Prudential rozstrzygnął rozpisany jesienią ubiegłego roku przetarg na obsługę kreatywną. Z grona sześciu zaproszonych do przetargu na nową kampanię wybrano agencję reklamową JUST. Z kolei od początku 2024 r. za komunikację zewnętrzną Nationale-Nederlanden odpowiada agencja K+PR.
Prudential ogłosił wyniki rozpisanego jesienią przetargu reklamowego. Z grona sześciu zaproszonych agencji kreatywnych wyłoniono zwycięzcę, którym jest agencja reklamowa JUST. To pierwsza współpraca marki Pru z poznańską agencją, która będzie kolejnym etapem budowania marki ubezpieczyciela w Polsce w ramach platformy „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby reklamowe zajmuje się dom mediowy SMG Starcom.
Z kolei od początku 2024 r. za komunikację zewnętrzną Nationale-Nederlanden odpowiada agencja K+PR. Umowa obejmuje aktywności w zakresie komunikacji korporacyjnej, produktowej i społecznej. Za obsługę ubezpieczyciela jest odpowiedzialny dział Real Estate & Finance. Współpraca pomiędzy firmami to efekt wygranego przez K+PR przetargu.
Po stronie K+PR za koordynację prac na rzecz Nationale-Nederlanden odpowiada warszawski dział Real Estate & Finance K+PR – zespół doradców z wieloletnim doświadczeniem, którzy przez lata pracowali dla deweloperów nieruchomościowych, banków, instytucji płatniczych oraz ubezpieczycieli. Do ich specjalizacji należy m.in. pozycjonowanie działań w obrębie ESG (Environmental, Social, and Governance).
– Cieszymy się na naszą współpracę. Mamy nadzieję, że wspólnie będziemy prowadzić szerokie działania komunikacyjne ukierunkowane na budowanie świadomości ubezpieczeniowej, jak również pokazywanie wartości płynącej z ubezpieczeń, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm. Zależy nam również na wzmacnianiu komunikacyjnym naszych partnerstw z sektorem pozarządowym skoncentrowanych na ważnych społecznie tematach – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji i rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden.
(AM, źródło: K+PR, Prudential)