Ostatnie tygodnie 2022 roku przyniosły Generali Polska szereg nagród. Ubezpieczenie „Generali z myślą o wynajmie” otrzymało tytuł Najlepszego Produktu dla Biznesu w kategorii ubezpieczenia od „Gazety Finansowej”. „Mieszkaniówka” ubezpieczyciela znalazła się na podium w rankingu „Rzeczpospolitej”. Dzięki wprowadzonej samoobsłudze w likwidacji szkód „Gazeta Ubezpieczeniowa” nadała Generali tytuł „Ubezpieczyciela miesiąca”.
„Generali z myślą o wynajmie” otrzymało tytuł „Najlepszy produkt dla biznesu” w kategorii „Ubezpieczenia” przyznany przez redakcję „Gazety Finansowej”. Polisa to unikatowe na rynku rozwiązanie z uproszczonym procesem zawierania umowy ubezpieczenia bez konieczności wskazywania konkretnej Polskiej Klasyfikacji Działalności. Jest to produkt skierowany do klientów, którzy posiadają nieruchomość przeznaczoną na wynajem na działalność biurową, działalność handlową detaliczną, działalność usługową lub na cele mieszkaniowe.
„Najlepsze produkty dla biznesu” to plebiscyt, który od lat ukazuje się na łamach „Gazety Finansowej”. Redakcja wyróżnia rozwiązania, które służą usprawnieniu działalności przedsiębiorstw, niezależnie od reprezentowanej branży czy wielkości firmy. Zwraca uwagę na rozwiązania innowacyjne i uwzględniające potrzeby klienta. Wyróżnione produkty mają pozwolić firmom skupić się na ich głównej działalności.
Szeroki zakres ochrony w ubezpieczeniu mieszkania i domu
Kolejny produkt „Generali z myślą o domu i rodzinie” został natomiast doceniony w rankingu ubezpieczeń mieszkaniowych dziennika „Rzeczpospolita”. W zestawieniu porównane zostały oferty dziesięciu towarzystw ubezpieczeniowych, a kryteriami było osiem aspektów, które według redakcji są kluczowe dla klientów. Pod uwagę została wzięta nie tylko cena polis, ale także zakres ochrony, wyłączenia i dodatkowe elementy ochrony, takie jak odpowiedzialność w życiu prywatnym i assistance. Maksymalny możliwy wynik w rankingu „Rzeczpospolitej” to 25 punktów. Generali Polska zajęło drugą pozycję z wynikiem 19,75 pkt, tylko o pół punktu niższym niż pierwsze miejsce.
Samoobsługa w likwidacji szkód
Za wprowadzenie samooobsługi w likwidacji prostych szkód majątkowych „Gazeta Ubezpieczeniowa” uznała Generali za ubezpieczyciela listopada. Samoobsługa w likwidacji szkód dotyczy prostych szkód majątkowych, takich jak zalanie, przepięcia, kradzież czy uszkodzenia przez wiatr. W 2023 r. Generali zamierza wdrożyć to rozwiązanie w NNW i ubezpieczeniach na życie.
(AM, źródło: Generali)