Sukces Generali Vitality, skierowanego do klientów innowacyjnego programu zdrowia i dobrego samopoczucia, którego celem jest zachęcanie i nagradzanie zdrowych zachowań . sprawił, że ubezpieczyciel oraz Vitality Group, międzynarodowa spółka Discovery Group Ltd, uzgodniły przedłużenie europejskiego partnerstwa.
Generali i Vitality Group zobowiązały się do kontynuowania współpracy do końca 2028 roku i do dalszego rozwoju programu na kluczowych rynkach. W czerwcu tego roku Generali Vitality zostało udostępnione klientom w Hiszpanii, w ślad za udanymi wdrożeniami w Niemczech, które miało miejsce w 2016 roku, oraz we Francji i Austrii. W ciągu najbliższych 18 miesięcy do programu dołączą Włochy, Czechy i Polska.
Programy hiszpański i włoski zawierają element solidarności i dobroczynności, oferując klientom możliwość przekazania nagród uzyskanych w ramach inicjatywy na rzecz Fundacji The Human Safety Net, której celem jest uwolnienie potencjału osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.
Generali Vitality nagradza zdrowe zachowania i jest skierowany do klientów dbających o zdrowszy styl życia. Od 2014 roku Generali posiada prawa do programu w Europie kontynentalnej. Za pomocą programu cyfrowego klienci Generali Vitality są motywowani do osiągania swoich indywidualnych celów w zakresie wellness oraz do podejmowania działań zmierzających do dokonywania zdrowych wyborów i nawyków. Program zaangażował w podróż w stronę zdrowego stylu życia zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych w Europie.
– Przedłużenie naszej umowy do 2028 roku jest zarówno ekscytujące, jak i stanowi dowód na to, że Vitality odgrywa ważną rolę w naszym kolejnym planie strategicznym, w miarę jak docieramy z programem do nowych rynków w całej Europie. Generali Vitality tworzy przełomową więź między ubezpieczycielem a klientem, zachęcając i nagradzając zdrowe wybory, które przynoszą korzyści jednostkom i całemu społeczeństwu. W rezultacie ten program jest mocnym dowodem na to, że dotrzymujemy obietnicy bycia partnerem na całe życie dla naszych klientów – powiedział Bruno Scaroni, Group Chief Transformation Officer Grupy Generali.
– Obecnie bardziej niż kiedykolwiek widzimy, jak ważne jest zdrowie – stwierdził Barry Swartzberg, dyrektor generalny Vitality Group International. – Rozszerzenie naszego partnerstwa z Generali w Europie jest nie tylko dowodem na to, że nasz model ubezpieczenia oparty na wartości dodanej okazał się sukcesem, ale jest również szansą na zmotywowanie większej liczby osób , by były aktywne, zdrowo się odżywiały i pozostawały silne psychicznie oraz odporne. Cieszymy się z możliwości wprowadzenia programu Vitality dla mieszkańców Hiszpanii, Włoch, Czech i Polski.
(AM, źródło: Generali)