Pru: Zaufanie buduje się, dotrzymując złożonych obietnic

0
587

W połowie lipca ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej marki Pru. Kampania podkreśla ponadczasowe wartości ubezpieczyciela, czyli zaufanie i dotrzymywanie danego słowa. Pokazuje, że firma podchodzi do każdego klienta w sposób indywidualny.

W spotach telewizyjnych i innych materiałach reklamowych ubezpieczyciel komunikuje, że chociaż Prudential zmienia się na Pru, to sposób, w jaki firma funkcjonuje, oraz wartości, którymi się kieruje, pozostają niezmienne. Ubezpieczyciel zawsze robi więcej, aby dotrzymywać złożonych obietnic. Przykładem tego jest kontynuacja programu wypłaty świadczeń wynikających z przedwojennych polis. Ubezpieczyciel na swoim nowym serwisie internetowym uruchomił stronę dotyczącą poszukiwań spadkobierców przedwojennych klientów.

– Najnowsza odsłona kampanii reklamowej podkreśla wartości, którymi kierujemy się niezmiennie od ponad 170 lat. Każdą zawartą polisę traktujemy jako złożoną obietnicę, za którą stoi konkretny człowiek ze swoimi planami i marzeniami, dlatego zrobimy wszystko, by jej dotrzymać. Prudential od lat wypłaca pieniądze spadkobiercom przedwojennych polis, tak i dziś firma pod nową marką Pru dotrzymuje swoich zobowiązań – podkreśla Tomasz Borchowiec, szef marketingu Prudential Polska.

Prudential zaplanował działania reklamowe do końca roku, dzieląc je na kilka etapów. Obejmują one emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz w formatach wideo i display w internecie. Kampania prowadzona jest także w mediach społecznościowych marki oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.

Kreację kampanii reklamowej zrealizowała agencja reklamowa Publicis Lion. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom. Spoty reklamowe wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Reklamy telewizyjne będą wyświetlane w formatach 15” i 30”.  Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR.

(AM, źródło: Pru)