogromna wartość – podkreśla.

(AM, źródło: CUK, Link4)