W związku z rosnącą liczbą zachorowań na koronawirusa Generali wprowadza nowy produkt w ramach Grupowego Ubezpieczenia Covid-19. Pracodawca może ubezpieczyć całą swoją załogę na wypadek zarażenia się wirusem SARS-CoV-2.
W ramach programu każdy pracownik ze zdiagnozowanym w trakcie ochrony koronawirusem może liczyć na finansowe wsparcie w związku z pobytem w szpitalu. Ubezpieczony otrzyma również świadczenie za pobyt na oddziale intensywnej opieki medycznej.
Generali zapewni także usługi assistance po hospitalizacji, takie jak pomoc domowa, opieka nad dzieckiem, osobą starszą, zwierzętami, jak również transport medyczny i konsultacje lekarza pierwszego kontaktu. W ramach produktu dostępne jest również wsparcie telefoniczne lub wideokonsultacja psychologa dla każdego pracownika, który zetknął się w swoim otoczeniu z negatywnymi skutkami Covid-19.
– Celem wszystkich działań, które prowadzimy, jest bycie partnerem na całe życie dla naszych klientów. Chcemy dawać im poczucie bezpieczeństwa, szczególnie wtedy, gdy dotykają ich realne problemy. Generali udostępnia produkt, dzięki któremu firmy mogą udzielić rzeczywistego wsparcia swoim pracownikom. Dodatkowo postanowiliśmy maksymalnie uprościć formalności i umożliwiliśmy zawarcie tego ubezpieczenia zdalnie. Obecna sytuacja może być trudna dla pracodawców pod wieloma względami, dlatego z myślą o nich wprowadzamy ułatwienia – zapewnia Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali.
(AM, źródło: Generali)